pomoc przy wyborze zestawu amplituner/glosniki 7.1

Data: 2009-03-20 21:33:39
Autor: Łukasz \"Dragilla\" Sacha
pomoc przy wyborze zestawu amplituner/glosniki 7.1
Łukasz "Dragilla" Sacha wrote:
Cześć,
> [...]
Ok, po dalszej lekturze wykluczyłem raczej ampli bez hdmi. Pozostaje więc pytanie co kupić? Mowa o ampli + głośniki 7.1
Wymagania co do ampli:
- 7.1 ze wszystkimi "niezbednymi" (wiem ze to względne) kodekami,
- moc chyba min 7x100 musi być, przydałoby się chyba więcej, bo salon dość spory
- wejście hdmi

Wymagania co do kolumn:
- żeby wytrzymały to co zapoda ampli
- przednie kolumny nie mogą być za wielkie (niestety), bo będą wisiały pod sufitem - taki układ w pomieszczeniu niestety

Oczywiście jakość jak najlepsza w danej cenie, a ta to 3,5k max 4k.
Marka mi obojętna, choć ampli musi być czarne, a kolumny czarne lub ew. brązowe (wiem, że to głupi wymóg, ale inaczej żona mnie zabije).

Gdyby nie to, że ten zestaw - http://www.allegro.pl/item565912294_onkyo_ht_s990thx_nowka_od_reki_warszawa.html - nie ma hdmi, to oceniałbym go na idealny - tyle, że się nie znam :)

pozdro,
--
LS

Data: 2009-03-21 12:52:02
Autor: Łukasz \"Dragilla\" Sacha
[...]

Widzę, że nie za duży ruch na grupie...
Znalazłem następcę ww. modelu:
http://mediamax24.eu/p/pl/795/onkyo+ht-s9100thx.html
Za 3.5k pełen zestaw.
Czy ktoś słyszał jak to gra? Wie ktoś co wart jest ten cert THX?
No i czy uda się skompletować coś lepszego w tej cenie?

pozdro,
--
LS

pomoc przy wyborze zestawu amplituner/glosniki 7.1