pomoc przy zakupie ?l?skie

Data: 2011-02-09 17:52:00
Autor: arturr
pomoc przy zakupie ?l?skie
Witam, jestem tutaj nowy ale mam nadzieje że zostanę na dłużej. Przymierzam się do zakupu horneta 600, będzie to mój pierwszy motocykl z prawdziwego zdarzenia ;) powiem szczerze że jeżeli chodzi o mechanikę i ocenę to jestem jeszcze zielony, przejdę do sedna. Szukam kogoś kto skoczy ze mną w sobotę lub niedzielę 12-13 02.2011 do Gliwic na oględziny. Jadę z Jastrzębia, zabiorę po drodze i odstawię na miejsce. Oczywiście nie za darmo ;) z góry dzięki --

Data: 2011-02-09 21:08:43
Autor: FanTomas
pomoc przy zakupie ?l?skie
odezwij sie do mnie na priv