pomoc w konfiguracji Voip na symbianie

Data: 2009-03-12 14:07:52
Autor: tl
pomoc w konfiguracji Voip na symbianie

Użytkownik "amir" <didoSPAM@op.pl> napisał w wiadomości news:gpavit$i0g$1inews.gazeta.pl...

typu dziedzina

Problem może być w tym parametrze. Nie wiadomo co autor
tam ustawił. Pamiętam, że mocno się namordowałem z trixboxem
zanim wpisałem "asterisk" i ruszyło.

tl

Data: 2009-03-12 14:17:18
Autor: amir
[...]

a czy nie ma standardu jakiegos?

skoro fring dziala, jak to sie dzieje?

Data: 2009-03-12 15:35:00
Autor: tl

Użytkownik "amir" <didoSPAM@op.pl> napisał w wiadomości news:gpb212$41$1inews.gazeta.pl...

[...]

To sprawa ustawień patformy osobista dla operatora.
A fring? Za cienki jestem żeby na to odpowiedzieć, przypuszczam, że jakoś
"odpytuje" opa. Zazwyczaj op wpisuje swoją nazwę, tlenofon, halonet, freeconet itp.

tl

pomoc w konfiguracji Voip na symbianie