pomoc w wyborze Pralki

Data: 2011-03-21 21:19:52
Autor: yoytek
pomoc w wyborze Pralki
chyba zdecyduje sie na Amica AWCE10DA

Użytkownik "yoytek" <yoytek@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d833465$0$2504$65785112news.neostrada.pl...
Witam.
Przymierzam sie do kupna pralki.
Pralka ma byc dla 3ech osob ( w tym male dziecko ).
Poczytałem troszke , pochodziłem po sklepach.
Cena w granicach 1000-1100.
Na dzien dzisiejszy wybrałbym albo cos  Bosch'a/Siemens'a , Elektrolux'a , Candy lub Gorenje
Zalezy mi na pralce beawaryjnej na jak najdluższy czas.
Niestety nie ma juz pralek ktore chodza jak te kiedys po 10 i wiecej lat.
Czytałem ze niektore maja nierozbieralne/niewymienianle czesci i naprawy sa nieopłacalne. Wolalbym taka w ktorej da sie cos prosto niedrogo wymienic. Zeby naprawa nie byla rownowartoscia 2/3 nowej pralki.

z gory dziekuje za pomoc :)

Data: 2011-03-21 21:27:34
Autor: Przesmiewca
pomoc w wyborze Pralki
"yoytek" <yoytek@op.pl> napisał(a):

chyba zdecyduje sie na Amica AWCE10DA

Nie chce Cie zrazac do Amiki, ale ja cale zycie holdowalem Boshowi.
I Bosh holduje takze mi - bezawaryjnie. Rodzinie, znajomym tez.
Powiesz stary = dobry. Zgoda. Ale mam tez nowego i opinii nie zmieniam.
Bosh to Bosh.

--
Ja i moje Boshe

Data: 2011-03-22 01:11:45
Autor: empe
pomoc w wyborze Pralki

Użytkownik "Przesmiewca" <przesmiewca@vpp.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:uvcfo6hvf92v9km4e5p75c7s21k9slld904ax.com...
> [...]

I Bosh holduje takze mi - bezawaryjnie. Rodzinie, znajomym tez.
Powiesz stary = dobry. Zgoda. Ale mam tez nowego i opinii nie zmieniam.

Podaj linka, bo widze ze jakas nowa firma powstala.
;)

--
empe

Data: 2011-03-22 14:11:18
Autor: Przesmiewca
pomoc w wyborze Pralki
"empe" <aaaa@smieci.tu> napisał(a):

Podaj linka, bo widze ze jakas nowa firma powstala.
;)

Ale tez niezla :)

Data: 2011-03-22 09:16:01
Autor: yoytek
pomoc w wyborze Pralki
chetnie kupilbym bosch'a
ale w kwocie ktora dysponuje nie znajde boscha z wymiennymi lozyskami.
a koszt ewentualnej naprawy po gwarancji nieoplacalny.
jak mam dac 1400-1600 za pralke to wole kupic taka za 800 i 800 miec w kieszeni , ewentualnie za pare lat kupic druga w podobnej cenie.

AWCE10DA nie ma zlych opinii
http://www.neo24.pl/pralka-amica-awce10da.html

Data: 2011-03-26 11:45:58
Autor:
pomoc w wyborze Pralki
Przesmiewca <przesmiewca@vpp.com.pl> wrote:
[...]

Bosch, jak już zachwalać to bez błędu;)

T.

Data: 2011-03-23 11:56:39
Autor: gont
pomoc w wyborze Pralki
yoytek pisze:
chyba zdecyduje sie na Amica AWCE10DA

Ponieważ pisałem tu o przedłużaniu gwarancji w tej firmie, to małe ostrzeżenie - starsze modele mog± nie być objęte t± usług±. Trzeba sprawdzać:

http://www.amica.com.pl/pl,promocje,gwarancja-plus,24,3.html

--
gonT
(W. Wharton: Ptasiek)<<