pomoc w wyborze Pralki

Data: 2011-03-27 22:54:30
Autor: yoytek
pomoc w wyborze Pralki
w neonet jest promocja
50% zany za dany sprzet
i drugie 50% w 10 ratach 0% bez zadnych dodatkowych kosztow. ( ile w tym prawdy nie wiem )
moja uwage zwrocila pralka
Electrolux  EWF 107410W

Użytkownik "yoytek" <yoytek@op.pl> napisał w wiadomości news:4d833465$0$2504$65785112news.neostrada.pl...
Witam.
Przymierzam sie do kupna pralki.
Pralka ma byc dla 3ech osob ( w tym male dziecko ).
Poczytałem troszke , pochodziłem po sklepach.
Cena w granicach 1000-1100.
Na dzien dzisiejszy wybrałbym albo cos  Bosch'a/Siemens'a , Elektrolux'a , Candy lub Gorenje
Zalezy mi na pralce beawaryjnej na jak najdluższy czas.
Niestety nie ma juz pralek ktore chodza jak te kiedys po 10 i wiecej lat.
Czytałem ze niektore maja nierozbieralne/niewymienianle czesci i naprawy sa nieopłacalne. Wolalbym taka w ktorej da sie cos prosto niedrogo wymienic. Zeby naprawa nie byla rownowartoscia 2/3 nowej pralki.

z gory dziekuje za pomoc :)

pomoc w wyborze Pralki