pomoc w wyborze TV

Data: 2013-07-25 01:39:02
Autor: yabba
pomoc w wyborze TV
Użytkownik "Rafał Wiśniewski" <rafalson@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ksnvql$ors$1mx1.internetia.pl...
Pierwsze zasadnicze pytanie - co jest lepsze do smart TV i odtwarzania płyt DVD?

a) Smart TV i odtwarzacz DVD
b) nonSmart TV, odtwarzacz DVD i dongle typu Measy
c) nonSmart TV i smart odtwarzacz Blu Ray Disc?

Teraz chyba każdy telewizor jest w jakiś sposóbb SMART. Czasem jest to lepiej zrobione a czasem kiepsko. Najbardziej rozbudowany SMART jest chyba w Samsungach.
Pół roku temu kupiłem Panasonica model chyba 42ET5E. SMART jest ubogi i nie planują go rozwijać.
Denerwującą wadą tego TV jest ściemnianie ekranu w czasie wyświetlania ciemnych scen. Wsparcie techniczne poradziło, żeby ustawić na stałe tryb Kinowy, to nie będzie tego efektu. Niestety wtedy obraz jest "mniej ładny" niż w innych trybach.
Przy próbie skomunikowania TV z kinem domowym Philipsa, odbiornik zawiesza się i trzeba wyłączać go ręcznie z prądu.
Nie jestem zadowolony z tego zakupu i teraz wybrałbym Samsunga albo Philipsa.

--
Pozdrawiam,

yabba

pomoc w wyborze TV