pomoc w wyborze smartfona....

Data: 2009-08-20 22:06:00
Autor: ToMasz
pomoc w wyborze smartfona....

Użytkownik "Łukasz Kiełbowicz" <luckass@won-ze-spamem-- o2.pl> napisał w wiadomości news:h6j7ls$41m$1news.task.gda.pl...
Cześć;

Co byście zaproponowali z niezbyt drogich smartfonów?
Wymogi to
-dotykowy ekran
raczej konieczny

-symbian albo inny system bo telefon będzie bardzo często służył jako nawigacja
no to wybrałeś WM, ale..

-wifi

raczej ponownie WM ale określ po co wifi?

najpierw określ jaki program będzie nawigował(1), bo jego cena w tym zestawie jest niebagatelna. Jeśli to ma być prawdziwa nawigacja, szczególnie w mieście, i dodatkowo ustawisz telefon tak abyś TY cos na nim widział ( a nie słońce) to moze sie okazać ze wbudowana nawigacja na niewiele sie zdaje. Mam polecanego tutaj i780(2), ale po paru "wpadkach" GPSu w centrach miast, dałem sobie luz i korzystam z tego telefonu, ale w połączeniu z GPSem naBT. Telefon mam ustawiony obok lusterka, dach zasłania słońce, a sam ekran jest blisko. Tak wiec nie dyskfalifikuj urządzeń bez gpsa, ewentualnie zastanów sie czy jako dodatkowe zabezpieczenie do samochodu nie dokupić gps z bt. Co do ekranu dotykowego(3) to ja sobie nie wyobrażam nawigacji w inny sposób. tzn napewno da sie, ale wygoda raczej średnia, chyba ze program jakos będzie kompensował brak dotyku.

PRzeanalizuj te 3 punkty z osobna - wtedy zawęzisz liste wyboru
ToMasz

pomoc w wyborze smartfona....