pomoc w wyborze superodpornego analoga

Data: 2009-10-31 19:37:14
Autor: Andrzej Jakubowski
pomoc w wyborze superodpornego analoga
http://wszystkoplynie.blogspot.com/ pisze:
Witam,

potrzebuję zrobić kilka zdjęć na pokładzie katamaranu, pełne morze/
ocean, przełom listopada i grudnia. Największym problemem jest waląca
się zewsząd słona woda. Jestem już od dłuższego czasu zdigitalizowany
i nie mam odpowiedniego sprzętu. Doszedłem do wniosku, że najtaniej
wyjdzie sprowadzić mi z US sprzęt, zrobić materiał i opchnąć szkło z
body zamiast dekielka. Zakładam że wyjdę na zero :).

Mam w związku z tym prośbę do grupowiczów - jakie stare analogi się
nadają do tej roboty (puszka może być manualna/af), do tego jedno
szerokie szkło (zakres 24-35 mm, może być stałka, może być zoom).
Jeden warunek - ma wytrzymać kilkudniowy regularny morski prysznic.

proponuje obejrzec to zdjecie

http://tinyurl.com/yz5repa

i caly album Pleine mer ;-)

gorszych warunkow pewnie miec nie bedziesz, wiec jak widac wystarczy foliowka ;-)

pzdr.
A.

Data: 2009-10-31 19:40:43
Autor: Andrzej Jakubowski
Andrzej Jakubowski pisze:

gorszych warunkow pewnie miec nie bedziesz, wiec jak widac wystarczy foliowka ;-)

tzn foliowka na raczej jakikolwiek aparat ;-)

pzdr.
A.

Data: 2009-10-31 23:58:15
Autor: PeKlesyk
Andrzej Jakubowski pisze:

gorszych warunkow pewnie miec nie bedziesz, wiec jak widac wystarczy foliowka ;-)

tzn foliowka na raczej jakikolwiek aparat ;-)

The link you clicked on is invalid or expired.

sprawdzisz ?

PMK

Data: 2009-11-01 10:28:43
Autor: Andrzej Jakubowski
PeKlesyk pisze:

The link you clicked on is invalid or expired.

sprawdzisz ?

sprobuje tak:

http://www.magnumphotos.com/CoreXDoc/MAG/Media/TR3/c/5/2/e/PAR212648.jpg

Jean Gaumy, Pleine Mer

pzdr
A.

Data: 2009-11-01 06:31:37
Autor: http://wszystkoplynie.blogspot.com/
pomoc w wyborze superodpornego analoga

sprobuje tak:

http://www.magnumphotos.com/CoreXDoc/MAG/Media/TR3/c/5/2/e/PAR212648.jpg

Jean Gaumy, Pleine Mer

że się zacytuję:

http://www.youtube.com/watch?v=EyNyCJUgkZE

coś w ten deseń. Myślałem o foliówce ale się nie sprawdza podobno
(niezbyt odporne rozwiązanie). Na razie jestem na etapie nikonos/
obudowa do zdjęć podwodnych, ale - prawdę mówiąc - oczekiwałem
odpowiedzi w stylu
"starym canonem/nikonem  XX/XX robiłem podobny materiał i było OK" :)

marcin

Data: 2009-11-01 17:32:09
Autor: JasiekS

Użytkownik "http://wszystkoplynie.blogspot.com/" <marmoo@op.pl> napisał w wiadomości news:20a8e842-a9b2-48e1-bbfc-468065af6b2dk17g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

Skoro jesteś już ucyfryzowany - a chodzi ci tylko o ekstremalne warunki - doradzałbym któryś z kompaktów Olympusa. Nie pamiętam oznaczenia, ale niektóre są (wg specyfikacji producenta) wodoodporne do 10m zanurzenia.

--
JasiekS

Data: 2009-11-06 14:37:59
Autor: dagon0@vp.pl
pomoc w wyborze superodpornego analoga
On 1 Lis, 17:32, "JasiekS" <jasieks.no.s...@please.poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

I oczywiście dynamo w komplecie ?
Pozdro Marcin

Data: 2009-11-07 10:09:33
Autor: makar
pomoc w wyborze superodpornego analoga

I oczywiście dynamo w komplecie ?
Pozdro Marcin

pradu na jachtach raczej nie brakuje, im szybsze tym go wiecej ;D

Data: 2009-11-08 03:41:49
Autor: Przemek
On 7 Lis, 19:09, makar <makaronmusze...@gmail.com> wrote:
> I oczywiście dynamo w komplecie ?
> Pozdro Marcin

pradu na jachtach raczej nie brakuje, im szybsze tym go wiecej ;D

Przecież wystarczy mu EOS 1V lub Nikon f5/f6.
Swojego starego f90x wykąpałem w morzu i działa bez problemów, a
jedynka i eFpiątka są dużo bardziej pancerne i uszczelniane.

Data: 2009-11-21 16:45:29
Autor: Hektor
pomoc w wyborze superodpornego analoga
Użytkownik "Przemek" <przemyslaw.stodolny@gmail.com> napisał

Przecież wystarczy mu EOS 1V lub Nikon f5/f6.
Swojego starego f90x wykąpałem w morzu i działa bez problemów, a
jedynka i eFpiątka są dużo bardziej pancerne i uszczelniane.

Ostatnie jedynki to chyba rzeczywiście były dość szczelne, ale F5 w porównaniu do współczesnych konstrukcji, raczej nie jest jakims wzorcem uszczelnienia.

Zbigniew Kordan

pomoc w wyborze superodpornego analoga