pomocy ktos mnie robi w balona!!!

Data: 2009-03-21 11:36:46
Autor: Robert Tomasik
pomocy ktos mnie robi w balona!!!
Uzytkownik <hhrafc@yahoo.de> napisal w wiadomosci news:16bf74b7-ae33-4784-92b3-855782390e25e38g2000yqa.googlegroups.com...

Serwis w Szczecinie? Ja mialem podobna historie kilka miesiecy temu. Tez GARMIN Legend nagle przestal sie wlaczac. Tez po gwarancji. Tylko, ze mój wczesniej mial jakies inne problemy (zanikal ekran) i myslalem, ze to ciag dalszy usterki. Zaproponowali mi nowego za 300 zl i sie zdecydowalem. Niestety starego nie otrzymalem, choc wlasnie mialem takie podejrzenia, jak Ty, ze im taniej wychodzi wymieniac na nowe, niz naprawiac.

Proponuje dyskusje przeniesc na pl.rec.gps. Sam jestem ciekawy, czy to tylko nasze dwa odosobnione przypadki, czy to jakas ogólna praktyka tego rzekomo renomowanego serwisu.

Data: 2009-03-21 03:54:19
Autor: hhrafc
pomocy ktos mnie robi w balona!!!
On 21 Mrz., 11:36, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
Uzytkownik <hhr...@yahoo.de> napisal w wiadomoscinews:16bf74b7-ae33-4784-92b3-855782390e25e38g2000yqa.googlegroups.com...

Serwis w Szczecinie?

Proponuje dyskusje przeniesc na pl.rec.gps. Sam jestem ciekawy, czy to
tylko nasze dwa odosobnione przypadki, czy to jakas ogólna praktyka tego
rzekomo renomowanego serwisu.

Tak , Szczecin.
Jak dla mnie to juz wystarczy moj przypadek. Bardziej mnie interesuje,
jak do takiego oszustwa od strony prawno-praktycznej podejsc.
Oszustwa, no bo sorry, 400 PLN byl bym w plecy a nie wierze, ze ten
renomowany serwis sprawne GPSy, w ktore wystarczy nowa baterie wsadzic
- do smietnika wyrzuca.

Data: 2009-03-21 17:18:05
Autor: TataPsychopata
pomocy ktos mnie robi w balona!!!
Uzytkownik <hhrafc@yahoo.de> napisal w wiadomosci news:9818fb9c-db5e-4121-8711-cb8912ef1d14y13g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Alez Panowie, czemu sie dziwicie? Przeciez prawdziwych serwisów juz dawno nie ma! Tak jak prawdziwych serwisantów! A ci co sa to na wymarciu... Koledze telewizor plazmowy sie popsul, serwis krzyczy 900 PLN, bo wymiana przetwornicy (czy czegos tam), a jeden (slownie jeden) znajomy magik z tych wymierajacych (karmimy go, moze jeszcze pozyje ;-)) robi naprawe w pól godziny wymieniajac tranzystor i kondensator. Koszt (z piwem) 80 PLN. Telewizor jak nowy. Ci w "serwisach" nic w wiekszosci nie robia, wymieniaja moduly i juz. Zreszta wiekszosc elektroniki teraz jest tak zrobiona, ze to najprosciej, a ze koszt idzie w kosmos... klient zaplaci.

Piotr

Data: 2009-03-22 02:21:16
Autor: Robert Tomasik
pomocy ktos mnie robi w balona!!!
Uzytkownik "TataPsychopata" <TataPsychopata@spam.com> napisal w wiadomosci news:gq34gh$sdf$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wymiana modulu, to wymoana modulu, ale jesli ktos zada wymiany urzadzenia w zamian za baterie, to chyba lekka przesada - no nie?

Data: 2009-03-22 10:23:26
Autor: Marcin Debowski
Dnia 22.03.2009 Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał/a:
Wymiana modulu, to wymoana modulu, ale jesli ktos zada wymiany urzadzenia w zamian za baterie, to chyba lekka przesada - no nie?

Jeśli przewidziano możliwość wymiany a niekompetentny serwisant nie wymienił to jest to przegięcie, ale jesli to jakieś wlutowane cudo ot choćby jak na niektórych płytach głownych do pc, to w sumie co za różnica czy bateria czy opornik, czy kondensator?

--
Marcin

Data: 2009-03-25 12:34:29
Autor: przemek.jedrzejczak
pomocy ktos mnie robi w balona!!!
//Alez Panowie, czemu sie dziwicie? Przeciez prawdziwych serwisów juz
dawno nie ma! Tak jak prawdziwych serwisantów! A ci co sa to na
wymarciu...

święte słowa :-) padł mi kluczyk samochodowy (centralny zamek nie
reagował na sygnał) rozebrałem obudowę i wymieniłem baterie, nic nie
pomogło w ASO zaśpiewali parę stówek za nowy + zaprogramowanie itd,
poszedłem do SERWISU RTV siedziało dwóch magików, wzięli kluczyk,
okazało się ze malutki scalak się odkruszył, przylutowali za 5 PLN i
znów działa :-)))

PS jeśli chodzi o Garmina to jest garniak.pl, serwis to jest pomylka

P.

pomocy ktos mnie robi w balona!!!