pomocy nie wiem o wybrać

Data: 2014-09-14 18:49:40
Autor: jonysz
pomocy nie wiem o wybrać
mam 13lat 167 cm wzrostu i 45kg wagi nie wiem co wybrać czy crossa mini czy quada bardziej z quadem 125ccm mam do wydania tylko 1660zł mogą być używane mieszkam w sporej wsi wienc łonki czy las bardzo blisko

Data: 2014-09-14 21:36:17
Autor: Johnny
pomocy nie wiem o wybrać
Użytkownik "jonysz" występuje zaraz po kobiecie z brodą i zaprezentuje nam sztuczki ze słownikiem ortograficznym:

mieszkam w sporej wsi wienc łonki czy

Jak łonki czy wienc to zadupie jest a nie spora wieś ;-)

Data: 2014-09-15 08:34:00
Autor: KillJohn
pomocy nie wiem o wybraďż˝
W dniu niedziela, 14 września 2014 20:49:40 UTC+2 użytkownik jonysz napisał:
 Nie wiem czy da się kupić cokolwiek naprawdę jeżdżącego za takie pieniądze.

Sorry

KJ

Data: 2015-10-11 09:25:14
Autor: ARQ
pomocy nie wiem o wybra?
W dniu 2014-09-15 o 17:34, KillJohn pisze:
Nie wiem czy da się kupić cokolwiek naprawdę jeżdżącego za takie pieniądze.

Jawę kupi :) Jeżdżącą! Chociaż ja w jego wieku miałem problem z utrzymaniem wueski, ale nie zniechęciło mnie to jakoś specjalnie.

--
ARQ
jakieś enduro

Data: 2014-09-15 18:50:39
Autor: Jacek
pomocy nie wiem o wybrać
W dniu 2014-09-14 o 20:49, jonysz pisze:
mam 13lat 167 cm wzrostu i 45kg wagi
nie wiem co wybrać czy crossa mini czy quada bardziej z quadem 125ccm
mam do wydania tylko 1660zł mogą być używane
mieszkam w sporej wsi wienc łonki czy las bardzo blisko
Ojca wcześniej zapytaj, czy pozwoli, ale wcześniej mu pokaż świadectwo szkolne, bo chyba nie widział.
Jacek

Data: 2014-09-18 01:47:58
Autor: Jacot
pomocy nie wiem o wybrać
Jacek <krystian.mazurek@alektum.com> wrote:

W dniu 2014-09-14 o 20:49, jonysz pisze:
mieszkam w sporej wsi wienc łonki czy las bardzo blisko

Ojca wcześniej zapytaj, czy pozwoli, ale wcześniej mu pokaż świadectwo szkolne, bo chyba nie widział.

Jaaakie swiadectwo? Przeciez widać, ze tam nie ma szkoly.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

pomocy nie wiem o wybrać