pomocy! skakajacy lancuch

Data: 2009-08-12 19:58:39
Autor: Rafał VFR
pomocy! skakajacy lancuch
1 sworzen, po czym nie chcialem sie bawic we
wciskanie go i wypialem 1 ogniwko.

Sprawdz czy to ogniwo pracuje płynnie. Czasem po montażu nie ugina się ono swobodnie i czasem potrafi strzelić.
Jeśli ogniwo jest OK (ja mam zasadę, że swobodnie ułożone na palcu po prostu musi opaść) to tak jak pisał poprzednik - coś nie halo z zębatkami.
Przy dzisjeszym kształcie żebatek naprawdę trudno ustlić kiedy już są one podjechane a kiedy nie :-(

RafalVFR
GG: 85456
http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/

pomocy! skakajacy lancuch