pomocy szukam filmiku z suszarką ;-)

Data: 2009-07-21 14:14:03
Autor: kosinsky
pomocy szukam filmiku z suszarką ;-)
Witam serdecznie PRECLE   :-)
Mam wielką prośbę, poszukuje przezabawnego filmiku z starszym łysawym
gościem w ubikacji który to odpalił suszarkę i "poczuł wiatr we
włosach". filmik powala, fantastyczny poprawiacz humoru. Tyle że
kiedyś dostałem linka ale zmieniłem kompa i teraz za cholerę nie mogę
go znaleźć.
Prosze dajcie namiar gdzie go zobacze a może ktoś ma na kompie.

Z góry dzięki
Pozdrówka
Kosinsky

Data: 2009-07-21 23:47:36
Autor: Darek F.
pomocy szukam filmiku z suszarką ;-)
Użytkownik "kosinsky" napisał

Prosze dajcie namiar gdzie go zobacze a może ktoś ma na kompie.

Czyzby to http://www.youtube.com/watch?v=QC87k_gJ6zk ?

Pozdrawiam
Darek F., B-stok
B12 '01

Data: 2009-07-22 08:10:40
Autor: kosinsky
On 21 Lip, 23:47, "Darek F." <filonx...@wp.pl> wrote:

Czyzby tohttp://www.youtube.com/watch?v=QC87k_gJ6zk?

DZIĘKI !!!!
Wielkie i piękne !!!
O to chodziło  MISTRZ  :-) :-)

Pozdrawiam
Kosinsky

Data: 2009-07-23 00:30:42
Autor: Ditron
pomocy szukam filmiku z suszarką ;-)
On 21 Lip, 23:14, kosinsky <kosinsky...@op.pl> wrote:
Witam serdecznie PRECLE   :-)
poszukuje filmiku z starszym łysawym
gościem w ubikacji

dobrze trafiles - tu kazdy 3ma w ulubionych filmiki o starszych
gościch w ubikacji
:))

pomocy szukam filmiku z suszarką ;-)