pomocy w dobraniu muszli

Data: 2012-10-30 10:45:00
Autor: zlotowinfo
pomocy w dobraniu muszli
chcialbym optymalnie wykorzystać miejsce
aktualne ustawienie muszli zajmuje za dużo miejsca
chciałbym zająć część półek na spółczkę i ubikację
teraz stoi ona pod kątem obok półek

chciałbym doprowadzić do takiego stanu:

http://panel.comze.com/lazienka.png

jaką dobrać do tego miejsca
odpływ w tym stanie musiałaby chyba wejść od lewej strony
u dołu, więc nie wiem czy szukać czegoś dostosowanego czy poprostu kuć

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-11-01 16:24:52
Autor: Marek Dyjor
pomocy w dobraniu muszli
zlotowinfo wrote:
[...]

nie kapiszczi...

jakiej rady oczekujesz?

jak zależy ci na miejscu to jakiś stelaż i kibel wiszący, coś najkrótszego jakie sie da...

stelaż wkuć w ścianę a podeście jakoś pokombinować.

myślę ze stelaż co zabudowy ciężkiej byłby najlepszy bo eni ma żadnych nóg i można kombinować ostro z podejściem.

Data: 2012-11-04 13:48:59
Autor: zlotowinfo
pomocy w dobraniu muszli
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k6u47r$g7i$1news.task.gda.pl...
[...]

jak rozumiem te podwieszane, mają odpływ raczej w ścianie
ja mam raczej w podłodze po lewej

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-11-04 15:33:11
Autor: Marek Dyjor
pomocy w dobraniu muszli
zlotowinfo wrote:
[...]

hm...  zależy ci na minimalizacji przestrzeni zajmowanej przez kibel, z odpływem musiś kombinować.  Może rozkuć posadzkę przy dopływie, może sie da obrócić kolano lub cos podobnego. Dorobić jakąś zabudowę pod spodem, jakiś postument czy coś w ten deseń.

Data: 2012-11-04 22:32:54
Autor: Jackare
pomocy w dobraniu muszli
Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał w wiadomości news:k6o7iq$80q$1news.task.gda.pl...

jaką dobrać do tego miejsca
odpływ w tym stanie musiałaby chyba wejść od lewej strony
u dołu, więc nie wiem czy szukać czegoś dostosowanego czy poprostu kuć

Odpływ odpływem, ale gdzie masz pion? Na rysunku pionu nie widać.

Data: 2012-11-06 14:04:45
Autor: zlotowinfo
pomocy w dobraniu muszli
Użytkownik "Jackare" <123@tralala.com.pl> napisał w wiadomości news:k76mrm$fgd$1node2.news.atman.pl...
[...]

pion jest prostopadły do obrazku to chyba oczywiste ;p

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-11-07 23:20:23
Autor: Jackare
pomocy w dobraniu muszli
Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał w wiadomości news:k7b1tc$2g6$1news.task.gda.pl...

Odpływ odpływem, ale gdzie masz pion? Na rysunku pionu nie widać.

pion jest prostopadły do obrazku to chyba oczywiste ;p

ale w którym miejscu jest? W obrębie pomieszczenia? W ścianie? Za ścianą - w szachcie?

Data: 2012-11-10 09:20:44
Autor: zlotowinfo
pomocy w dobraniu muszli
Użytkownik "Jackare" <123@tralala.com.pl> napisał w wiadomości news:k7emos$78o$1node1.news.atman.pl...
[...]

jest poziom i pion, pion jest czymś prostopadłym do poziomu
co rozumiesz pod pojeciem pionu

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-11-10 05:21:49
Autor: czeremcha
pomocy w dobraniu muszli
W dniu sobota, 10 listopada 2012 09:20:54 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:

jest poziom i pion, pion jest czymś prostopadłym do poziomu

co rozumiesz pod pojeciem pionu

Odpowiedź godna mistrza... To ja, kobieta wiem, że chodzi o rurę doprowadzającą wodę do pomieszczenia... Pion wodny, w odróżnieniu od pionu kanalizacyjnego, który zaznaczyłeś...

Ania

Data: 2012-11-11 17:51:46
Autor: Ikselka
pomocy w dobraniu muszli
Dnia Sat, 10 Nov 2012 05:21:49 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

Odpowiedź godna mistrza... To ja, kobieta wiem, że chodzi o rurę doprowadzającą wodę do pomieszczenia...

Poza dyskusją wtrącę: niby dlaczego kobiecość miałaby być jakimkolwiek
argumentem na wyjątkową łatwość zadania? - kobiety najczęściej mają lepszy
zmysł techniczny od mężczyzn... Mężczyźni mają w technice (nad kobietami)
przewagę jedynie z powodu siły fizycznej - bo po prostu łatwiej im
samodzielnie zrealizować swoje techniczne koncepcje.
:-)
--
XL  przykładem

Data: 2012-11-11 18:29:18
Autor: Dawid
pomocy w dobraniu muszli
W dniu 2012-11-11 17:51, Ikselka pisze:
[...]

Dlaczego np. inżynier ma zasuwać fizycznie?
On wymyśli i pokieruje, robotnik wykona, a kobieta gdzie ma tu niby przewagę.

Data: 2012-11-11 18:49:12
Autor: Ikselka
pomocy w dobraniu muszli
Dnia Sun, 11 Nov 2012 18:29:18 +0100, Dawid napisał(a):

[...]

"Mężczyźni mają w technice (nad kobietami) przewagę(...) - czytaj ze
zrozumieniem.
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
 (by XL)

Data: 2012-11-11 19:45:53
Autor: Dawid
pomocy w dobraniu muszli
W dniu 2012-11-11 18:49, Ikselka pisze:
[...]

czytaj co piszesz, nie wytykaj innym swoich błędów

Data: 2012-11-11 20:22:46
Autor: Ikselka
pomocy w dobraniu muszli
Dnia Sun, 11 Nov 2012 19:45:53 +0100, Dawid napisał(a):

[...]

Cóż, nie rozumiesz prostego tekstu. I to własnego.

Data: 2012-11-11 12:10:09
Autor: Andy Niwinski
pomocy w dobraniu muszli

"Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k7o0pi$cqk$1news01.versatel.de...

[...]

E,, czekaj, może ty z tych, co do wymiany żarówki trzech kumpli, albo elektryka potrzebują.

O pion kanalizacyjny mu chodzi.O, cuś takiego:
https://picasaweb.google.com/lh/photo/-w67MN3nl2M0dpbu9jltuw
czyli o to, gdzie idą rury od tego kółeczka na twoim rysynku oznaczająego odpływ.

Data: 2012-11-11 21:58:00
Autor: Jackare
pomocy w dobraniu muszli
Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał w wiadomości news:k7l2p0$e7o$1news.task.gda.pl...
[...]

Pod pojęciem pionu kanalizacyjnego rozumiem układ rur kanalizacyjnych przebiegających przez budynek z góry na dół, zakończony w części górnej kominkiem odpowietrzającym, w części dolnej przechodzący łagodnym łukiem w przykanalik, który z kolei uchodzi do kolektora zbiorczego kanalizacji sanitarnej bądź (o zgrozo) do zbiornika bezodpływowego zwanego kolokwialnie (podobnie jak wzajemne relacje w polityce) szambem. Do wspomnianego powyżej układu rur podłączone są odpływy przyborów sanitarnych. Pramaterami charakteryzującymi te odpływy mogą być średnica wyrażana w metrach, wyrażany w procentach spadek i długość od punktu przyłączenia przyboru do punktu połączenia z pionem także wrażana w metrach. Ponadto piony kanalizacyjne w budynkach wielokondygnacyjnych wyposażone są w zwalniacze ścieków których celem jest takie zwolnienie prędkości spływających fekaliów aby zakręt pionu w dolnym odcinku i przykanalik nie zostały zatkane na skutek przyklejenia się doń kału spływającego pionem ze zbyt dużą prędkością. Na zdjęciu pionu udostępnionym dzięki uprzejmości kol. Andy'ego Niwińskiego zwalniacz o którym pisałem jest doskonale widoczny w górnej części zdjęcia.
Mam nadzieję że teraz nasze protokoły komunikacyjne w zakresie zrozumienia pojęcia pionu kanalizacyjnego są ustalone i ujednolicone, a jeżeli nie to proszę abyś mój sposób rozumienia pojęcia pionu kanalizacyjnego przyjął jako ogólnie obowiązujący- przynajmniej na potrzeby tej dyskusji. Tak będzie najłatwiej.

Teraz chciałbym spróbować konstruktywnie odpowiedzieć Ci na zadane pytanie - słowem pomóc Ci. Zostawmy więc istotę pionowości pionu bo wchodząc w arkana teorii względności lub teorii Kopernika możemy dojść do wniosku że pion wcale nie przebiega pionowo i wcale nie jest prostopadły do Twego poziomu. Zostawmy to. Skupmy sie tylko na jednym wybranym zagadnieniu. Gdzie jest ten pion biegnący pionowo w stosunku do punktu zaznaczonego na Twym rysunku jako odpływ z ustępu? Gdzie znajduje się rura pionu kanalizacyjnego i ile jednostek długości jest oddalona od punktu który byłeś uprzejmy zaznaczyć jako odpływ? Potencjalnie możliwe lokalizacje, najpowszechniej i z największym prawdopodobieństwem stosowane w budownictwie popdpowiedziałem Ci w moim poprzednim poście.
--
Jackare

Data: 2012-11-12 00:17:53
Autor: zlotowinfo
pomocy w dobraniu muszli
[...]

dopływ wody na wysokości 1m idzie poziomo z licznikami w tej wnęce
wąż dopływowy jest dokręcony mniej więcej w połowie poziomej rury

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-11-12 12:35:27
Autor: Andy Niwinski
pomocy w dobraniu muszli

"zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> schrieb im Newsbeitrag news:k7pbmn$muu$1news.task.gda.pl...
[...]

JA pierdolę, gościu, ty jesteś chyby blondyn z długimi włosami.

PION KANALIZACYJNY

czy mam przeliterować?

Data: 2012-11-12 23:19:57
Autor: zlotowinfo
pomocy w dobraniu muszli
Użytkownik "Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:k7qmu1$34u$1news01.versatel.de...

[...]

kanalizacja już dawno pisałem jest we wnęce
bardziej po lewej, rury są obudowane wszędzie kafelkami

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-11-12 21:43:05
Autor: Jackare
pomocy w dobraniu muszli
Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał w wiadomości news:k7pbmn$muu$1news.task.gda.pl...

[...]

Przykro mi, nic nie poradzę. Chiałem pomóc, ale nie dam rady...

Data: 2012-11-12 23:20:56
Autor: zlotowinfo
pomocy w dobraniu muszli
Użytkownik "Jackare" <123@tralala.com.pl> napisał w wiadomości news:k7rn0q$4sv$1node1.news.atman.pl...
Przykro mi, nic nie poradzę. Chiałem pomóc, ale nie dam rady...

tak to jest jak się używa pojęć znanych tylko hydraulikom
no i osobom które majsterkują w łazience

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-11-13 22:28:16
Autor: Jackare
pomocy w dobraniu muszli
Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał w wiadomości news:k7rsnt$i61$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie mój drogi. To są pojęcia funkcjonujące w normalnej nomenklaturze budowlanej i instalacyjnej stosowanej w języku polskim.
--
Jackare

Data: 2012-11-13 23:16:47
Autor: Andy Niwinski
pomocy w dobraniu muszli

"Jackare" <123@tralala.com.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k7ue1q$r30$1node2.news.atman.pl...
[...]

Daj spokój. Gość jest odporny na wiedzę. Obrazek dostał, pytania zadawane były już na poziomie przedszkolaka, a ten dalej swoje. Nie ma sensu, jak ktoś nie da sobie pomóc, to po co na siłę?

pomocy w dobraniu muszli