pomocy w dobraniu muszli

Data: 2012-11-01 16:24:52
Autor: Marek Dyjor
pomocy w dobraniu muszli
zlotowinfo wrote:
chcialbym optymalnie wykorzystać miejsce
aktualne ustawienie muszli zajmuje za dużo miejsca
chciałbym zająć część półek na spółczkę i ubikację
teraz stoi ona pod kątem obok półek

chciałbym doprowadzić do takiego stanu:

http://panel.comze.com/lazienka.png

nie kapiszczi...

jakiej rady oczekujesz?

jak zależy ci na miejscu to jakiś stelaż i kibel wiszący, coś najkrótszego jakie sie da...

stelaż wkuć w ścianę a podeście jakoś pokombinować.

myślę ze stelaż co zabudowy ciężkiej byłby najlepszy bo eni ma żadnych nóg i można kombinować ostro z podejściem.

Data: 2012-11-04 13:48:59
Autor: zlotowinfo
pomocy w dobraniu muszli
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k6u47r$g7i$1news.task.gda.pl...
[...]

jak rozumiem te podwieszane, mają odpływ raczej w ścianie
ja mam raczej w podłodze po lewej

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-11-04 15:33:11
Autor: Marek Dyjor
pomocy w dobraniu muszli
zlotowinfo wrote:
[...]

hm...  zależy ci na minimalizacji przestrzeni zajmowanej przez kibel, z odpływem musiś kombinować.  Może rozkuć posadzkę przy dopływie, może sie da obrócić kolano lub cos podobnego. Dorobić jakąś zabudowę pod spodem, jakiś postument czy coś w ten deseń.

pomocy w dobraniu muszli