- pomoge ZA DARMO!!! :)

Data: 2009-04-24 09:49:29
Autor: mak
- pomoge ZA DARMO!!! :)
Gwoli wyjaśnienia
jak ktoś się zdecyduje na ADAC pomoge ZA DARMO!!

Nie jest to zupełnie bezinteresowne - mając członkostwo w ADAC - za każdego przyjętego członka za moim pośrednictwem, dostaje od ADAC gadżety, nagrody etc.  )

Innymi słowy, jak ktoś chce sobie zrobić ADAC to zapłaci (cena z wczoraj) 83,50euro
Jak zrobi to za moim posrednictwem - to kwota ta sama 83,50euro (rachunek) + gadżet od ADAC dla mnie :)

Ot cała sprawa

A jeżdżę raz w tygodniu pod siedzibą ADAC - więc jest mi po drodze
Jak wolicie to robić przez internet - to można probować, ale jest to bardziej skomplikowane i czasochłonne.

pozdro

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4032 (20090424) __________

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4032 (20090424) __________

Data: 2009-04-24 09:56:29
Autor: topek
- pomoge ZA DARMO!!! :)
mak pisze:
[...]

A nie potrzeba meldunku w DE?

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-04-24 10:04:16
Autor: mak
- pomoge ZA DARMO!!! :)

A nie potrzeba meldunku w DE?

Nie trzeba - mieszkam w PL, z Polskim dowodem robiłem sobie, a wczoraj koledze, mając jedynie ksero jego dowodu

pozdr
r __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4032 (20090424) __________

Data: 2009-04-24 10:27:16
Autor: Marcin J. Kowalczyk
- pomoge ZA DARMO!!! :)
topek pisze:
A nie potrzeba meldunku w DE?

nie

Data: 2009-04-24 09:59:46
Autor: Pan Piskorz
- pomoge ZA DARMO!!! :)
+ gadżet od ADAC dla mnie :)

nikt nie uwierzy, że robisz za frajera i dostajesz paciorki

prowizja to min. 20%

składka jak w każdym ubezpieczeniu - niezależnie od miejsca zakupu kosztuje tyle samo,
bez względu na miejsce sprzedaży i liczbę osób, które żywią się z jej sprzedaży,

każdy spamer to pijak i oszust

P.

Data: 2009-04-24 10:25:00
Autor: krzyss
- pomoge ZA DARMO!!! :)
mak pisze:
[...]

Za darmo za kupony... to podaj numer konta to przeleje Ci te pianiadze :-)

A skoro juz taki jestes sprytny... to moze poprostu otworz oficjalne przedstawicielstwo ADAC w Polsce ? wtedy oficjalnie bedzie mozna u Ciebie zalatwic to ubezpieczenie. Tylko co mi po nim, skoro jak wspomniales tam wszystcy gadaja tylko po niemiecku... jak sie dogadam ze mi auto siadlo ?

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2009-04-24 10:30:31
Autor: Marcin J. Kowalczyk
- pomoge ZA DARMO!!! :)
krzyss pisze:
[...]

Bo w Polsce dzwonisz na polski numer alarmowy.

Data: 2009-04-24 10:35:05
Autor: mak
telefony alarmowe adac w tym w Polsce

Tylko co mi po nim, skoro jak
wspomniales tam wszystcy gadaja tylko po niemiecku... jak sie dogadam ze mi auto siadlo ?

Strasznie nerwowy jesteś...

poniżej masz listę central w poszczególnych krajach

      Dänemark (Vejle) 79 42 42 85
      Frankreich (Lyon) 0825 800 822
      Griechenland (Athen) 21 09 60 12 66
      Italien (Monza) 039 210 41
      Kanada (Orlando, FL) 1) 1-888-222-1373
      Kroatien (Zagreb) (01) 344 06 66
      Mazedonien (Belgrad) 2) (0038111) 333 11 11
      Montenegro (Zagreb) 5) 003851 344 06 55
      Niederlande (Assen) 0592 39 05 60
      Österreich (Wien) 01 2 51 20 60
      Polen (Posen) 061 831 98 88
      Portugal (Barcelona) 3) 0034 935 08 28 08
      Rumänien (Bukarest) (021) 2 23 45 25
      Serbien (Belgrad) (011) 333 11 11
      Slowakische Republik (Prag) 4) 004202 61 10 43 51/52
      Slowenien/Bosnien (Zagreb) 5) 003851 344 06 50
      Spanien (Barcelona) 9 35 08 28 28
      Tschech. Republik (Prag) 261 10 43 51
      Türkei (Istanbul) (0212) 2 88 71 90
      Ungarn (Budapest) (061) 3 45 17 17
      USA (Orlando, FL)  1-888-222-1373
      Zypern (Athen/griech. Teil) 6) 0030 21 09 60 12 66

wystarczy?

to jest automobilklub NIEMIECKI...  więc wiekszość dokumentów jest w ich jezyku lub po angielsku

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4032 (20090424) __________

Data: 2009-04-24 20:37:04
Autor: Przemek V

Użytkownik "mak" <makes_auto@web.de> napisał w wiadomości news:gsru52$7o5$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ale numer w Polsce jest dla Niemca, któremu zrypie się auto na terenie Polski żeby wezwali Polską autopomoc i uratowali mu tyłek. Jak Polakowi zdechnie auto w Niemczech i zadzwoni na ten numer poznański to go przekierują na niemiecki numer albo każą zadzwonić na niemiecki numer gdzi się z nikim nie dogada.

Chyba, że cały paneuropejski call center ADAC jest w jakimś centrum kontaktowym pod Wrocławiem i sami Polacy ze znajomością niemieckiego w nim siedzą. Też bym się nie zdziwił.

Data: 2009-04-24 21:06:43
Autor: mak
[...]

Odpowiem tak - jak będziesz jechał NIemiecką autostradą i zrąbie Ci się auto - to co zrobisz?
Szukasz kartki i kręcisz po assistance np PZU....

W miedzyczasie podjeżdża polizei - Ty się dodzwaniasz - zaczyna sie ustalanie gdzie jesteś.

I tu pierwszy zonk

Z  tego co mi wiadomo, na autostradach nie mogą jeździź wszystkie pomoce...

Pan z Pzu musi wyrazić zgodę, żeby zabrała Cię inna pomoc (można mieć farta - to będzie akurat pomoc, co ma umowę z PZU)- gadając przy tym, że otrzymasz zwrot kasy za odtransportowanie auta do najbliższego zjazdu. Zapomni przy tym dodać, że ten zwrot jest do okreslonej kwoty.  Zaglądnij w OWU

I tutaj jesteś ugotowany :)   Bo jak POMOC Szwabska zawoła ze 300euro?

Potem znowu czekaj na zjeździe/parkingu na właściwą pomoc....

I jeszcze jedno - Polizei może być mało wyrozumiałe i zanim sie dogadasz z PZU wezwą swoją pomoc i każą Cię ściągnąc z autostrady - bo stwarzasz zagrożenie....  Wtedy NIC nie dostaniesz z PZU - bo ONI musza najpierw wyrazić
zgodę, żeby inna pomoc Ciebie holowała (do zjazdu)

Innymi słowy - jak sie jeździ - to się opłaca....

Ja miałem ZONKA w tunelu przed Zgorzelcem po stronie niemieckiej - kto jeździ ten wie...
16km do granicy kosztowało mnie 120euro...

Teraz mam to  w DPIE :))

PS
Korzystałem kiedys z assistance PZU we Włoszech - zadziałało doskonale - całe szczeście, że auto sie zrąbało poza autostradą... :)  To było jakies 5lat temu - nie wiem jak jest teraz

pozdro __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4033 (20090424) __________

- pomoge ZA DARMO!!! :)