pomówienie policji

Data: 2014-12-10 18:51:03
Autor: m4rkiz
pomówienie policji
"marek" <virago23@poczta.fm> wrote in message news:54883208$0$2655$65785112news.neostrada.pl...
z racji tego iż wdałem się w grubszą dyskusje z policjantem poruszając się rowerem kwestii legalności mojego poruszania się chodnikiem a nie ulicą ... zostałem pomówiony przez policjanta że prowadziłem samochód wbrew orzeczonemu przez sąd zakazowi art.244kk
wypisał mi tylko mandat wtedy 50pln za jazdę chodnikiem a nie ulicą

wiec masz papier jasno opisujacy co sie dzialo

zdziwienie moje przyszło po miesiacu kiedy zaproszony zostałem na komendę i przedstawiono mi zarzut prowadzenia samochodu wbrew zakazowi ...
gliniarz sporządził sobie notatkę że zatrzymał mnie do kontroli z racji akcji trzeżwość, że poruszałem się pojazdem marki fiat uno, wypisał mi mandat 50pln za brak dokumetu tj. prawa jazdy i wypuścił /// tłumacząc w swojej notatce że w feralnym dniu zepsuty był system i ponoc dyżurny nie mógł sprawdzić czy faktycznie posiadam PJ czy też nie

przeciez jest mandat za cos innego?

prawo jazdy miałem zabrane to jest fakt i aktualnie posiadam lub tez nie bo się skończył zakaz prowadzenia pojazdów
ale czy "pies" w ramach swojej "zemsty" na mojej osobie może zrobić coś takiego ??
przecież to jest jakaś paranoja ..... i działanie w myśl zasady - dajcie mi człowieka a paragraf się zawsze znajdzie
i teraz ja będę musiał przed sądem udowadniać swoją niewinność ... przecież to jakiś absurd na zielonej wyspie w państwie prawa...

cos sie to kupy nie trzyma

--
http://db.org.pl/

Data: 2014-12-11 10:30:51
Autor: Maciek
pomĂłwienie policji
begin o nicku m4rkiz napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:
i teraz ja będę musiał przed sądem udowadniać swoją niewinność ...
przecież to jakiś absurd na zielonej wyspie w państwie prawa...

cos sie to kupy nie trzyma
PrzecieĹź to pisowski troll.

pomówienie policji