pomóżcie i ratujcie,

Data: 2010-05-12 16:16:37
Autor: jadrys
pomóżcie i ratujcie,
W dniu 2010-05-12 13:35,  apr... pisze:
czy to kryzys wieku średniego, że mam problem z samooceną, chciałbym być
"wspaniałym polakiem / osobistością /" aby dać wyraz poparcia chociaż jednemu
kandydatowi, a tu qwa nic, żaden nie jest w stanie nawet półgębą powiedzieć, że
wycofa wojsko z pól upraw mąki afgańskiej, żaden nie zlikwiduje senatu, żaden
nie zmniejszy sejmu do 160 posłów, żaden nie zerwie watykańskiego jarzma, żaden
nie chce "równo partnerskich" stosunków z rosją i usa, żaden nie wypisze nas z
ojrokołchozu, dno, co robić ?
jest wśród nich jakiś nieuwikłany i Polak z krwi i kości ?

No niestety - Ikonowicz nie startuje.

Data: 2010-05-12 17:59:34
Autor: apr...
pomóżcie i ratujcie,
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
> [...]
nas
> ojrokołchozu, dno, co robić ?
> jest wśród nich jakiś nieuwikłany i Polak z krwi i kości ?

miał jakieś bary czy restauracje, podobno.

...Jest synem korespondenta PAP, Mirosława Ikonowicza. Jego siostra Magda Gessler (synowa posła na Sejm PRL Zbigniewa Gesslera) prowadzi kilka restauracji w Polsce. Był mężem Zuzanny Dąbrowskiej...
strasznie męczący timbre głosu posiada ten gość. --

pomóżcie i ratujcie,