pomóżcie mi, please

Data: 2010-06-27 12:00:12
Autor: kc
pomóżcie mi, please
Muszę wejść w buty Charliego, bo zniknął. Oszalałem. Palikot powiedział koniec miesiąca nudy ( to o żałobie). Tusk wypowiedział wojnę, Kopacz ze Skaryszewa idzie jeszcze wyżej. Ludzie, znacie mnie, i cenicie (tak sądzę). Chcecie, żebym tu został na wieki wieków? Jak chcecie to zostanę i będę miał lepiej od was, a tego (znając moich rodaków) już byście nie chcieli. :)

Polska jest najważniejsza.

pozdrawiam
kc

P(i)S. to nie jest dobry wybór, ale lepszy

Data: 2010-06-27 12:09:59
Autor: kc
pomóżcie mi, please
 kc <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Polska jest najważniejsza.

pozdrawiam
kc

P(i)S. to nie jest dobry wybór, ale lepszy

 a potem wybierzemy sobie nowego prymasa:)

kc

qrva, pierdoleni kolabortanci

Data: 2010-06-27 12:12:34
Autor: kc
pomóżcie mi, please
 kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
qrva, pierdoleni kolabortanci

o, przepraszam, nieświadomi i bez wiedzy

kc

Data: 2010-06-29 08:03:32
Autor: SlawcioD
pomóżcie mi, please
 kc pisze:
 kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
qrva, pierdoleni kolabortanci

o, przepraszam, nieświadomi i bez wiedzy

kc

tak jak Cie cenie od strony wiedzy nt gry na gieldzie tak...:

Stop socjalista -> jebac czarna propagande, ksieza na ksiezyc...

pozdrawiam
SlawcioD

POPIS DEATH;)
PO wszystkim Przeproscie I Spierdalajcie

Data: 2010-06-27 14:10:05
Autor: marfi
pomóżcie mi, please
Użytkownik " kc" <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i07egc$9rr$1inews.gazeta.pl...

  Wybieracie prezydenta PiSu?

--
marfi

Data: 2010-06-27 14:18:28
Autor: DJ\(Dominik\)
pomóżcie mi, please
Pomagam.

W zakładach karnych I turę zdecydowanie wygrał Komorowski
Wśród Polonii w USA i żołnierzy stacjonujących w różnych częściach świata - Kaczyński.

Data: 2010-06-27 12:26:17
Autor: kc
pomóżcie mi, please
DJ\(Dominik\) <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał(a):
Pomagam.

W zakładach karnych I turę zdecydowanie wygrał Komorowski
Wśród Polonii w USA i żołnierzy stacjonujących w różnych częściach świata -

Kaczyński.

:) wielkie dzięki. Podeprzyj to jeszce jakimś wiarygodnym linkiem.

pozdrawiam
kc

Data: 2010-06-27 14:41:15
Autor: DJ\(Dominik\)
pomóżcie mi, please
[...]

Zakłady karne:
http://www.wprost.pl/ar/199472/Komorowski-zwyciezyl-w-zakladach-karnych/

Afganistan:
http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/P/140000/149901_8.html
http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/P/140000/149901_7.html
http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/P/140000/149901_6.html
http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/P/140000/149901_5.html
http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/P/140000/149901_4.html
http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/P/140000/149901_3.html
http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/P/140000/149901_2.html
http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/P/140000/149901_1.html

Data: 2010-06-27 12:55:36
Autor: kc
pomóżcie mi, please

> :) wielkie dzięki. Podeprzyj to jeszce jakimś wiarygodnym linkiem.

> [...]

Też myślałem na początku, że mi pomogłeś. Ale nie. Poszukałem danych : więźniów mamy ok. 73.000, żołnierzy za granicami <4000. Demokracja wygrywa. (z rozumem)

kc

Data: 2010-06-27 14:35:58
Autor: Delfino Delphis
pom??cie mi, please
DJ(Dominik) wrote:

Pomagam.

W zakładach karnych I turę zdecydowanie wygrał Komorowski
Wśród Polonii w USA i żołnierzy stacjonujących w różnych częściach świata
- Kaczyński.

Czyli na Kaczkę głosują głównie ci, co tutaj nie mieszkają i nie będą się musieli męczyć. A to wredne chamy. Po prostu na złość robią :)

Data: 2010-06-27 12:41:02
Autor: kc
pom??cie mi, please
Delfino Delphis <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał(a):
Czyli na Kaczkę głosują głównie ci, co tutaj nie mieszkają i nie będą się musieli męczyć. A to wredne chamy. Po prostu na złość robią :)

No, naprawdę wredne ch..,
 podłożyli się pod miny, żeby nie mieszkać w Polsce :(

kc

Data: 2010-06-27 14:43:38
Autor: DJ\(Dominik\)
pom??cie mi, please

[...]

Skomentuj równie błyskotliwie pierwszą część mojej wypowiedzi
Powtórzę: w zakładach karnych I turę zdecydowanie wygrał Komorowski

Data: 2010-06-27 14:47:47
Autor: Delfino Delphis
pom??cie mi, please
DJ(Dominik) wrote:

Skomentuj równie błyskotliwie pierwszą część mojej wypowiedzi
Powtórzę: w zakładach karnych I turę zdecydowanie wygrał Komorowski

Tu akurat trudno się dziwić. Więźniowie poszli by pierwsi do gazu, gdyby  niebezpieczny nacjonalistyczny element uzyskał pełnie władzy. A tego byśmy nie chcieli raczej, bo ich miejsce zaraz zajęli by już np. członkowie opozycji. :)

Wbrew pozorom to, że na kogoś głosują chętnie więźniowie niespecjalnie go dezawuuje. No chyba że to by była partia, która wyraźnie mówi, że powypuszcza ich z więzień, ale wtedy miałaby niszowe poparcie w całej Polsce.

Data: 2010-06-27 12:59:03
Autor: kc
pom??cie mi, please
DJ(Dominik) wrote:
 bo ich miejsce zaraz zajęli by już np. członkowie
opozycji. :)

A po co zagazowywać rozstrzeloną i wypatroszoną opozycję?

kc

Data: 2010-06-27 15:03:19
Autor: DJ\(Dominik\)
pom??cie mi, please
DJ(Dominik) wrote:

[...]

Ciekawa argumentacja. Sam michnik z żakowskim i urbanem by się nie powstydzili.

Data: 2010-06-27 18:41:29
Autor: totus
pom??cie mi, please
DJ(Dominik) wrote:

[...]

To łatwo skomentować. Prawdziwi Polacy wyciągają z tego wniosek, że Komorowski to kryminalista i wszystkich prawdziwych Polaków okradnie. To oczywista oczywistość.

Data: 2010-06-27 22:56:50
Autor: dziegiec
pom??cie mi, please
On 27 Cze, 14:35, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.op.pl> wrote:
DJ(Dominik) wrote:
> Pomagam.

> W zak adach karnych I tur zdecydowanie wygra Komorowski
> W r d Polonii w USA i o nierzy stacjonuj cych w r nych cz ciach wiata
> - Kaczy ski.

Czyli na Kaczk g osuj g wnie ci, co tutaj nie mieszkaj i nie b d si
musieli m czy . A to wredne chamy. Po prostu na z o robi :)

Zonk.
http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/W/149901.htm

Data: 2010-06-28 19:54:05
Autor: kc59
pom??cie mi, please
dziegiec <dziegiec@googlemail.com> napisał(a):
Zonk.
http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/W/149901.htm

Mogę bardzo łatwo wyjaśnić ci ten fenomen. Dla tych którzy zarabiają w Euro, Usd, itp, im gorzej w Polsce, tym lepiej dla nich (i dla mnie). Dla przykładu za rządów PiS Sek kosztował tylko 33 grosze, dzisiaj 43 grosze. Na kogo powinienem więc głosować?

Ale patrz, ja taki idiota jestem, że mimo wszystko wystarczyłoby mi 33 grosze, pogodziłbym się nawet z ceną 20 groszy, bo chcę dla was dobrze.

Polska jest najważniejsza.

pozdrawiam
kc

Data: 2010-06-28 20:22:59
Autor: kc
pom??cie mi, please
 kc59 <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Polska jest najważniejsza.

pozdrawiam
kc

A nie tylko własna kiebza, jak tu ktoś pisał zachwycony ideologią Olechowskiego

pozdrawiam
kc

--

pomóżcie mi, please