pomozcie ocenic kilka moto...

Data: 2009-06-17 06:51:58
Autor: Karol Herda
pomozcie ocenic kilka moto...
szukam dla siebie Fazera 600 z ok. 2002 roku i mam kilka takich
linkow:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1347166
ladnie wyglada ale zmieniana tarcza... podobno to moze oznaczac wiele
rzeczy, poza tym motomotion - slyszalem ze kiedys mialo renome ale
ostatnio ludzie cos na nich psiocza... nie wiem jak jest dokladnie.

http://allegro.pl/item659701806_yamaha_fazer_600_2002_r.html
tu bedzie problem bo nie mam w okolicy nikogo kto moglby pomoc go
obejrzec..:/

http://allegro.pl/item664029212_yamaha_fzs_600_fazer_2002rok_zobacz.html
tu ciekawa alternatywa bo sporo tanszy ale wiadomo ze nic za
darmo...:/
kumpel kupowal tu jakis czas temu R6 i ostatnio poszla mu skrzynia..
poza tym bak jakis dojechany - czy to moze byc cos powaznego?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1341641
no i najwieksza dla mnie zagadka... - szukajac czegos innego niz FZR
znalazlem takie cos... jak dla mnie to wymiata z wygladu, mniej KM i
brak owiewki to dla mnie na razie zalety;) wiec bralbym go z miejsca
ALE 12000pln za 2006 rok smierdzi mi krowim plackiem, czy ktos
orientuje sie w cenach tych rocznikow?

Data: 2009-06-17 15:57:02
Autor: gildor
pomozcie ocenic kilka moto...
Karol Herda pisze:
[...]

np żeeeeee... się zużyła?

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-17 07:05:09
Autor: Karol Herda
pomozcie ocenic kilka moto...
On 17 Cze, 15:57, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Karol Herda pisze:

np żeeeeee... się zużyła?

teoretycznie tak ale podobno trudno zjechac w moto tarcze, szczegolnie
w 7 lat... nie slyszalem o nikim kto wymienial tarcze w moto - zawsze
byly 'dozywotnie' no chyba ze egzemplarz jest juz pelnoletni - wtedy
to moze jeszcze.. a druga opcja to dzwon:/

ale ja sie nie znam i dlatego pytam tutaj:P

Data: 2009-06-17 16:14:50
Autor: Arni
pomozcie ocenic kilka moto...
Karol Herda pisze:

[...]

albo xena ;)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-06-17 16:26:04
Autor: Kefir
pomozcie ocenic kilka moto...
Karol Herda pisze:

[...]

Naprawde Karolu? Kurde, moglbys to jeszcze wytlumaczyc moje padace? Tarcze zezarla w 60 tysiecy. Znam wiecej takich ktorzy wymieniali tarcze, jesli nie z powodu zuzycia to chocby z powodu dynamicznego ruszenia z zapieta blokada lub, ze wzgledu na cene nowych tarcz, zmieniali moto.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki

Data: 2009-06-17 07:45:59
Autor: Karol Herda
pomozcie ocenic kilka moto...
On 17 Cze, 16:26, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:

[...]

tez slyszalem ze kumpel sprzedal moto bo tarcza byla zjechana... a ze
nie slyszalem zeby ktos to wymienial tak poprostu to pewnie stad
wniosek ze to raczej trwale elementy:]
ale jak juz mowilem nie znam sie i dlatego pytam tutaj:) wiec koniec
OT i kto mi powie cos o tych motorkach:P?

BTW to bedzie moje I moto i naprawde nie mam o tym pojecia...:/ wiec
KAZDA pomoc mile widziana (splace sie na najblizszym zlocie;])
a moze ktos mieszka w Ostrołęce i moglby ta Kawke obejrzec:)?

Data: 2009-06-17 21:16:18
Autor: gildor
pomozcie ocenic kilka moto...
Karol Herda pisze:

np żeeeeee... się zużyła?

teoretycznie tak ale podobno trudno zjechac w moto tarcze, szczegolnie
w 7 lat...

jaaacie, to ja juz mam kolejne tarcze. w aucie tez masz dożywotnio?

nie slyszalem o nikim kto wymienial tarcze w moto - zawsze
byly 'dozywotnie' no chyba ze egzemplarz jest juz pelnoletni - wtedy
to moze jeszcze.. a druga opcja to dzwon:/

możemy sie umowic. ale Ty placisz rachunek w barze

--
- gildor
9'99

Data: 2009-06-17 14:02:09
Autor: Piotr Klimek
pomozcie ocenic kilka moto...
Dnia (Wed, 17 Jun 2009 15:57:02 +0200) ktos podajacy sie za gildor
wyklawiaturowal co nastepuje:

Karol Herda pisze:
[...]

Albo ktos sobie wymienil na bardziej dizajnerska niz fabryczna.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2009-06-17 17:00:56
Autor: Norbi
pomozcie ocenic kilka moto...
gildor pisze:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1347166
ladnie wyglada ale zmieniana tarcza... podobno to moze oznaczac wiele
rzeczy,

np żeeeeee... się zużyła?

Ze mial widzimisie i zmienil ?
Ladniej wygladaja :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-06-17 18:22:59
Autor: lukasz
pomozcie ocenic kilka moto...

[...]

moze peknieta rama ;):)

http://www.scigacz.pl/Kawasaki,ER6,wada,ramy,3543.html

Data: 2009-06-17 18:43:32
Autor: Spider A.J.
pomozcie ocenic kilka moto...

[...]

mobile.de sie orientuje

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-17 22:13:28
Autor: Kuczu
pomozcie ocenic kilka moto...
Karol Herda pisze:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1341641

Czuje ze pod tym swiezutkim lakierem i naklejkami w ksztalcie "plomieni" kryje sie spora zagadka powypadkowa. Ale to moje prywatne odczucia  :)

--
        Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-06-17 16:06:06
Autor: Karol Herda
pomozcie ocenic kilka moto...
On 17 Cze, 22:13, Kuczu <p.kuczyn...@jim-satnet.pl> wrote:
Karol Herda pisze:

> [...]

Czuje ze pod tym swiezutkim lakierem i naklejkami w ksztalcie "plomieni"
kryje sie spora zagadka powypadkowa. Ale to moje prywatne odczucia  :)

no wlasnie tego sie boje... wiec nie bede ryzykowal:/
ciekawe jeszcze co z pozostalymi..;]

Data: 2009-06-18 13:53:16
Autor: Rychu
pomozcie ocenic kilka moto...
ja osobiscie obejzalbym takie moto i sie nim przejechal jesli jezdzi prosto to bym sie tak bardzo nie bal, nie jeden motocykl zaliczyl slizaga czy nawet kilka i sa dobrymi maszynami.
Tu masz niska cene.
proponowalbym oblookac

pozdro
RYCHU

Uzytkownik "Karol Herda" <karolherda@gmail.com> napisal w wiadomosci news:c2df8e07-5492-4e06-a1c1-8c7057d319efc9g2000yqm.googlegroups.com...

Data: 2009-06-18 14:02:40
Autor: Paweł Andziak
pomozcie ocenic kilka moto...
Rychu pisze:
[...]

No tak, tylko sprzet ma byc na pierwsze moto... Wiec jezeli ogladac, to na pewno nie samemu, tylko z kims, ktos sie zna - najlepiej mechanikiem.   Co do niskosci ceny, to wcale nie jest tak bardzo niska. Popatrzylem na allegro i nieprzerobione egzemplarze z tego rocznika chodza w podobnej lub nieco wyzszej cenie.

--
ganda
FZR 1000

pomozcie ocenic kilka moto...