pomozcie ocenic kilka moto...

Data: 2009-06-17 22:13:28
Autor: Kuczu
pomozcie ocenic kilka moto...
Karol Herda pisze:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1341641

Czuje ze pod tym swiezutkim lakierem i naklejkami w ksztalcie "plomieni" kryje sie spora zagadka powypadkowa. Ale to moje prywatne odczucia  :)

--
        Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-06-17 16:06:06
Autor: Karol Herda
pomozcie ocenic kilka moto...
On 17 Cze, 22:13, Kuczu <p.kuczyn...@jim-satnet.pl> wrote:
Karol Herda pisze:

> [...]

Czuje ze pod tym swiezutkim lakierem i naklejkami w ksztalcie "plomieni"
kryje sie spora zagadka powypadkowa. Ale to moje prywatne odczucia  :)

no wlasnie tego sie boje... wiec nie bede ryzykowal:/
ciekawe jeszcze co z pozostalymi..;]

Data: 2009-06-18 13:53:16
Autor: Rychu
pomozcie ocenic kilka moto...
ja osobiscie obejzalbym takie moto i sie nim przejechal jesli jezdzi prosto to bym sie tak bardzo nie bal, nie jeden motocykl zaliczyl slizaga czy nawet kilka i sa dobrymi maszynami.
Tu masz niska cene.
proponowalbym oblookac

pozdro
RYCHU

Uzytkownik "Karol Herda" <karolherda@gmail.com> napisal w wiadomosci news:c2df8e07-5492-4e06-a1c1-8c7057d319efc9g2000yqm.googlegroups.com...

Data: 2009-06-18 14:02:40
Autor: Paweł Andziak
pomozcie ocenic kilka moto...
Rychu pisze:
[...]

No tak, tylko sprzet ma byc na pierwsze moto... Wiec jezeli ogladac, to na pewno nie samemu, tylko z kims, ktos sie zna - najlepiej mechanikiem.   Co do niskosci ceny, to wcale nie jest tak bardzo niska. Popatrzylem na allegro i nieprzerobione egzemplarze z tego rocznika chodza w podobnej lub nieco wyzszej cenie.

--
ganda
FZR 1000

pomozcie ocenic kilka moto...