pomóżcie proszę

Data: 2009-10-17 09:23:28
Autor: asia9360
pomóżcie proszę
Pomóżcie mi proszę i powiedzcie, który motocykl jest najlepszy? Mój
brat ma hondę VF500 i uważa ją za ósmy cud świata. Mi zaś się nie
podoba, wolę harley'a. Kto z nas ma rację względemtego, który jest
lepszy?

Data: 2009-10-17 09:27:22
Autor: WIADRO
pomóżcie proszę
On 17 Paź, 18:23, asia9360 <asia_22...@wp.pl> wrote:
[...]

najlepsze są te kochane przez swoich właścicieli.

--
Wiadro(SoldierAK)

Data: 2009-10-17 18:31:11
Autor: zbigi
pomóżcie proszę
asia9360 napisał(a):
Pomóżcie mi proszę i powiedzcie, który motocykl jest najlepszy?

Nie da sie :)

Mój
brat ma hondę VF500 i uważa ją za ósmy cud świata. Mi zaś się nie
podoba, wolę harley'a. Kto z nas ma rację względemtego, który jest
lepszy?

Aaa... o to chodzi...
No wiec: Obydwoje macie racje - brat ma najlepszy motocykl na swiecie - _wlasny_ (Podejrzewam, ze i swoj pierwszy?) :)
Zas tobie podoba sie legenda, od brandzlowania sie na widok ktorej wiekszosc pewnie zaczynala swa fascynacje motocyklami ;)

Data: 2009-10-18 10:34:28
Autor: Artur Zabroński
pomóżcie proszę
On 17 Paź, 18:31, zbigi <zbiegu...@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl>
wrote:
Zas tobie podoba sie legenda, od brandzlowania sie na widok ktorej
wiekszosc pewnie zaczynala swa fascynacje motocyklami ;)

No to są chyba jakieś żarty?! W życiu mi się nie podobał żaden harlej
ani żaden czoper ani żaden cruiser ani żadne inne twory tego typu!

--
Artur

Data: 2009-10-18 20:39:01
Autor: Tytus
pomóżcie proszę
Siemka

*** "Artur Zabroński"
No to są chyba jakieś żarty?! W życiu mi się nie podobał żaden harlej
ani żaden czoper ani żaden cruiser ani żadne inne twory tego typu!

Ale nigdy w zyciu nie spiewales "harrrrrrrrrrrlejjjjjj moj to jest to, kochaaaaaaaaam go" ??? Nawet jesli tego nie pamietasz???

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-18 12:07:04
Autor: Artur Zabroński
pomóżcie proszę
On 18 Paź, 20:39, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
Siemka

*** "Artur Zabroński"

Data: 2009-10-18 12:08:51
Autor: Artur Zabroński
pomóżcie proszę
On 18 Paź, 20:39, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

Ale nigdy w zyciu nie spiewales "harrrrrrrrrrrlejjjjjj moj to jest to,
kochaaaaaaaaam go" ??? Nawet jesli tego nie pamietasz???

Nie? A co to oznacza?

--
Artur
Zygzak 12

Data: 2009-10-19 08:25:19
Autor: Budyń
pomóżcie prosz
Użytkownik "Artur Zabroński" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:81441cdf-a2d0-4fc8-8b66-422649f229dfa31g2000yqn.googlegroups.com...
On 18 Paź, 20:39, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

Ale nigdy w zyciu nie spiewales "harrrrrrrrrrrlejjjjjj moj to jest to,
kochaaaaaaaaam go" ??? Nawet jesli tego nie pamietasz???

Nie? A co to oznacza?

on nic nie wie o zyciu :-)

b.

Data: 2009-10-18 23:43:46
Autor: Artur Zabroński
pomóżcie prosz
On 19 Paź, 08:25, "Budyń" <bud...@gazeta.pl> wrote:
>Nie? A co to oznacza?

on nic nie wie o zyciu :-)

O mnie mówisz? :-)

--
Artur

Data: 2009-10-19 10:24:18
Autor: (pj)
pomóżcie proszę
Tytus pisze:

Ale nigdy w zyciu nie spiewales "harrrrrrrrrrrlejjjjjj moj to jest to, kochaaaaaaaaam go" ??? Nawet jesli tego nie pamietasz???

nie - "Dżem" sucks... :-P

--

pozdr
pj

Data: 2009-10-19 01:38:36
Autor: Artur Zabroński
pomóżcie proszę
On 19 Paź, 10:24, "(pj)" <jd15...@gmail.com> wrote:
> Ale nigdy w zyciu nie spiewales "harrrrrrrrrrrlejjjjjj moj to jest to,
> kochaaaaaaaaam go" ??? Nawet jesli tego nie pamietasz???

nie - "Dżem" sucks... :-P

No przynajmniej jeden normalny! ;-)

--
Artur

Data: 2009-10-19 10:40:24
Autor: newrom
pomóżcie proszę
On Mon, 19 Oct 2009 01:38:36 -0700 (PDT), Artur Zabroński
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

No przynajmniej jeden normalny! ;-)

inaczej

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-10-19 02:01:11
Autor: Artur Zabroński
pomóżcie proszę
On 19 Paź, 10:40, new...@spamcom.com wrote:
>No przynajmniej jeden normalny! ;-)

inaczej

A tyle się teraz mówi w mediach o tolerancyjności i wszystko jak krew
w piach...

--
Artur
Zygzak 12

Data: 2009-10-19 14:08:04
Autor: Tytus z fabryki
pomóżcie prosz
Siemka

***Użytkownik "(pj)"
 Także na zajęciach ze śpiewu. :-P

No bo rock'n roll rzadzi :)
Ale zawsze kolega PJ moze poprowadzic zajecia z kraftwerka przy ognisku :) - i to jest wlasnie ta tulerancja :)

Data: 2009-10-19 14:59:41
Autor: newrom
pomóżcie prosz
On Mon, 19 Oct 2009 14:08:04 +0200, "Tytus z fabryki" <vtr1000f@o2.pl>
wrote:

No bo rock'n roll rzadzi :)
Ale zawsze kolega PJ moze poprowadzic zajecia z kraftwerka przy ognisku :) - i to jest wlasnie ta tulerancja :)

Byleby nie z rana bo czlowiek na kacu slabo wytrzymuje akompaniujaca
sieczkarnie ;)

pozdr
newrom

Data: 2009-10-19 17:46:40
Autor: (pj)
[OT] Re: pomóżcie prosz
wrote:

Ale zawsze kolega PJ moze poprowadzic zajecia z kraftwerka przy ognisku :) - i to jest wlasnie ta tulerancja :)

Byleby nie z rana bo czlowiek na kacu slabo wytrzymuje akompaniujaca
sieczkarnie ;)

Mówisz kochanieńki o tym: (?)

http://tinyurl.com/dt125-sound

Oj Romku, jaka Twa wiedza na temat chociażby przywołanego do tablicy przez Tytusa zespoła mierna...

http://www.youtube.com/watch?v=9YCZVeIJ8xk

--

pozdr
pj

Data: 2009-10-19 18:59:56
Autor: Tytus
[OT] Re: pomóżcie prosz
Siemka

*** "(pj)"
Mówisz kochanieńki o tym: (?)

http://tinyurl.com/dt125-sound

Oj oj masakra :)
z rana wrazliwi motocyklisci sluchaja:
http://www.youtube.com/watch?v=Hyw753tteYQ

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-19 23:49:37
Autor: newrom
[OT] Re: pomóżcie prosz
On Mon, 19 Oct 2009 18:59:56 +0200, "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> wrote:

z rana wrazliwi motocyklisci sluchaja:
http://www.youtube.com/watch?v=Hyw753tteYQ

A ja myslalem ze tego
http://www.youtube.com/watch?v=ZJrFZA06LJc

;>

pozdr
newrom

Data: 2009-10-19 23:42:04
Autor: newrom
[OT] Re: pomóżcie prosz
On Mon, 19 Oct 2009 17:46:40 +0200, "(pj)" <jd15c27@gmail.com> wrote:

Mówisz kochanieńki o tym: (?)

http://tinyurl.com/dt125-sound

Nie, to zwykly cfajtakt. Mlockarnia tlucze sie w kolko, tylko
delikatnie zmieniajac rytm w miare luzowania sie pasow transmisyjnych.
Cos w tym stylu http://www.youtube.com/watch?v=2WPCLda_erI albo
http://www.youtube.com/watch?v=wMAeqW2jYas
To tak na szybko bo nie znam nazw, zbytnio mnie ta lupanka meczy.

Oj Romku, jaka Twa wiedza na temat chociażby przywołanego do tablicy przez Tytusa zespoła mierna...

Przeciez ten zespol przygrywal budowniczym piramid, IMHO poziom
podobny do Dzemu. Tylko srodki wyrazu inne. A mnie chodzilo o
wspolczesnych tfu rcuf (btw jak slysze nowe aranzacje starych
kawalkow, gdzie wysilek artysty skupil sie na rytmicznym napierdalaniu
w beben to mnie krew zalewa).

pozdr
newrom

Data: 2009-10-20 07:32:00
Autor: Tytus z fabryki
[OT] Re: pomóżcie prosz
Siemka

 ***newrom
 gdzie wysilek artysty skupil sie na rytmicznym napierdalaniu w beben to mnie krew zalewa).

Masz cos do rytmicznego napierdalania - zwlaszcza w beben??? to powiedz to aborygenom.

P.S. Ci to dopiera napierdalaja...
http://visit-x.net/rammstein/

Data: 2009-10-20 08:10:58
Autor: newrom
[OT] Re: pomóżcie prosz
On Tue, 20 Oct 2009 07:32:00 +0200, "Tytus z fabryki" <vtr1000f@o2.pl>
wrote:

Siemka

czolgiem.

Masz cos do rytmicznego napierdalania - zwlaszcza w beben??? to powiedz to aborygenom.

Z aborygenami nie gadam, bo albo czlowieka naciagaja na tanie wino,
albo chca zeby sie z nim tego wina napil.

P.S. Ci to dopiera napierdalaja...
http://visit-x.net/rammstein/

no ba.

pozdr
newrom

Data: 2009-10-20 17:26:11
Autor: (pj)
[OT] Re: pomóżcie prosz
Tytus z fabryki pisze:

P.S. Ci to dopiera napierdalaja...
http://visit-x.net/rammstein/

i nawet nie tyle w sensie muzycznym... ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-10-20 17:54:16
Autor: Tytus
[OT] Re: pomóżcie prosz
Siemka

*** "(pj)"
i nawet nie tyle w sensie muzycznym... ;-)

Chyba sciema - tylko ich twarze podlozyli profesionalistom...
Co nie zmienia ze w piatek zakupuje bilety na koncert w Łodzi.
Choc nowa plyta nie powala...

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-20 18:59:29
Autor: Kuczu
[OT] Re: pomóżcie prosz
Tytus pisze:

Co nie zmienia ze w piatek zakupuje bilety na koncert w Łodzi.

To kup mi tesz

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-10-20 22:33:25
Autor: Tytus
[OT] Re: pomóżcie prosz
Siemka

*** "Kuczu"
To kup mi tesz

Ale wodzu co wodz, w dobie internetu ???
Ty to chyba masz blizej do germanii dzies, Berlin jakis czy cus...

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-20 22:34:59
Autor: Kuczu
[OT] Re: pomóżcie prosz
Tytus pisze:

Ty to chyba masz blizej do germanii dzies, Berlin jakis czy cus...

Sie obawiam ze tam juz nie ma wolnych miejsc :)

Data: 2009-10-21 05:42:41
Autor: Tytus
[OT] Re: pomóżcie prosz
Siemka

*** "Kuczu"
Sie obawiam ze tam juz nie ma wolnych miejsc :)

Rajt - ja chcialem do Kat kupic ale zostaly juz tylko te po 200?

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-21 08:42:21
Autor: Tytus z fabryki
[OT] Re: pomóżcie prosz
Siemka

***"Tytus"
 Rajt - ja chcialem do Kat kupic ale zostaly juz tylko te po 200?

Chcialem napisac po 200 ojro

Data: 2009-10-21 09:10:19
Autor: Kuczu
[OT] Re: pomóżcie prosz
Tytus z fabryki pisze:

Chcialem napisac po 200 ojro

Za tyle to ja wole sobie kupic cos fajnego do moto a R. posluchac z mp3 w garazu :)

Data: 2009-10-21 18:02:39
Autor: (pj)
[OT] Re: pomóżcie prosz
Tytus pisze:
w piatek zakupuje bilety na koncert w Łodzi.
Choc nowa plyta nie powala...

no właśnie - jeszcze 5 lat temu bym się wybrał, a tera, to już Till z kolegami się zapetlili i beztoteż stali się nudni... (choć show robią niezły)

Z tej gałęzi muzycznej to teraz Behemot rulez :-P i Nergal z Dodą! ;-) tym bardziej, że u nasz w Gda nagrywają, a i niedawno w Parlamencie byli, to można się było ponapawać po taniości

--

pozdr
pj

Data: 2009-10-22 08:09:51
Autor: Tytus z fabryki
[OT] Re: pomóżcie prosz
Siemka

*** "(pj)"
Z tej gałęzi muzycznej to teraz... i Nergal z Dodą! ;-)

Chyba ze wzgledu na cycki Dody :)
Ale porownanie walłeś chopie...

P.S. Chyba ze chodzi tylko o show - bez dzwiekow i tekstow

Data: 2009-10-22 15:42:51
Autor: (pj)
[OT] Re: pomóżcie prosz
Tytus z fabryki pisze:

Ale porownanie walłeś chopie...

Rammsteina do Behemotha? A co z nim nie tak?

(Cycki Dody to jedynie pomysł na publicity)

P.S. Chyba ze chodzi tylko o show - bez dzwiekow i tekstow

jesli chodzi o teksty, to z pewnoscia B. jest lepszy - porównaj zwłaszcza z zaprezentowaną przez Ciebie piesnia R. "German Pussy" czy jakos tak...

--

pozdr
pj

Data: 2009-10-23 07:32:54
Autor: Tytus z fabryki
[OT] Re: pomóżcie prosz
Siemka
 "(pj)"
jesli chodzi o teksty, to z pewnoscia B. jest lepszy - porównaj zwłaszcza z zaprezentowaną przez Ciebie piesnia R. "German Pussy" czy jakos tak...

Tworczosc R+ konczy sie na Pussy???.
Paczaj a krytyka laskawie przyjeła "Liebe Ist Für Alle Da".
Nie porownuj najlepszej plyty B z taka sobie R+.
No i okladka jest fajniejsza :).

Data: 2009-10-22 00:16:38
Autor: lesor
pomóżcie prosz
On 20 Paź, 07:32, "Tytus z fabryki" wrote:

P.S. Ci to dopiera napierdalaja...[...]rammstein

Nowsza, gitarowo-bebnowa, niegrzeczna wersja Modern Talking...
Dobry akompaniament do polerowania, taki motywujacy...

Du hast mich...

--
lesor
cb13 abs

Data: 2009-10-22 11:56:15
Autor: Kefir
pomó?cie prosz
Elou!
"lesor" <lesor@op.pl> wrote in message news:0a878f58-5da4-4d4d-8b6c-79205c5c4897p15g2000vbl.googlegroups.com...
On 20 Paź, 07:32, "Tytus z fabryki" wrote:

P.S. Ci to dopiera napierdalaja...[...]rammstein

Nowsza, gitarowo-bebnowa, niegrzeczna wersja Modern Talking...
Dobry akompaniament do polerowania, taki motywujacy...

Hyhy. Mocno, poprawnie, schematycznie, bez grama polotu. Maszerowac za to mozna.

Data: 2009-10-22 15:57:20
Autor: (pj)
pomó?cie prosz
Kefir pisze:
[...]

Oj mozna, i za to nie raz chłopaków z R. posadzano o promowanie faszyzmu, brutalnej sily, kultu ciala (FKK) itp.

Okazuje sie jednak, ze ploretaryat lubi rytmiczne walenie w beben - taki atawizm, cycus. (*)

Ale wtemtemacie (R.) to piomay jest expertem... ;-)

(*) - zupelnie jak "Dżem" na kazdym zlocie motocyklowym

--

pozdr
pj

Data: 2009-10-18 18:51:32
Autor: Tytus
pomóżcie proszę
Siemka

***Użytkownik "zbigi"
Zas tobie podoba sie legenda, od brandzlowania sie na widok ktorej
wiekszosc pewnie zaczynala swa fascynacje motocyklami ;)

Coz za slownictwo ??? Zbyszku

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-21 07:21:26
Autor: zbigi
pomóżcie proszę
Tytus napisał(a):
Siemka

***Użytkownik "zbigi"
Zas tobie podoba sie legenda, od brandzlowania sie na widok ktorej
wiekszosc pewnie zaczynala swa fascynacje motocyklami ;)

Coz za slownictwo ??? Zbyszku

Noo... Zem sie popisal... Przed milionami sluchaczy :\
Ale konstrukcja zdania byla w porzo? ;)

Data: 2009-10-21 08:38:49
Autor: Tytus z fabryki
pomóżcie prosz
Czesc
***"zbigi"
Noo... Zem sie popisal... Przed milionami sluchaczy :\
 Ale konstrukcja zdania byla w porzo? ;)

Sens tesz :)

Data: 2009-10-17 19:39:54
Autor: cpt. Nemo
pomóżcie proszę

Użytkownik "asia9360" <asia_22.09@wp.pl> napisał w wiadomości
Pomóżcie mi proszę i powiedzcie, który motocykl jest najlepszy?

No niestety oba sa bez sensu :(
I Honda i Harley to zaledwie nieudolni nasladowcy Yamahy, zapewne Yamahy
Virago :)

Wbijcie sobie do glowy ze tak jak nie ma najlepszego samochodu,
najlepszej zabawy czy najlepszej kanapki tak nie ma najlepszego
motocykla. Dla kazdego cos troszke innego bedzie najlepsze bo kazdy z
nas jest inny i kazdy czegos innego szuka...

Pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-10-17 19:44:46
Autor: Esox
pomóżcie proszę
cpt. Nemo wrote:
[...]

a najlepsza córka? :)

Esox

Data: 2009-10-18 09:57:21
Autor: Magic
pomóżcie proszę
Esox pisze:
cpt. Nemo wrote:

Wbijcie sobie do glowy ze tak jak nie ma najlepszego samochodu,

a najlepsza córka? :)

No tu za dużego wyboru Nemo chyba nie ma.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-10-18 16:02:01
Autor: marider
pomóżcie proszę
cpt. Nemo pisze:
Użytkownik "asia9360" <asia_22.09@wp.pl> napisał w wiadomości
Pomóżcie mi proszę i powiedzcie, który motocykl jest najlepszy?

Ten "na wlasnej krwi wyhodowany" ;)

No niestety oba sa bez sensu :(
I Honda i Harley to zaledwie nieudolni nasladowcy Yamahy, zapewne Yamahy
Virago :)

O wlasnie to sobie przeczytalem przed chwilka: http://tinyurl.com/yhmtwb8

Wbijcie sobie do glowy ze tak jak nie ma najlepszego samochodu,

alo alo, a sluzbowy? ;>

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2009-10-17 20:05:43
Autor: Luis
pomóżcie proszę
Lepsza honda, bo porównujesz ją z kawałkiem papieru z gazety :)

--
Luis
gg: 941931

Data: 2009-10-17 22:18:20
Autor: millo
pomóżcie proszę
asia9360 napisał:

Pomóżcie mi proszę i powiedzcie, który motocykl jest najlepszy?

Dobry jest ten, który Ci się podoba, a najlepszy ten, którym jeździsz.
--
millo
Człowiek ma tylko jedną broń do walki ze swoimi pomyłkami - własny rozum

Data: 2009-10-18 09:56:10
Autor: Magic
pomóżcie proszę
asia9360 pisze:
[...]

Ten na który Cie stać.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-10-18 11:32:49
Autor: woohoo
pomóżcie proszę
asia9360:
Mój brat ma hondę VF500 i uważa ją za ósmy cud świata.
Mi zaś się nie podoba, wolę harley'a.
Kto z nas ma rację względemtego, który jest lepszy?

Oba chujowe. =)

--
w[o_O]hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2009-10-19 01:15:35
Autor: miau
pomóżcie proszę

Użytkownik "woohoo" <2kolaCHW@DSinteria.pl> napisał w wiadomości news:hbem22$njl$1news.interia.pl...

Oba chujowe. =)

*** Sam jestes ...chujowy

pozdr
miau

Data: 2009-10-19 01:20:52
Autor: miau
pomóżcie proszę

[...]

*** Fałefa, z autopsji malo obiektywnie radze...
Ja swoja tez uwazalam za osmy cud swiata...

pozdr
miau

Data: 2009-10-19 11:45:34
Autor: Kefir
pomóżcie proszę
Elou!
"miau" <katarzyna.ornochWYTNIJ@wp.pl> wrote in message news:hbg8gn$c5u$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Dziewionty, Kasikaderko, ledwie dziewionty, wefkoncu sama jestes usmym. No.. ;)

pomóżcie proszę