pomóżcie proszę

Data: 2009-10-19 01:20:52
Autor: miau
pomóżcie proszę

Użytkownik "asia9360" <asia_22.09@wp.pl> napisał w wiadomości news:42c668c1-a9a2-41df-81bc-4b2bfd71bccfk4g2000yqb.googlegroups.com...
Pomóżcie mi proszę i powiedzcie, który motocykl jest najlepszy? Mój
brat ma hondę VF500 i uważa ją za ósmy cud świata. Mi zaś się nie
podoba, wolę harley'a. Kto z nas ma rację względemtego, który jest
lepszy?

*** Fałefa, z autopsji malo obiektywnie radze...
Ja swoja tez uwazalam za osmy cud swiata...

pozdr
miau

Data: 2009-10-19 11:45:34
Autor: Kefir
pomóżcie proszę
Elou!
"miau" <katarzyna.ornochWYTNIJ@wp.pl> wrote in message news:hbg8gn$c5u$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Dziewionty, Kasikaderko, ledwie dziewionty, wefkoncu sama jestes usmym. No.. ;)

pomóżcie proszę