pomóżcie zdecydować - gwarancja sprzętu AGD ile wa rta

Data: 2009-03-18 16:30:11
Autor: Picia
pomóżcie zdecydować - gwarancja sprzętu AGD ile wa rta
Witam,
Mam taką zagwozdkę, jest promocja na sprzęt AGD Bosch-Siemens że jeśli kupisz w sklepie stacjonarnym  sprzęt to gwarancja wynosi 5 lat zamiast 2. Mój sprzęt do kuchni do właśnie Bosch Siemens i różnca cenowa pomiędzy sklepem internetowym a stacjonarnym najtańszym który znalazłem a właściwie to jest hurtownia uwzględniając koszty przesyłki dla zmywarki 400 zł piekarnika 300zł płyty 150zł. W sumie około 1000zł  więcej musze zapłacić aby mieć 5 lat gwarancji.
Czy gra jest warta świeczki????

Piotr

Data: 2009-03-17 08:44:11
Autor: ZbyszekZ
On 18 Mar, 16:30, "Picia" <pi...@op.pl> wrote:
[...]

To jest cena spokoju, że jak się popsuje to będziesz miał naprawione.
Większość urządzeń o których piszesz jest do naprawienia więc raczej
niespodzianka jaka się może zdarzyć np. z telewizorem że drobna awaria
jest nie usuwalna raczej Ci się nie trafi.
Ale może poszukaj innego sklepu internetowego :-) Może będzie większa
róznica a może będzie 5 lat gwarancji.

--
ZZ@private

Data: 2009-03-18 17:14:58
Autor: Picia
[...]

Tu nie chodzi o inny tylko żaden sklep internetowy nie podlega pod promocje (chyba że ma również sklepy stacjonarne).
Więc Twoja sugestia odpada.
Myslisz że nie szukałem?

--
Piotr

Data: 2009-03-17 11:22:38
Autor: ZbyszekZ
On Mar 18, 5:14 pm, "Picia" <pi...@op.pl> wrote:

> [...]

Tu nie chodzi o inny tylko żaden sklep internetowy nie podlega pod promocje
(chyba że ma również sklepy stacjonarne).

Podobnie miałem z Sony, ale znalazłem taki sklep że dali 5 lat.

--
ZZ@private

Data: 2009-03-17 22:11:42
Autor: Picia
pomóżcie zdecydować - gwarancja sprzętu AGD ile warta
[ciach]
To nie sklep daje tylko producent. Muszisz wysłać kopie paragonu do niego z formularzem jak chcesz przedłużyć gwarancje.

--
Piotr

Data: 2009-03-18 15:16:58
Autor: Chris
pomóżcie zdecydować - gwarancja sprzętu AGD il e warta
Internauta Picia (toolpusher@poczta.onet.pl) w wiadomości
news:gpp3mg$pl7$1news.onet.pl nabazgrał(a):

[ciach]
To nie sklep daje tylko producent. Muszisz wysłać kopie paragonu do niego
z  formularzem jak chcesz przedłużyć gwarancje.

Kupując w necie też sklep też musisz mieć paragon/fakturę żeby zareklamować towar więc nie wiem gdzie problem z paragonem ? chyba że kupujesz u pasera gdzie ma towar z ciężarówki która zgoneła na trasie.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-03-17 20:05:39
Autor: Filip Ozimek
Picia pisze:
Witam,
Mam taką zagwozdkę, jest promocja na sprzęt AGD Bosch-Siemens że jeśli kupisz w sklepie stacjonarnym  sprzęt to gwarancja wynosi 5 lat zamiast 2.

To jest gwarancja producenta na 5 lat czy dodatkowe 3 lata gwarantowane przez firmę ubezpieczeniową (tzw. rozszerzona gwrancja)?

--
Filip.

Data: 2009-03-19 07:30:07
Autor: Picia
[...]

Gwarancja producenta.
http://www.bosch-agd.pl/?SiteMapId=2767&3=767

--
Piotr

Data: 2009-03-18 09:41:27
Autor: Koteczek
Picia wrote:
[...]

piekarnik raczej nie padnie :)
plyta tak samo, zmywarka moze ale nie spotkalem sie w rodzinie z takim przypadkiem - 1000zl na lokate dajesz i czysty zysk.

Ja bym nie przeplacal, po 2 latach masz 1200 na lokacie (zakladamy optymistycznie), za to kupisz nowa zmywarke albo piekarnik jakby Ci sie nie chcialo wydac 300zl na naprawe (zakladam ze gora tyle). Taka promocja to zadna promocja a mydlenie oczu.

Data: 2009-03-18 11:53:53
Autor: Maseł
Picia wrote:
[...]

A popytaj w kilku "internetowych" czy przypadkiem nie sa stacjonarnymi
tylko, ze towar do klienta wysylaja kurierem zaiast wlasnym transportem.
Wowczas moze da sie skorzystac z tej promocji... (ja taki znalazlem i
bardzo sie z tego ciesze)

Pozdro

Maseł

Data: 2009-03-19 10:14:30
Autor: ąćęłńóśźż
pomóżcie zdecydować - gwarancja sprzętu AGD il e warta
Dla Ciebie nie.
Dla nich tak.
JaC

-- -- -

Czy gra jest warta świeczki?

pomóżcie zdecydować - gwarancja sprzętu AGD ile wa rta