pomóżcie zdecydować - gwarancja sprzętu AGD ile warta

Data: 2009-03-17 08:44:11
Autor: ZbyszekZ
pomóżcie zdecydować - gwarancja sprzętu AGD ile warta
On 18 Mar, 16:30, "Picia" <pi...@op.pl> wrote:
Witam,
Mam taką zagwozdkę, jest promocja na sprzęt AGD Bosch-Siemens że jeśli
kupisz w sklepie stacjonarnym  sprzęt to gwarancja wynosi 5 lat zamiast 2.
Mój sprzęt do kuchni do właśnie Bosch Siemens i różnca cenowa pomiędzy
sklepem internetowym a stacjonarnym najtańszym który znalazłem a właściwie
to jest hurtownia uwzględniając koszty przesyłki dla zmywarki 400 zł
piekarnika 300zł płyty 150zł. W sumie około 1000zł  więcej musze zapłacić
aby mieć 5 lat gwarancji.
Czy gra jest warta świeczki????

To jest cena spokoju, że jak się popsuje to będziesz miał naprawione.
Większość urządzeń o których piszesz jest do naprawienia więc raczej
niespodzianka jaka się może zdarzyć np. z telewizorem że drobna awaria
jest nie usuwalna raczej Ci się nie trafi.
Ale może poszukaj innego sklepu internetowego :-) Może będzie większa
róznica a może będzie 5 lat gwarancji.

--
ZZ@private

Data: 2009-03-18 17:14:58
Autor: Picia
[...]

Tu nie chodzi o inny tylko żaden sklep internetowy nie podlega pod promocje (chyba że ma również sklepy stacjonarne).
Więc Twoja sugestia odpada.
Myslisz że nie szukałem?

--
Piotr

Data: 2009-03-17 11:22:38
Autor: ZbyszekZ
On Mar 18, 5:14 pm, "Picia" <pi...@op.pl> wrote:

> [...]

Tu nie chodzi o inny tylko żaden sklep internetowy nie podlega pod promocje
(chyba że ma również sklepy stacjonarne).

Podobnie miałem z Sony, ale znalazłem taki sklep że dali 5 lat.

--
ZZ@private

Data: 2009-03-17 22:11:42
Autor: Picia
pomóżcie zdecydować - gwarancja sprzętu AGD ile warta
[ciach]
To nie sklep daje tylko producent. Muszisz wysłać kopie paragonu do niego z formularzem jak chcesz przedłużyć gwarancje.

--
Piotr

Data: 2009-03-18 15:16:58
Autor: Chris
pomóżcie zdecydować - gwarancja sprzętu AGD il e warta
Internauta Picia (toolpusher@poczta.onet.pl) w wiadomości
news:gpp3mg$pl7$1news.onet.pl nabazgrał(a):

[ciach]
To nie sklep daje tylko producent. Muszisz wysłać kopie paragonu do niego
z  formularzem jak chcesz przedłużyć gwarancje.

Kupując w necie też sklep też musisz mieć paragon/fakturę żeby zareklamować towar więc nie wiem gdzie problem z paragonem ? chyba że kupujesz u pasera gdzie ma towar z ciężarówki która zgoneła na trasie.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

pomóżcie zdecydować - gwarancja sprzętu AGD ile warta