pomozcie zredagowac (pismo do SG)

Data: 2011-11-07 10:47:40
Autor: Agent
pomozcie zredagowac (pismo do SG)
Ogólnie podzielam Twoje zdanie na temat fotoradarów ale wg mnie to bunt który niewiele da. Chyba nawet satysfakcji Tobie bo będziesz wzywany na rozprawę, pewnie i tak zapłacisz a i tak nic nie zmienisz.
Co do pisma to argumenty kiepskie i nawet trudno je przełożyć na bardziej urzędniczy język.

Data: 2011-11-07 12:04:29
Autor: SP-SP19 Bravo
pomozcie zredagowac (pismo do SG)
Co do pisma to argumenty kiepskie i nawet trudno je przełożyć na bardziej

pisze jak potłuczony dzieciak imigrantów, jeśli tak jeździ jak pisze to ZGROZA!!!!!
Człowieku złamałeś przepisy- płać!!!!

SP

Data: 2011-11-07 12:14:03
Autor: Agent

Użytkownik "SP-SP19 Bravo" <bravocharlie45@hotmaiil.com> napisał w wiadomości news:j98e08$qr0$1news.onet.pl...
>Co do pisma to argumenty kiepskie i nawet trudno je przełożyć na bardziej

pisze jak potłuczony dzieciak imigrantów, jeśli tak jeździ jak pisze to
> [...]

Nie no ja go trochę rozumiem. Jemu chodzi o to że niektóre fotoradaey nie służą bezpieczeństwu tylko nabijaniu kasy. Ale jest to jeden z tych przypadków kiedy wszyscy wiedzą o co chodzi ale nic się nie da udowodnić bo wszystko jest wg prawa. Aby to zmienić trzeba sie zderzyć ze ścianą i ją przebić. A tą ścianą jest np to że sąd wyda nakaz zapłaty bo takie sa ograniczenia w tym miejscu. Policja powie że to nieona zajmuje sie organizacja ruchu tylko pewnie jakiś Zarząd Dróg albo Inżynier ruchu itp. I jak on uznał że tam ma być 50 to tak ma być i nikt mu nic nie zarzuci. Więc ten cały bunt może i jest słuszny ale głową muru nie przebijesz.

Data: 2011-11-07 13:30:45
Autor: G Nowak
[...]

Jesli juz kogos obrazasz, bylbys laskaw ustawic MIME albo powstrzymac sie od jebania polskimi znakami diakrtyczynymi?

Data: 2011-11-07 14:32:27
Autor: Grejon
W dniu 2011-11-07 14:30, G Nowak pisze:

Jesli juz kogos obrazasz, bylbys laskaw ustawic MIME albo powstrzymac
sie od jebania polskimi znakami diakrtyczynymi?

Byłbyś łaskaw z Koliną nie dyskutować?

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-11-07 13:11:46
Autor: Kowal
[...]

Sasiad dwa razy nie zapłacił w terminie (do prowadzenia pojazdu się przyznał).
Sąd dwa razy zmniejszył kwotę z 200 na 100zł bez kosztów sądowych. Dwa razy sprawa "poszła" zaocznie.

Data: 2011-11-07 13:18:12
Autor: Agent

Użytkownik "Kowal" <spam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:j98hu5$e3d$1news.onet.pl...
[...]

Przyznał się, nie zapłacił w terminie więc na jakiej podstawie sąd zmniejszył o połowę mandat?

pomozcie zredagowac (pismo do SG)