pompa paliwa zamiast lejka

Data: 2015-12-28 23:54:09
Autor: Adam
pompa paliwa zamiast lejka
W dniu 2015-12-28 o 18:03, ToMasz pisze:
witam
ostatnio był mi potrzebny lejek, ale zawsze myślałem że zrobię z butelki
"pet" itd. W młodości oglądałem serial "mcgiver" więc zrobiłem. tylko że
butelka ma bardzo mały (wolny) przepływ, trzymanie bańki 30 litrów na
wysokości nosa - sama radość, a kapiący olej napędowy na buty -
gwarantuje niezapomniane wrażenia zapachowe.
Kupuje pompę oleju napędowego - pomyślałem. na aukcjach są po ok 50 z
wysyłką. ale przecież w autach, w bakach są podobne pompy! Czy nie
lepiej kupić taką pompkę z baku auta (ze złomu) i dorobić kabelki i
wężyk? Pytanie ile litrów przepchnie w ciągu minuty pompka z baku?

Nie kupuj pompy paliwa z baku - one muszą pływać w paliwie.
Kup pompę zewnętrzną.

Ja od pewnego czasu kupję tu:
pompypaliwa.istore.pl

Zadzwoń do nich i spytaj, podpowiedzą, jakiej użyć.
Jakieś 2 może 3 lata temu zakładałem do zmoty pompę do przelewania baków. Była jedna z najsłabszych, ale kanister 20L potrafiła w chwilę wydoić.
Tylko nie kup pompy wspomagającej - one też są do czego innego. Ona nie ma "oporu" po wyłączeniu - paliwo może Ci się cofnąć grawitacyjnie, jeśli bak stoi niżej. Ewentualnie od razu załóż zaworek zwrotny.

--
Pozdrawiam.

Adam

pompa paliwa zamiast lejka