pompa wspomagania a docieranie

Data: 2009-07-16 08:11:09
Autor: xymax
pompa wspomagania a docieranie
Jeżeli wymieniłem pompę wspomagania to należy jakoś ją docierać ? Chodzi mi o to że mniejsze obroty ? Czy jeździć normalnie ?

--
MS

Data: 2009-07-16 09:17:57
Autor: Kuba \(aka cita\)
pompa wspomagania a docieranie
xymax wydusił z siebie te słowy:

Jeżeli wymieniłem pompę wspomagania to należy jakoś ją docierać ?
Chodzi mi o to że mniejsze obroty ? Czy jeździć normalnie ?

jeździc, jeździc .. tylko nie kręć szybko kierownicą ;-)

ps. żartuje. Nie dociera sie pompy, tak jak i alternatora itp

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-07-16 09:53:03
Autor: xymax

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3mk7a$5f5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oki dzięki nie wiedziałem i dzisiaj wolno jechałem trochę z tyłu się denerwowali :)

--
MS

Data: 2009-07-24 11:52:31
Autor: ąćęłńóśźż
pompa wspomagania a docieranie
Jest dokładnie na odwrót:  wspomaganie lżej pracuje, gdy szybko jedziesz, po prostu jak najmniej hamuj :-)
JaC

-- -- -