pompa wspomagania... lepsza używka, reg eneracja czy nówka?? a może nie trzeb a wymieniać?? (opisane objawy)

Data: 2009-11-02 20:47:35
Autor: V-Tec
pompa wspomagania... lepsza używka, reg eneracja czy nówka?? a może nie trzeb a wymieniać?? (opisane objawy)
ja mam regenerowaną ~2 lata w volvo s70 i jest ok. Chociaż siłę wspomagania ma mniejszą niż poprzednia pompa. Najlepiej wyjmij swoją, zawieź do regeneracji i włóż - wychodzi najtaniej.

--
Pozdr,
W.

pompa wspomagania... lepsza używka, reg eneracja czy nówka?? a może nie trzeb a wymieniać?? (opisane objawy)