pompka do amorów

Data: 2017-09-05 09:48:20
Autor: zbrochaty
pompka do amorów
Jakieś alterntywy godne polecenia?

Sorry, ale jak zobaczyłem tytuł to nie mogłem sie powstrzymac od glupiego posta...

Do amorów wiekszośc ludzi nie potrzebuje żadnej pompki, właściwie to nic nie potrzebuja.
Jakis tam procent potrzebuje niebieskiej tabletki, a pompki? Może są takowe co mają "takie elastyczne sprezynki, ktore zaciskaja sie na tulei.

Data: 2017-09-06 09:07:06
Autor: quent
pompka do amorĂłw
On 2017-09-05 18:48, zbrochaty@gmail.com wrote:
[...]

Ja powiedziałbym, że do takich amorów to w większości przypadków bez pompki ani rusz ;-)

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-09-06 07:37:29
Autor: quent
pompka do amorów
kupiłem tę pompkę Topeak z linku pierwotnego i niestety nie pompuje mojego amora. Pompka działa bo pompuje mi np. oponę ale po podłączeniu jej do SR Suntour schodzi ciśnienie do zera. Amor na pewno dobry bo zwykłą pompką mogę trochę dopompować ale to za mało, wiadomo.

Zacząłem szperać po necie i trafiłem na ten link:
https://www.centrumrowerowe.pl/akcesoria/pompki-rowerowe/do-amortyzatorow/p,pompka-do-amortyzatorow-pocket-shock-dxg-topeak,10300.html

Tam są opinie klientów i pierwsza z nich opisuje dokładnie te same objawy co u mnie i to na amorze tej samej firmy!!

Co Wy na to? Ja zbaraniałem. Jutro odeślę ją.

pompka do amorów