pompka do amortyzatora

Data: 2011-03-17 08:16:55
Autor: geos
pompka do amortyzatora
witam,

poszukuję pompki do amortyzatora. chciałbym, aby zawór pompki umożliwiał zamknięcie zaworu komory amortyzatora przed odłączeniem wężyka, tak aby podczas odłączania powietrze nie ulatywało z amortyzatora (wentyl schradera). zależy mi też na trwałości, aby nie rozwaliła się zbyt szybko lub aby któryś z jej elementów nie był zbyt delikatny itp.

czy któraś z poniższych pompek jest godna polecenia i spełnia te wymagania:

BETO MP-035: http://allegro.pl/i1511727956.html
BETO MP-036: http://allegro.pl/i1511752916.html
ROCK SHOX:   http://allegro.pl/i1505079836.html

ewentualnie jakieś inne typy? cena maksymalna oscylująca w okolicach 100PLN.

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-03-17 08:33:53
Autor: ...::QRT::...
pompka do amortyzatora
Dnia Thu, 17 Mar 2011 08:16:55 +0100, geos napisał(a):

ROCK SHOX:   http://allegro.pl/i1505079836.html

ta nie posiada tej fukcjonlności: "aby zawór pompki umożliwiał zamknięcie zaworu komory amortyzatora przed odłączeniem wężyka, tak aby podczas odłączania powietrze nie ulatywało z amortyzatora"

poza tym działa :)

Data: 2011-03-17 08:42:53
Autor: kml
pompka do amortyzatora

Użytkownik "geos" <geos@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:ilschb$qoe$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie bardzo rozumiem z tym zamykaniem zaworu. W czasie odkręcania pompki słychać syk, ale to jest powietrze które ucieka z wężyka a nie z komory powietrznej. Ja używam pompki decathlon dokładnie takiej: http://endurorider.pl/pompka-do-amortyzatorow-decathlon-rockrider/ Moim zdaniem jest to identyczna pompka z tą, która była dodawana do widelców RS. Kropka w kropkę. Niestety nie jestem w stanie stwierdzić jak jest z trwałością, ale wygląda to solidnie. Znajomy, który używa takiej pompki od kilku lat nie narzeka zatem możesz spokojnie skierować kierę w stronę marketu sportowego. Problemem może być/jest dostępność.

Z modeli, które wymieniłeś ten ostatni najbardziej mi się podoba bo jest to klasyczna konstrukcja bez udziwnień i jest w niej mało plastkiu.

http://endurorider.pl
16/03/11 nie kupuj "roweru" z supermarketu

Data: 2011-03-17 09:19:13
Autor: geos
pompka do amortyzatora
kml wrote:

[...]

chłopaki, dzięki za odpowiedzi. dotychczas korzystałem z pompki, która zanim została odłączona od amortyzatora to "spuszczała" z niego sporo powietrza. dlatego też chciałbym posiąść urządzenie bez tej tego ficzera :)

jakieś inne modele godne polecenia? nastrajam się na tę RS lub jej klona, ale może ktoś miał porównanie i inne modele są wykonane np. solidniej?

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-03-17 02:16:14
Autor: player
pompka do amortyzatora
On 17 Mar, 09:19, geos <g...@nowhere.invalid> wrote:

jakie inne modele godne polecenia? nastrajam si na t RS lub jej
klona, ale mo e kto mia por wnanie i inne modele s wykonane np.
solidniej?

Kup tą z decathlona, bedziesz zadowolony :)
Ja kiedys placilem cos kolo 65 pln

--
pozdro
lokie

Data: 2011-03-17 12:42:13
Autor: kml
pompka do amortyzatora

Użytkownik "geos" <geos@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:ilsg66$11u$1news.task.gda.pl...

jakieś inne modele godne polecenia? nastrajam się na tę RS lub jej klona, ale może ktoś miał porównanie i inne modele są wykonane np. solidniej?

Ta z dekatlonu ma aluminiowy tłoczek z dwoma o-ringami. Nie mierzyłem ich, ale wyglądają standardowo. Pod manometrem jest przycisk do upuszczania powietrza i OIDP to popuszcza po 5 PSI przy pojedynczym naciśnięciu.

Data: 2011-03-17 12:53:28
Autor: geos
pompka do amortyzatora
kml wrote:

[...]

dzięki! może jednak faktycznie tę kupię. ciekawe czy mają na stanie, bo na stronie nie widzę oprócz tego modelu:

http://www.decathlon.com.pl/PL/pompka-do-amortyzatorow-17930648/

ale to chyba nie ten model.

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-03-17 13:16:52
Autor: kml
pompka do amortyzatora

Użytkownik "geos" <geos@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:ilssns$nk2$1news.task.gda.pl...

http://www.decathlon.com.pl/PL/pompka-do-amortyzatorow-17930648/

ale to chyba nie ten model.

Moim zdaniem to jest to samo tylko w innym malowaniu :) Niestety z dostepnością jest baaardzo różnie ;/

Data: 2011-03-18 19:31:02
Autor: baldhead
pompka do amortyzatora
On 2011-03-17 13:16, kml wrote:
 /.../ Niestety z dostepnością jest baaardzo różnie ;/

Wawa, Decathlon przy Reducie (al. Jerozolimskie) - w sobotę było jeszcze kilka sztuk po niecałe 90PLN (leżą od jesieni, bo sam się przymierzałem do zakupu).

--
Pozdro
Bald

Data: 2011-03-17 09:10:23
Autor: Mario
pompka do amortyzatora
czy któraś z poniższych pompek jest godna polecenia i spełnia te wymagania:

BETO MP-035: http://allegro.pl/i1511727956.html
BETO MP-036: http://allegro.pl/i1511752916.html
ROCK SHOX:   http://allegro.pl/i1505079836.html

90% to pochodne wersji z linku 1 i 3... wszystkie dzialaja, sam uzywam zbudowanej jak ta RS i jestem zadowolony....

pzdr

pompka do amortyzatora