pompka do wiazan burton syncro

Data: 2010-11-04 11:04:58
Autor: pit76
pompka do wiazan burton syncro
Witam
 Czy ktos wie gdzie można kupic pompke do tych wiazan (model chyba 2002:), wiec juz wiekowy??. Bylem w kilku sklepach (m.in. coolsport)ale niestety nie maja takich staroci.
 Przy okazji jak to jest z tym freeski, czy majac kwatere automatycznie mam karnet za darmo??(zawsze z biur podrozy wiec nie mam o tym pojecia)
Z gory dzieki

Data: 2010-11-04 20:58:38
Autor: bq
[...]

jak chcesz reanimować te zgliszcza, to tylko kupując komplet pompka z paskiem i wymieniasz wszystko

pozdr bq

pompka do wiazan burton syncro