pompka - jaka?

Data: 2018-05-01 09:41:41
Autor: m4rkiz
pompka - jaka?
On 2018-05-01 06:06, adam wrote:
Czy możecie polecić jakąś pompkę, aby samemu regulować ciśnienie w
oponach? Zależy mi na dokładnym manometrze i aby się nie rozpadła po 5
użyciach. Uprzedzając pytania, że mogę na stacji pompować, niby mogę,
ale ilekroć jadę to albo mokro, albo zepsute itd.

w rozsadnej cenie nie widzialem

ale mozna kupic jakis markowy kompresorek samochodowy na zapalniczke, ale cos dodawanego do nowych samochodow a nie chinczyka

obciac waz, zalozyc trojnik, (ew. zalozyc dluga koncowke do pompowania blizniakow, do dostania w motoryzacyjnych czy rolniczych - moim zdaniem znacznie wygodniejsze) oraz porzadny manometr np. do propanu

Data: 2018-05-01 09:49:13
Autor: Tomasz Gorbaczuk
pompka - jaka?
W dniu .05.2018 o 09:41 m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> pisze:

On 2018-05-01 06:06, adam wrote:
[...]

Taki markowy kompresor będący na wyposażeniu auta używam z powodzeniem od  wielu lat.
Zakupiłem tylko stosowne końcówki aby napompować różne rodzaje wentyli.
Kompresor (używka) do kupienia za niecałą stówę.. Przyda się w aucie i nie  tylko.

TG

Data: 2018-05-01 10:01:08
Autor: m4rkiz
pompka - jaka?
On 2018-05-01 09:49, Tomasz Gorbaczuk wrote:
[...]

one sa zazwyczaj bardzo fajne tylko ich minus to wlasnie manometr z reguly wielkosci pieciozlotowki i w zakresie 0-6 lub wiecej

a duzy, wygodny manometr do propanu w zakresie 0-3 lub jakies 0-4 mozna kupic za 10-15 zlotych, do tego jakas przejsciowka za kilka zlotych i gotowe

oczywiscie zawsze zostaje kupno dobrego cisnieniomierza do kol, najlepiej z upuszczaniem, cena 30-40 zlotych tez nie powala a jest latwiej uzyskac jakas powtarzalnosc pompowania

Data: 2018-05-01 10:40:57
Autor: Tomasz Gorbaczuk
pompka - jaka?
W dniu .05.2018 o 10:01 m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> pisze:

[...]

Ja pompuję trochę więcej niż cis. docelowe i później upuszczam guzikiem na  kompresorze. Powtarzalność jest wtedy przyzwoita.
Wbudowany manometr ma na oko (i z pamięci) średnicę 3-4cm..

TG

Data: 2018-05-01 12:54:36
Autor: adam
pompka - jaka?

[...]

Jaki konkretnie masz?
pzdr
Adam

-- -
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2018-05-01 13:02:21
Autor: Czarek
pompka - jaka?

W dniu 01.05.2018 o 12:54, adam pisze:
-- -
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Uważasz to jest powód do chwalenia się tym?

--
Czarek

Data: 2018-05-01 09:30:46
Autor: Kris
pompka - jaka?
W dniu wtorek, 1 maja 2018 13:03:08 UTC+2 użytkownik Czarek napisał:
> [...]
> http://www.avg.com

Uważasz to jest powód do chwalenia się tym?

A w czym Tobie to przeszkadza?

Data: 2018-05-02 08:20:19
Autor: kk
pompka - jaka?
W dniu 2018-05-01 o 18:30, Kris pisze:
[...]

Nie po to tutaj przyszliśmy by czytać reklamy

Data: 2018-05-01 21:08:58
Autor: Tomasz Gorbaczuk
pompka - jaka?
W dniu .05.2018 o 12:54 adam <adabi@poczta.onet.pl> pisze:

Jaki konkretnie masz?
pzdr
Adam

Fabryczny, na wyposażeniu C4GP. Wcześniej z powodzeniem używałem  dedykowany do Renault Grand Scenic.

TG

Data: 2018-05-04 09:20:32
Autor: Miroo
pompka - jaka?
W dniu 2018-05-01 o 09:49, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Taki markowy kompresor będący na wyposażeniu auta używam z powodzeniem
od wielu lat.

O ile dobrze pamiętam u mnie w instrukcji do auta napisali, że manometr w takim kompresorze jest tylko poglądowy i po napompowaniu koła należy sprawdzić ciśnienie innym urządzeniem.

Pozdrawiam

pompka - jaka?