pompka - jaka?

Data: 2018-05-01 11:23:58
Autor: Zenek Kapelinder
pompka - jaka?
Nawijasz makaron na uszy. Mam taka pompke. Ma blad konstrukcyjny. Stoi na sprezynach, sprezyny sie scieraja i pekaja.

Data: 2018-05-01 20:33:48
Autor: Uncle Pete
pompka - jaka?
On 2018-05-01 20:23, Zenek Kapelinder wrote:
Nawijasz makaron na uszy. Mam taka pompke. Ma blad konstrukcyjny. Stoi na sprezynach, sprezyny sie scieraja i pekaja.

Dobrze, że moja o tym nie wie i sprężyny nie przemieszczają się przy pompowaniu. Może masz krzywe nogi? (To w sprawie wycieczki makaronowej.)

Data: 2018-05-01 20:35:41
Autor: Robert Wańkowski
pompka - jaka?
Nawijasz makaron na uszy. Mam taka pompke. Ma blad konstrukcyjny. Stoi na sprezynach, sprezyny sie scieraja i pekaja.

Ale pękają po 16 latach. :-)

Robert

Data: 2018-05-01 11:45:33
Autor: Zenek Kapelinder
pompka - jaka?
Gdzies po 15 pompowniach pekla jedna, druga za moment.

Data: 2018-05-01 20:54:09
Autor: Robert Wańkowski
pompka - jaka?
Gdzies po 15 pompowniach pekla jedna, druga za moment.

Chińczyk Chińczykowi nie równy. Tej samej konstrukcji miałem jak pewnie wielu nasz polski wyrób z lat `80. Ale czy te sprężyny były inaczej zaczepione to nie pomnę.

Robert

Data: 2018-05-01 21:49:14
Autor: Uncle Pete
pompka - jaka?
On 2018-05-01 20:54, Robert Wańkowski wrote:
Gdzies po 15 pompowniach pekla jedna, druga za moment.

Chińczyk Chińczykowi nie równy. Tej samej konstrukcji miałem jak pewnie wielu nasz polski wyrób z lat `80.

No właśnie - mam polską i na tej aukcji, na którą dałem link, twierdzi się, że też jest polskiej produkcji. Wygląda tak samo jak moją łącznie z żółta naklejką z logo producenta ("Start"), więc zakładam, że nadal jest produkowana w tym samym miejscu. Tyle że moja miała blokadę pedału plastikową, która szybko urwała się i zastąpiłem ją zgiętym kawałkiem szprychy. A tu jest metalowa. Sprężyna jest założona tak samo, u mnie nic się nie przesuwa i nie ociera.

Data: 2018-05-01 20:56:50
Autor: J.F.
pompka - jaka?
Dnia Tue, 1 May 2018 11:45:33 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
napisał(a):
Gdzies po 15 pompowniach pekla jedna, druga za moment.

To chyba za szybko jak na starcie.
Zle dobrane, zle obrobione cieplnie ?

Mam gdzies ruska nozna, porzadna konstrukcja ... ale coz zrobic, jesli
ruska sprezyna jak wiadomo gniotsja, nie łamiotsja :-)

J.

Data: 2018-05-01 21:50:52
Autor: Uncle Pete
pompka - jaka?
On 2018-05-01 20:45, Zenek Kapelinder wrote:
Gdzies po 15 pompowniach pekla jedna, druga za moment.

Zenku, na pewno mówimy o tym samym modelu? A nie o niebieskiej chińskiej pompce za 2 dychy z hipermarketu?

Data: 2018-05-02 08:02:10
Autor: J.F.
pompka - jaka?
On 2018-05-01 20:45, Zenek Kapelinder wrote:
Gdzies po 15 pompowniach pekla jedna, druga za moment.

Zenku, na pewno mówimy o tym samym modelu? A nie o niebieskiej chińskiej pompce za 2 dychy z hipermarketu?

Akurat nogi/dzwignie wygladaja w tym podobnie jak w chinskiej pompce
za 20 zl :-)
Cylinder wyglada porzadniej, jak za 35 zl :-)

J.

pompka - jaka?