pompka - jaka?

Data: 2018-05-02 19:54:40
Autor: Yogi\(n\)
pompka - jaka?

Użytkownik "Uncle Pete" <433koz@gmail.com> napisał w wiadomości news:pca680$mtq$1node2.news.atman.pl...
Jeżeli jakość w międzyczasie się nie popsuła, ta jest nie do zdarcia, na dokładność manometra też nie narzekam, mam taką od 15 lat: http://allegro.pl/pompka-nozna-z-manometrem-start-produkt-polski-i7311834543.html

Tyle że namachać się nogą trzeba...

Ja mam identyczną jeszcze z czasów "wrocławskich", tj, sprzed 1999 r. Kupowałem w sklepie na Bacciarellego (Biskupin) - taka dobudówka w przejściu na Jackowskiego, a tak mieszkałem w okresie 96-98, ergo ma ona 20-22 lata. Działa bez zarzutu, manometr sprawdzam innym dokładniejszym i nie stwierdziłem mierzalnych odchyleń. Sprężyny trzymają się (w razie czego: http://allegro.pl/sprezyna-powrotna-do-pompki-noznej-2-szt-kpl-start-i6936163636.html), powierzchniowa korozja na konstrukcji widoczna tu i ówdzie, ale działa bez zarzutu. Używam kilka razy w roku. Blokada pedału pękła, ale nie "uszko", tylko ten występ, na kóry się uszko zakłada. Ale pękła ze dwa lata temu, kiedy po pompowaniu zakładałem nań przy minus pięciu, może ośmiu stopniach.

--
Yogi(n)

pompka - jaka?