pompka - jaka?

Data: 2018-05-01 18:56:32
Autor: Uncle Pete
pompka - jaka?
Czy możecie polecić jakąś pompkę, aby samemu regulować ciśnienie w oponach? Zależy mi na dokładnym manometrze i aby się nie rozpadła po 5 użyciach. Uprzedzając pytania, że mogę na stacji pompować, niby mogę, ale ilekroć jadę to albo mokro, albo zepsute itd.
Ps. powietrze mi nie ucieka, chcę zmieniać ciśnienie w zależności od obciążenia, na pusto mam 2.2. na pełnym 2.8.

Jeżeli jakość w międzyczasie się nie popsuła, ta jest nie do zdarcia, na dokładność manometra też nie narzekam, mam taką od 15 lat: http://allegro.pl/pompka-nozna-z-manometrem-start-produkt-polski-i7311834543.html

Tyle że namachać się nogą trzeba...

pompka - jaka?