pompka paliwa

Data: 2012-04-16 22:15:02
Autor: J.F.
pompka paliwa

Na allegro pelno recznych pompek paliwa, a widzieliscie to moze w jakims
sklepie ? J.

Data: 2012-04-16 22:34:33
Autor: 'Tom N'
pompka paliwa
J.F. w <news:1m25w8dlhltd6.2vxbyx37our5$.dlg40tude.net>:

Na allegro pelno recznych pompek paliwa, a widzieliscie to moze w jakims
sklepie ?

Chcesz wymienić elektryczna na ręczną? ;-)

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-04-17 17:40:37
Autor:
pompka paliwa
'Tom N' <news@intf.dyndns.org.invalid> napisał(a):
J.F. w <news:1m25w8dlhltd6.2vxbyx37our5$.dlg40tude.net>:

> Na allegro pelno recznych pompek paliwa, a widzieliscie to moze w jakims
> sklepie ? Chcesz wymienić elektryczna na ręczną? ;-)

Na parkingu sporo aut z pełnym bakiem stoi, z pompką nie będzie trzeba pić benzyny przy zasysaniu....

Data: 2012-04-16 23:06:30
Autor: Iksinski
pompka paliwa

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:1m25w8dlhltd6.2vxbyx37our5$.dlg40tude.net...

Na allegro pelno recznych pompek paliwa, a widzieliscie to moze w jakims
sklepie ?

Takie w ksztalcie jajka? Widzieliscie. ;-)

Data: 2012-04-17 11:35:43
Autor: Kapibara
pompka paliwa
Dnia Mon, 16 Apr 2012 22:15:02 +0200, J.F. napisał(a):

Na allegro pelno recznych pompek paliwa, a widzieliscie to moze w jakims
sklepie ?

W Praktikerze widziałem. Nie pamiętam ceny, ale chyba poniżej 20zł.

Data: 2012-04-17 11:52:21
Autor: kogutek
pompka paliwa
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

Na allegro pelno recznych pompek paliwa, a widzieliscie to moze w jakims
sklepie ? J.
Myślisz ze paliwo na kartki znowu będzie?

Data: 2012-04-17 12:13:49
Autor: Tomasz Pyra
pompka paliwa
On Mon, 16 Apr 2012 22:15:02 +0200, J.F. wrote:

Na allegro pelno recznych pompek paliwa, a widzieliscie to moze w jakims
sklepie ?

Castorama, stoisko z kosiarkami/agregatami.
Dostaniesz też w sklepach z silnikami zaburtowymi do łodzi.

pompka paliwa