pompowanie dętek

Data: 2011-04-25 12:37:48
Autor: Wooyek
pompowanie dętek
"odkręć nakrętkę blokującą trzpień' odkręcałam ją trochę, odkręcałam
do oporu  i nakładałam końcówkę pompki i pompowałam, ale powietrze nie
"wchodziło" do dętki, a z powodu naciskania trzpienia i moich
manipulacji uchodziło powietrze.
Tak że mam teraz dętkę bez powietrza :-(.
I pomyśleć, że przez dzieści lat nie miała problemu z napompowaniem
detki, bez względu na to czy był to wentyl rowerowy czy samochodowy.
Liczę na Waszą pomoc.
Nie miała baba kłopotu, to kupiła sobie nowy rower :-).

Może masz pompkę ustawioną na wentyle samochodowe? Do pompki powinnaś mieć jakąś obrazkową instrukcję na opakowaniu, jak to zmienić, ale w razie czego:
- odkręć plastikową "nakrętkę" na otworze, gdzie wchodzi wentyl;
- wyjmij gumową uszczelkę i plastikowy element;
- włóż plastikowy element na odwrót (wystającym "dzyndzlem" do środka);
- włóż uszczelkę tak, żeby pasowała (większym otworem do środka);
- zakręć nakrętkę i próbuj ;)

Pozdrawiam.
--
Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com
www.wooyek.pl // www.logologia.pl

pompowanie dętek