pompowany kask (atrapa)

Data: 2012-04-17 01:27:49
Autor: Heniek
pompowany kask (atrapa)

"Arbiter"  wrote in message news:jmi9b1$3ei$1inews.gazeta.pl...
koledzy,
s³yszeliscie moze o takich wynalazkach jak pompowany kask - atrapa? Potrzebowa³ bym czego¶ na sytuacje awaryjne (podwiezienie kogo¶ skuterem po mie¶cie w sytuacji gdy nie mam przy sobie kasku)

Chodzi o to by zajmowa³ ma³o miejsce i po napompowaniu sprawia³ wra¿enie kasku:)
Ja siê podczepiê pod temat i przy okazji spytam, gdzie mo¿na kupiæ kultow± ju¿ linkê stalow± do ³±czenia szyi kierownika z kier±. Przyda siê do tego kompletu i te¿ niewiele miejsca zajmuje.
Pozdrawiam!

Data: 2012-04-17 01:41:57
Autor: AZ
pompowany kask (atrapa)
On 04/17/2012 01:27 AM, Heniek wrote:

Ja siê podczepiê pod temat i przy okazji spytam, gdzie mo¿na kupiæ
kultow± ju¿ linkê stalow± do ³±czenia szyi kierownika z kier±. Przyda
siê do tego kompletu i te¿ niewiele miejsca zajmuje.

W ka¿dym sklepie z akcesoriami motocyklowymi ale tam to drogo panie, a na forumach wyczyta³em, ¿e te linki ponoæ niczym siê nie ro¿ni± od tych 10 razy tañszych ze sklepu metalowego.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-17 03:44:22
Autor: Rafał \"SP\" Gil
pompowany kask (atrapa)
W dniu 2012-04-17 01:41, AZ pisze:

Ja się podczepię pod temat i przy okazji spytam, gdzie można
kupić
kultową już linkę stalową do łączenia szyi kierownika z kierą.
Przyda
się do tego kompletu i też niewiele miejsca zajmuje.
W każdym sklepie z akcesoriami motocyklowymi ale tam to drogo
panie, a na forumach wyczytałem, że te linki ponoć niczym się
nie rożnią od tych 10 razy tańszych ze sklepu metalowego.

Mówił Ci ktoś już, że jesteś głupi ?????

Jaki metalowy ????

Najlepiej strunę gitarową D ... nie dość, że łatwiej dostać, to jeszcze D !!!!

Pod lachonarium można zawsze powiedzieć, że to hD, albo 3D !!!

Na Huj siÄ™ tu tacy bez znania mody wypowiadajÄ… ???

Data: 2012-04-17 09:59:04
Autor: kakmar
pompowany kask (atrapa)
Dnia 16.04.2012 Heniek <dupa@bisqpa.pl> napisał/a:

"Arbiter"  wrote in message news:jmi9b1$3ei$1inews.gazeta.pl...
koledzy,
słyszeliscie moze o takich wynalazkach jak pompowany kask - atrapa? Potrzebował bym czegoś na sytuacje awaryjne (podwiezienie kogoś skuterem po mieście w sytuacji gdy nie mam przy sobie kasku)

Chodzi o to by zajmował mało miejsce i po napompowaniu sprawiał wrażenie kasku:)
[...]
Bez sensu kupować jak można tę od hamulca, zaadoptować. Tym łatwiej że do kierownicy jest fachowo fabrycznie przytwierdzona.
Jak kto ma nowoczesne hydrauliczne, to takie w oplocie też się nadadzą, można je estetycznie połączyć odpowiednimi końcówkami. A jak kto ma gumowe, to jest sam sobie winien.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-04-17 12:20:45
Autor: cpt. Nemo
pompowany kask (atrapa)

U¿ytkownik "Heniek" <dupa@bisqpa.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jmi9tp$4bg$1inews.gazeta.pl...

Ja siê podczepiê pod temat i przy okazji spytam, gdzie mo¿na kupiæ kultow± ju¿ linkê stalow± do ³±czenia szyi kierownika z kier±.

Jaka linke stalowa ? Glupot sie naczytales.
Od zawsze stosujemy  strune fortepianowa, scina leb juz nawet przy glebach parkingowych,

:)

pompowany kask (atrapa)