pompowany kask (atrapa)

Data: 2012-04-17 01:31:12
Autor: Arbiter
pompowany kask (atrapa)

Użytkownik "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisał w wiadomości news:jmi9b1
znalazłem, tylko daleko za granicą
http://www.ebay.com/itm/Dr-Pepper-Inflatable-Helmet-/300603840570

Data: 2012-04-17 01:34:50
Autor: Arbiter
pompowany kask (atrapa)

Użytkownik "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisał w wiadomości

http://www.ebay.com/itm/Dr-Pepper-Inflatable-Helmet-/300603840570

i jest mały problem - ten kask jest pełen -nie da sie głowy wsadziś. I drugi problem szybka na stałe. Więc szukam dalej - aby mozna było wsadzic na głowę i nie patrzeć prze jakąś lipną szybkę tylko aby wizjer był otwarty

Data: 2012-04-16 23:33:23
Autor: ursyn
pompowany kask (atrapa)
W dniu wtorek, 17 kwietnia 2012 01:34:50 UTC+2 użytkownik Arbiter napisał:
> [...]

i jest mały problem - ten kask jest pełen -nie da sie głowy wsadziś. I drugi problem szybka na stałe. Więc szukam dalej - aby mozna było wsadzic na głowę i nie patrzeć prze jakąś lipną szybkę tylko aby wizjer był otwarty

No to wytniesz sobie dziurę od spodu, a szybka doda realizmu. A nie myślałeś żeby zdjęcie kasku wydrukować na reklamówce? Tylko na laserowej nie drukuj, bo to się rozgrzewa i można popsuć drukarkę :)

Data: 2012-04-17 18:57:01
Autor: TaDzik
pompowany kask (atrapa)
W dniu 17-04-2012 08:33, ursyn pisze:
A nie myślałeś żeby zdjęcie kasku wydrukować na reklamówce?

nieno co Ty
najlepiej jest ogolić łebek na łyso, wypastować czachę na np. czarno a pod brodą konturówką pasek namalować
i już masz orzeszek jak złoto!

--
Pozdro
Tadzik

Data: 2012-04-17 10:56:33
Autor: siinski
pompowany kask (atrapa)
On 17 Kwi, 18:57, TaDzik <tad...@BEZTEGOgazeta.pl> wrote:
> [...]

nieno co Ty
najlepiej jest ogolić łebek na łyso, wypastować czachę na np. czarno a

A jak komuś uszy odstają?

Data: 2012-04-17 23:08:36
Autor: ursyn
pompowany kask (atrapa)
W dniu wtorek, 17 kwietnia 2012 19:56:33 UTC+2 użytkownik siinski napisał:

> nieno co Ty
> najlepiej jest ogolić łebek na łyso, wypastować czachę na np. czarno a
> [...]

A jak komuś uszy odstają?

A w orzeszek chyba nie przykrywa uszu, to se mogą odstawać :P

Pozdrawiam
   ursyn

Data: 2012-04-18 11:59:39
Autor: AZ
pompowany kask (atrapa)
On 04/17/2012 07:56 PM, siinski wrote:

nieno co Ty
najlepiej jest ogolić łebek na łyso, wypastować czachę na np. czarno a
pod brodą konturówką pasek namalować
i już masz orzeszek jak złoto!

A jak komuś uszy odstają?

Podkleić taśmą.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-17 08:17:26
Autor: Kuczu
pompowany kask (atrapa)
W dniu 2012-04-17 01:34, Arbiter pisze:
Uďż˝ytkownik "Arbiter"<niemam@hotmail.com>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

http://www.ebay.com/itm/Dr-Pepper-Inflatable-Helmet-/300603840570

i jest ma�y problem - ten kask jest pe�en -nie da sie g�owy wsadzi�. I drugi
problem szybka na sta�e. Wi�c szukam dalej - aby mozna by�o wsadzic na g�ow�
i nie patrze� prze jak�� lipn� szybk� tylko aby wizjer by� otwarty

ale powiedz prosze ze sobie jaja robisz. Bo przeciez to chyba niemozliwe zeby miec takie pomysly na serio.

No chyba ze jednak tak. Wowczas polecam Ci taki kask:

http://www.ebay.com/itm/Fancy-Dress-Party-Costume-Childs-Airhedz-Inflatable-Hat-Fireman-Helmet-And-Axe-/110837631867?pt=Adult_Fancy_Dress_UK&hash=item19ce700b7b

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-04-17 08:24:22
Autor: Rudy
pompowany kask (atrapa)

ale powiedz prosze ze sobie jaja robisz. Bo przeciez to chyba niemozliwe zeby miec takie pomysly na serio.

Wiesz jak ktoś nie ma mózgu to taki kask mu w zupełności wystarczy  :)

Data: 2012-04-17 08:35:50
Autor: Roman Niewiarowski
pompowany kask (atrapa)
W dniu 2012-04-17 08:24, Rudy pisze:

Wiesz jak ktoś nie ma mózgu to taki kask mu w zupełności wystarczy  :)

Pierdu pierdu.
HINT: Od kiedy obowiazuje nakaz jazdy w kasku na motorowerze
HINT2: Co sie stalo z ludzmi ktorzy jezdzili bez kasku na komarku, albo, niedajbuk! jedli marchewke nie umyta a jedynie obtarta z ziemi (ew wyplukana w jakims strumyku o nieznanej czystosci).

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

Data: 2012-04-17 09:56:08
Autor: Kuczu
pompowany kask (atrapa)
[...]

Ja cala mlodosc jezdzilem bez kasku, na Jawce, na Simsonie. I byly to piekne czasy. Nie uwazam tez aby kaski z Allegro za 9,99 sprawialy iz kierownik bedzie bardziej bezpieczny niz bez kasku. Jednak idea dmuchanego helmu jest taka troche jak z Monty Pythona.

Data: 2012-04-17 10:24:26
Autor: Roman Niewiarowski
pompowany kask (atrapa)
W dniu 2012-04-17 09:56, Kuczu pisze:
Jednak idea dmuchanego helmu jest taka troche jak z Monty Pythona.

To troche jak caly przepis, nie ? :)
Idea takiego kasku jest fakju w strone policjantow, no chyba ze zrobi se ten kask z jakiegos hypalonu ;)

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

Data: 2012-04-19 17:00:31
Autor: Arbiter
pompowany kask (atrapa)

Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Idea takiego kasku jest fakju w strone policjantow, no chyba ze zrobi se ten kask z jakiegos hypalonu ;)

No i wątek nam zdechł, a pompowanego kasku jak nie było tak nie ma.

MOze warto zamówić u chińczyków;))

Data: 2012-04-19 19:34:11
Autor: Jacot
pompowany kask (atrapa)
"Arbiter" <niemam@hotmail.com> wrote:

No i wątek nam zdechł, a pompowanego kasku jak nie było tak nie ma.

Zara, wroc, myslisz  o takich sytuacjach, kiedy np. nie mozna wyjsc z
domu z domu z dwoma kaskami a jednakowoz przydaloby sie?;)
Tez miewam taki zgryz, jak cos wymyslisz to pochwal sie;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2012-04-19 22:59:15
Autor: Arbiter
pompowany kask (atrapa)

Użytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisał w wiadomości

Zara, wroc, myslisz  o takich sytuacjach, kiedy np. nie mozna wyjsc z
domu z domu z dwoma kaskami a jednakowoz przydaloby sie?;)
Tez miewam taki zgryz, jak cos wymyslisz to pochwal sie;)

jak juz z domu wychodzę i wiem ze bede potrzebował to zawsze moge wziac 2. Bardziej mam na mysli sytuacje - jestem w pracy, dzień się rozwija inaczej niż planowałem i np spotykam sie z żoną w mieście, jesteśmy w centrum i chcemy razem wrócić a tu kask tylko jeden. Dotychczas oddawałem kask żonie i kierowałem na przypał bez kasku. Więc w tej sytuacji wolę mieć pompowany kask niż nic

Data: 2012-04-17 12:23:35
Autor: cpt. Nemo
pompowany kask (atrapa)

Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f8d0f4a$0$26682$65785112news.neostrada.pl...

HINT2: Co sie stalo z ludzmi ktorzy jezdzili bez kasku na komarku, albo, niedajbuk! jedli marchewke nie umyta a jedynie obtarta z ziemi (ew wyplukana w jakims strumyku o nieznanej czystosci).

Tego nie wiem, ale wiem ze nikt z rycerzy spod Grunwaldu ktorzy jadali sniadania nie dozyl do dzisiaj.
Wnioski wyciagnijcie sami.

Nemo

Data: 2012-04-17 18:07:27
Autor: Arbiter
pompowany kask (atrapa)

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości

ale powiedz prosze ze sobie jaja robisz. Bo przeciez to chyba niemozliwe zeby miec takie pomysly na serio.

mówie na serio. Juz miałem kilka razy sytuacje gdzie wiozłem kogos a miałem 1 kask i było ryzyko - złapią nie złapią. Swój kask oddaje wtedy pasażerowi a jako kierujacy jade bez kasku.

Aby nie kusić policji wolę mieć jednak coś do okazyjnego wykorzystania raz na miesiąc czy dwa - lepsze to niż nic.

pompowany kask (atrapa)