pompowany kask (atrapa)

Data: 2012-04-17 01:16:14
Autor: Lisciasty
pompowany kask (atrapa)
On 17 Kwi, 01:17, "Arbiter" <nie...@hotmail.com> wrote:
Chodzi o to by zajmował mało miejsce i po napompowaniu sprawiał wrażenie
kasku:)

Lepiej kask czoperowca, też zajmuje mało miejsca, np. taki:

http://tinyurl.com/y7ae37l

normalnie możesz go używać jako normalnej miski, a w razie potrzeby
doczepiasz pasek i gotowe.

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
--
Kawidło GPZ 550 '82
Tygrys '05

Data: 2012-04-17 01:31:02
Autor: ursyn
pompowany kask (atrapa)
W dniu wtorek, 17 kwietnia 2012 10:16:14 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]

doczepiasz pasek i gotowe.

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/

Headcap, braincap czy tam miska jak przedmówca napisał. JeĽdzi kto¶ w czym¶ takim? Wygodne toto?

Pozdrawiam.

Data: 2012-04-17 09:35:03
Autor: masti
pompowany kask (atrapa)
Dnia pięknego Tue, 17 Apr 2012 01:31:02 -0700 osobnik zwany ursyn
wystukał:
Headcap, braincap czy tam miska jak przedmówca napisał. Jeździ ktoś w
czymĹ› takim? Wygodne toto?

jakby było wygodne toby czopermanny w tym nie jeździły ;)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-04-17 18:47:14
Autor: Qlfon
pompowany kask (atrapa)
W dniu 2012-04-17 11:35, masti pisze:
[...]

LOL:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2012-04-19 17:14:32
Autor: Piotr Rezmer
pompowany kask (atrapa)
ursyn pisze:

Headcap, braincap czy tam miska jak przedmówca napisał. JeĽdzi kto¶ w czym¶ takim? Wygodne toto?

Stosuj± to wypożyczalnie motocykli. Pamiętam, że będ±c na Rodos wypożyczałem XT660 i dostałem tak± miseczkę. Powyżej 90km/h pasek na szyi do¶ć skutecznie odcina dopływ tlenu i krwi do tego co nazywam mózgiem.
Czyli reasumuj±c - to taki kit zmniejszaj±cy osi±gi motocykla (do 34KM).

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-04-17 18:09:16
Autor: Arbiter
pompowany kask (atrapa)

Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9bc103f3-c611-411b-894b-

http://tinyurl.com/y7ae37l

dzięki za propozycję ale odpada. W domu to ja mam 4 kaski, chodzi o to by zawsze mieć ze sob± dodatkowy. Braincap tez zajmuje miejsce a bagażnik w skuterze mam nieduży i wykorzystuję na codzień.

Data: 2012-04-17 22:18:37
Autor: __Maciek
pompowany kask (atrapa)
Tue, 17 Apr 2012 18:09:16 +0200 "Arbiter" <niemam@hotmail.com>
napisał:

dzięki za propozycję ale odpada. W domu to ja mam 4 kaski,

Więc weĽ jaki¶ najbardziej zużyty, potnij szlifierk± k±tow± na
mniejsze kawałki i zamontuj jaki¶ system montażu tego do kupy - jakie¶
np. zatrzaski czy blaszki ze ¶rubami którymi to szybko poł±czysz z
powrotem, może uda się gdzieniegdzie jako¶ przymocować zawiasy meblowe
żeby rozkładanie było szybsze. Od bidy do montażu kasku można użyć
mocnej przezroczystej ta¶my.  Wypełnienie możesz wydłubać (żeby
poskładany zajmował mniej miejsca) i wozić ze sob± jakie¶ szmaty które
upchasz w paru miejscach żeby nie latał. Na kasku wymaluj jakie¶
wzorki które zamaskuj± ł±czenia, albo przeciwnie - spowoduj± że
ł±czenia będ± wygl±dały jak celowo namalowany wzór (np. jaki¶ szlaczek
którego ¶rodkiem będzie ł±czenie).

:-)

Data: 2012-04-17 22:33:53
Autor: __Maciek
pompowany kask (atrapa)
Tue, 17 Apr 2012 22:18:37 +0200 __Maciek <i80c586@cyberspace.org>
napisał:

powrotem, może uda się gdzieniegdzie jako¶ przymocować zawiasy meblowe
żeby rozkładanie było szybsze.

O kurde, okazuje się że jest co¶ takiego:

Wklepałem w google "foldable motorcycle helmet"
https://www.google.pl/search?q=foldable+motorcycle+helmet

I wyskoczyło m.in.
http://www.autoblog.com/2011/05/28/folding-motorcycle-helmet-nominated-for-dyson-award/

Twenty-five-year-old Australian Jessica Dunn spent five months riding
a motorcycle in Indonesia as a foreign exchange student, and that
meant hauling a helmet around all that time. Weary of that grind after
just 150 days, Dunn developed the Proteus folding helmet and it is now
shortlisted for the James Dyson Award.

An outer layer of polycarbonate covers polystyrene foam, and the
innermost layer is a material that's pliable during normal use but
instantly hardens when it registers an impact. The helmet itself
collapses in a manner reminiscent of a hardtop convertibles, the visor
slides back on top while the sides and back fold into the helmet's
interior cavity. The Proteus helmet has been engineered to meet
Australian safety standards, and when folded fits into a standard
backpack. Have a look at the gallery of high-res images for a better
view, and if you think that's funky, you should check out Julien
Bergignat's Tatou helmet. Widać nie byłem pierwszy z takim pomysłem...

Data: 2012-04-17 23:48:53
Autor: morghul
pompowany kask (atrapa)
Ale po złożeniu ma rozmiar orzeszka i tak a kosztuje pewnie tyle co dziesięć chińskich. Moja propozycja skoro już każdy dorzuca jaki¶ pomysł: allegro.pl/25013-i2262458933.html
Dorobić gumkę od gaci żeby wiatr nie zwiał i jak znalazł. No i niezaprzeczalna zaleta: różne rozmiary i kolory!

--

morghul

Data: 2012-04-17 23:12:26
Autor: ursyn
pompowany kask (atrapa)
W dniu wtorek, 17 kwietnia 2012 23:48:53 UTC+2 użytkownik morghul napisał:
[...]

BTW jaka jest kara za jazdę bez kasku? I czy taki "kask" jak wyżej spowoduje obniżenie tej kary poprzez wygenerowanie u¶miechu u osoby kontroluj±cej.

"Panie no przeca mam kask"

Pozdrawiam
   ursyn

Data: 2012-04-18 00:01:12
Autor: Arbiter
pompowany kask (atrapa)

Użytkownik "morghul" <morghul@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jmkog2$c5e$1inews.gazeta.pl...

co dziesięć chińskich. Moja propozycja skoro już każdy dorzuca jaki¶ pomysł: allegro.pl/25013-i2262458933.html
http://allegro.pl/trixie-miska-podrozna-skladana-2l-tx-25013-i2262458933.html

hehe, jakby zaci±gn±ć dobrze to i z nausznikami by było. Da się złożyć i to ważne. Ale ciale za duzo miejsca zajmuje i za słabo wyglada. Idealny byłby kask fullface bez szybki, nadmuchiwany tak jak te z poprzednich linków. Składasz i jest wielkosci pudełka zapałek, dmuchasz i jest fulface

Data: 2012-04-18 00:36:15
Autor: __Maciek
pompowany kask (atrapa)
Wed, 18 Apr 2012 00:01:12 +0200 "Arbiter" <niemam@hotmail.com>
napisał:

[...]

BTW czy polskie przepisy precyzuj± jaki ma być kask motocyklowy?
Podaj± jakie¶ wymagania którym musi odpowiadać? Czy tylko mówi± że ma
być? Bo jak tylko "ma być", to moze być dowolny - plastikowa miska a
nawet wełniana czapka (można powiedzieć że w jakim¶ tam stopniu
zamortyzuje uderzenie głow± o ziemię :-) ).

Oczywi¶cie nie popieram jazdy bez kasu, ale jak tam sobie kto chce.

Data: 2012-04-18 10:57:25
Autor: masti
pompowany kask (atrapa)
Dnia pięknego Wed, 18 Apr 2012 00:36:15 +0200 osobnik zwany __Maciek
wystukał:

Wed, 18 Apr 2012 00:01:12 +0200 "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisał:

hehe, jakby zaciągnąć dobrze to i z nausznikami by było. Da się złożyć i
[...]

BTW czy polskie przepisy precyzują jaki ma być kask motocyklowy?

oczywiście. Są odpowiednie warunki techniczne w rozporządzeniu

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

pompowany kask (atrapa)