pomyjom

Data: 2011-06-25 08:15:04
Autor: apr...
pomyjom
"bez ziemi można żyć a bez mieszkania nie bardzo mój  93 letni ojciec mieszka w budynku (byłym zakładowym Madro Kraków) które sprywatyzowano z ominięciem prawa pierwokupu konsorcjum S.Zasady, a teraz podwyższają czynsze do wysokości ponad 70% wysokości emerytury. Ponieważ ojcu porobiły się pewne zaległości (które już spłacił jak Sąd orzekł o wysokości czynszu) to wypowiedzieli mu umowę najmu a teraz wystąpili do Sądu o eksmisję - hieny finansowe.
~Rad dzisiaj, 10:06

Data: 2011-06-25 10:26:15
Autor: u2
pomyjom
W dniu 2011-06-25 10:15,  apr... pisze:
[...]

Sobieslaw Zasada taka hiena ? A to wyjatkowe scierwo. Im bydlak
bogatszy, im wiecej ma wadzyl tym wieksza szuja.

Data: 2011-06-25 12:30:01
Autor: Leprechuan
pomyjom
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e059ba8$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wygląda na to, że wiekszość z was to bogacze przy władzy! ;) Prawie każdy z piszących tu wielbicieli PiS to SZUJA, wyjątkowe SCIERWO, BYDLAK i MATOŁ.

BomBel

Data: 2011-06-25 13:21:46
Autor: jadrys
pomyjom
W dniu 2011-06-25 10:26, u2 pisze:
W dniu 2011-06-25 10:15,  apr... pisze:
"bez ziemi można żyć a bez mieszkania nie bardzo mój
  93 letni ojciec mieszka w budynku (byłym zakładowym Madro KrakĂłw) ktĂłre
[...]

Teraz dopiero przejrzałeś na oczy? A kto krzyczał kiedyś precz z komuną?

Data: 2011-06-25 14:44:10
Autor: u2
pomyjom
W dniu 2011-06-25 13:21, jadrys pisze:
Sobieslaw Zasada taka hiena ? A to wyjatkowe scierwo. Im bydlak
bogatszy, im wiecej ma wadzyl tym wieksza szuja.

Teraz dopiero przejrzałeś na oczy? A kto krzyczał kiedyś precz z komuną?

Zasada zrobil kariere za PRL-u, a uwlaszczyl sie w III RP. To stary komuch :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Sobies%C5%82aw_Zasada

Data: 2011-06-25 17:04:04
Autor: cirrus
pomyjom
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu4gbl$15f$1news.onet.pl...
[...]

Niech sczeĹşnie na wieki.

--
stevep

Data: 2011-06-25 11:00:23
Autor: apr...
pomyjom
 apr... <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

adresik:
http://wiadomosci.onet.pl/waszym_zdaniem/forum/forum.html?
forumhash=MSwxNSwxMSw4Nzc0NTM1OCwyMjA0MDkyOTEsMTEyODk3NzMsMCxmb3J1bTAwMS5qcw==
http://tiny.pl/hfnd6
"Wygląda na to, że wiekszość z was to bogacze przy władzy! ;) Prawie każdy z piszących tu wielbicieli PiS to SZUJA, wyjątkowe SCIERWO, BYDLAK i MATOŁ.
BomBel"
słuchaj "człowieku" nie jestem wielbicielem ani pisu, ani peło, ani jakiejkolwiek kanapki w tym kraju, dla mnie obrońcy byle jakiej tutejszej partii to bezrozumne i antypolskie szmaty.

Data: 2011-06-25 13:21:51
Autor: jadrys
pomyjom
[...]

Po prostu - "kapitalismus"... O to walczył Wałęsa. Żeby nie było przeszkód w wyrzucaniu ludzi na bruk.

pomyjom