pomyjom

Data: 2011-06-25 11:00:23
Autor: apr...
pomyjom
 apr... <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
"bez ziemi można żyć a bez mieszkania nie bardzo mój  93 letni ojciec mieszka w budynku (byłym zakładowym Madro Kraków) które sprywatyzowano z ominięciem prawa pierwokupu konsorcjum S.Zasady, a teraz podwyższają czynsze do wysokości ponad 70% wysokości emerytury. Ponieważ
ojcu
porobiły się pewne zaległości (które już spłacił jak Sąd orzekł o wysokości czynszu) to wypowiedzieli mu umowę najmu a teraz wystąpili do Sądu o
eksmisję -
 hieny finansowe.
~Rad dzisiaj, 10:06

adresik:
http://wiadomosci.onet.pl/waszym_zdaniem/forum/forum.html?
forumhash=MSwxNSwxMSw4Nzc0NTM1OCwyMjA0MDkyOTEsMTEyODk3NzMsMCxmb3J1bTAwMS5qcw==
http://tiny.pl/hfnd6
"Wygląda na to, że wiekszość z was to bogacze przy władzy! ;) Prawie każdy z piszących tu wielbicieli PiS to SZUJA, wyjątkowe SCIERWO, BYDLAK i MATOŁ.
BomBel"
słuchaj "człowieku" nie jestem wielbicielem ani pisu, ani peło, ani jakiejkolwiek kanapki w tym kraju, dla mnie obrońcy byle jakiej tutejszej partii to bezrozumne i antypolskie szmaty.

--

pomyjom