[piatkowo] pomylila gaz z hamulcem

Data: 2009-11-17 20:42:27
Autor: art_noise
[piatkowo] pomylila gaz z hamulcem
Data: 2009-11-17 21:11:04
Autor: J.F.
[piatkowo] pomylila gaz z hamulcem
On Tue, 17 Nov 2009 20:42:27 +0100,  art_noise wrote:
Tak to chyba tylko kobieta potrafi ;)

A tu jeszcze jedna kobieca pomylka - http://www.tvn24.pl/2283045,28378,0,0,1,wideo.html
tylko trzeba przeczekac 2:15.

Chociaz czemu nie .. a moze by tak wyjechac w Bieszczady ? J.

Data: 2009-11-17 23:01:56
Autor: bratPit
[piatkowo] pomylila gaz z hamulcem
Tak to chyba tylko kobieta potrafi ;)

A tu jeszcze jedna kobieca pomylka - http://www.tvn24.pl/2283045,28378,0,0,1,wideo.html
tylko trzeba przeczekac 2:15.
 lol, mocna rzecz ;D

Chociaz czemu nie .. a moze by tak wyjechac w Bieszczady ?

o! a tam nie ma blondynek w SUV-ach?
brat

Data: 2009-11-18 10:42:26
Autor: robal
[piatkowo] pomylila gaz z hamulcem
bratPit <krakus28no_spam@op.pl> popelnil(a):

A tu jeszcze jedna kobieca pomylka -
http://www.tvn24.pl/2283045,28378,0,0,1,wideo.html
tylko trzeba przeczekac 2:15.

Mnie rozwalil jeden SMS od widzów nt. prowadzacych (konkretnie K.Dabrowy):
"Czy ten pan z lewej to Hulk Hogan"
:)

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-11-18 09:43:46
Autor: Arek (G)
art_noise pisze:
Tak to chyba tylko kobieta potrafi ;)

http://miasta.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,7257743,Zamiast_hamulca_nacisnela_pedal_gazu.html

To pokazuje, jak teraz wyglądają egzaminy na PJ. Nie wiem jak można dać komuś pozwolenie na prowadzenie samochodu, jak nie potrafi odróżnić gazu od hamulca.

A.

Data: 2009-11-18 12:05:51
Autor: Servant
[piatkowo] pomylila gaz z hamulcem
"Arek (G)" <aaa@bbb.pl> napisał(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

To pokazuje, jak teraz wyglądają egzaminy na PJ. Nie wiem jak można dać komuś pozwolenie na prowadzenie samochodu, jak nie potrafi odróżnić gazu od hamulca.

A tam, czepiacie się. Każdy się może pomylić. ;-)

--
Servant

Data: 2009-11-18 12:48:44
Autor: Paweł
Użytkownik "Arek (G)" <aaa@bbb.pl> napisał w wiadomości news:he0c42$n5g$1inews.gazeta.pl...

To pokazuje, jak teraz wyglądają egzaminy na PJ. Nie wiem jak można dać komuś pozwolenie na prowadzenie samochodu, jak nie potrafi odróżnić gazu od hamulca.

Pewnie automat, nowy. Może Pani się jeszcze nie przyzwyczaiła.

--
Paweł

Data: 2009-11-18 16:39:19
Autor: Arek (G)
Paweł pisze:
[...]

Zrozumiałbym nadmiarowe naciśnięcie hamulca, bo pomyliło jej się ze sprzęgłem. Ale gaz z hamulcem? Za łatwo dają ten plastyk.

A.

Data: 2009-11-18 23:36:14
Autor: Gom
pomylila gaz z hamulcem
On 18 Lis, 16:39, "Arek (G)" <a...@bbb.pl> wrote:
Zrozumiałbym nadmiarowe naciśnięcie hamulca, bo pomyliło jej się ze
sprzęgłem. Ale gaz z hamulcem? Za łatwo dają ten plastyk.

Łatwiej niż myślisz:
http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Gwarantowane-prawko-w-2-dni,wid,11696157,wiadomosc.html

--
Gom