Data: 2013-02-21 22:02:58 | |
Autor: Pa_blo | |
pomylka ceny netto z brutto, co mozna z tym zrobic? | |
Witam
Sprawa wyglada tak: Kierownik ustala mailowo cene netto z kontrahentem, przekazuje podwladnemu dyspozycje odnosnie ustalonej ceny. Podwladny wystawia fakture w ustalonej cenie jednak myli sie i ustalona cene netto wpisuje jako brutto. Roznica niebagatelna - 8 tys zl netto, pomylka zostaje zauwazona po zrealizowaniu zamowienia w calosci. Kontrahent na prosbe pracownika o wyprostowanie pomylki odpisuje: "To mamy problem. Duża część produktów została sprzedana pracownikom praktycznie po kosztach z proformy. Także chęć ich zakupu została przez nich zgłoszona po otrzymaniu od Państwa proformy. Proforma potraktowana została przez nas jako oferta, my ofertę przyjęliśmy wpłacając pełną sumę. Także faktura przysłana z towarem potwierdziła cenę zakupu" Wyglada na to, ze bedzie problem... czy cos mozna zrobic wiecej niz tylko prosic? -- Paweł |
|