"MarcinF" jlakbm$ou4$1@node2.news.atman.pl
Sytuacja wyglada w ten sposob ze odbyla sie platnosc karta za usluge,
transakcja zostala potwierdzona podpisem, zostal tez wydany paragon.
Po jakims czasie dzwoni osoba z ksiegowosci sprzedawcy i w troche
bezczelny sposob zada natychmiastowego stawienia sie i uregulowania
platnosci gotowka.
Najprawodopodobniej osoba obslugujaca terminal pomylila sie i stad
cale zamieszanie, bo po sprawdzeniu wydruku z terminala dla klienta
widnieje tam informacja "niezgodny podpis".
Oczywiscie nikt nie chce unikac platnosci, ale jaka jest gwarancja
ze sprzedawca jednak nie sciagnie tej platnosci z karty?
Minelo kilka tygodni i transakcji nie widac na wyciagu, ale sprzedawca
posiada przeciez podpisany wydruk z terminala.
IMO po takim czasie ów wydruk nie może być podstawą do obciążenia konta.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....