Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci

pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci

Data: 2012-04-02 01:04:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci

"MarcinF" jlakbm$ou4$1@node2.news.atman.pl

Sytuacja wyglada w ten sposob ze odbyla sie platnosc karta za usluge,
transakcja zostala potwierdzona podpisem, zostal tez wydany paragon.
Po jakims czasie dzwoni osoba z ksiegowosci sprzedawcy i w troche
bezczelny sposob zada natychmiastowego stawienia sie i uregulowania
platnosci gotowka.
Najprawodopodobniej osoba obslugujaca terminal pomylila sie i stad
cale zamieszanie, bo po sprawdzeniu wydruku z terminala dla klienta
widnieje tam informacja "niezgodny podpis".
Oczywiscie nikt nie chce unikac platnosci, ale jaka jest gwarancja
ze sprzedawca jednak nie sciagnie tej platnosci z karty?
Minelo kilka tygodni i transakcji nie widac na wyciagu, ale sprzedawca
posiada przeciez podpisany wydruk z terminala.

IMO po takim czasie ów wydruk nie może być podstawą do obciążenia konta.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona