pomysł na...androida ze zbitym wyświetl aczem

Data: 2015-01-07 21:08:16
Autor: dddddddd
pomysł na...androida ze zbitym wyświetl aczem

Macie jakiś pomysł na wykorzystanie XPerii Z ze zbitym wyświetlaczem?
mam dwa pomysły:
1) przystawka do TV - jakiś tam jutub itp - tylko po co mi to.... :)
2) w aucie mam odbiornik tv analogowej - może wpuścić tam sygnał z telefonu - mam kartę z limitem 30GB/m-c więc można by i jakiś film od czasu do czasu puścić. Potrzebny by był tylko konwerter hdmi->composite->modulator żeby wpuścić to na kanał tv analogowej. Dzięki temu mógłby chodzić cały czas janosik, zawsze można by włączyć navi online. Pozostaje tylko kwestia sterowania - ale o ile dobrze pamiętam jak chciałem naładować pada do PS3...telefonem, to pad się podłączył do telefonu i nim zaczął sterować, chyba do auta najlepsze rozwiązanie
Co do telefonu - jak wykorzystanie będzie ciekawe i tańsze niż wymiana wyświetlacza to mogę go poświęcić :)

Łukasz

Data: 2015-01-07 20:54:42
Autor: A.L.
pomys? na...androida ze zbitym wy?wietlaczem
On Wed, 07 Jan 2015 21:08:16 +0100, dddddddd <fejk@email.com> wrote:

Macie jaki pomys na wykorzystanie XPerii Z ze zbitym wywietlaczem?
mam dwa pomysy:
1) przystawka do TV - jaki tam jutub itp - tylko po co mi to.... :)
2) w aucie mam odbiornik tv analogowej - moe wpuci tam sygna z telefonu - mam kart z limitem 30GB/m-c wic mona by i jaki film od czasu do czasu puci. Potrzebny by by tylko konwerter hdmi->composite->modulator eby wpuci to na kana tv analogowej. Dziki temu mgby chodzi cay czas janosik, zawsze mona by wczy navi online. Pozostaje tylko kwestia sterowania - ale o ile dobrze pamitam jak chciaem naadowa pada do PS3...telefonem, to pad si podczy do telefonu i nim zacz sterowa, chyba do auta najlepsze rozwizanie
Co do telefonu - jak wykorzystanie bdzie ciekawe i tasze ni wymiana wywietlacza to mog go powici :)

Przycisk do papierow

A.L.

Data: 2015-01-07 21:25:50
Autor: MichaelData®
pomysł na...androida ze zbitym wyświetlaczem
"dddddddd" wydumał(a) w wiadomości ID news:m8k3mk$qt4$1dont-email.me
Macie jakiś pomysł na wykorzystanie XPerii Z ze zbitym wyświetlaczem?
mam dwa pomysły:
1) przystawka do TV - jakiś tam jutub itp - tylko po co mi to.... :)

No niezupełnie. Sam korzystam z tego:
http://overmania.pl/pl/p/Smart-TV-OVERMAX-HOMEBOX-3.1/482 i jest tam "wszystko" łącznie z FTP, www (własna geleria-- dla rodziny), torrentem itp. Podłączony dysk 2TB i stado filmów. Smart w TV się "chowa"...

Lepiej wymienić ten wyświetlacz. W aucie (szukałem jakiś czas) i trafiłem na dość ciekawe rozwiązanie dopiero niedawno http://allegro.pl/radio-2-din-android-4-4-2-dvd-gps-3g-i4953319754.html chyba kupię, bo cena nie jest aż tak wygórowana jak w starych rozwiązaniach powyżej 2tys a "proteza" o której piszesz raczej nie zadziała w porównaniu do tego radia, w sensie conajmniej zadowalającym :)
--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2015-01-07 22:49:53
Autor: Ghost

Użytkownik "MichaelData®"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m8k611$roa$1@mx1.internetia.pl...

http://allegro.pl/radio-2-din-android-4-4-2-dvd-gps-3g-i4953319754.html

wreszcie, za jakiś czas będzie większy wysyp tych "radyj" i ceny jeszcze powinny spaść

Data: 2015-01-07 23:56:24
Autor: MichaelData®
pomysł na...androida ze zbitym wyświetlaczem
"Ghost" wydumał(a) w wiadomości ID news:54adaa05$0$2638$65785112news.neostrada.pl
[...]

Nooo, bo już kombinowałem (zapalony elektronik/dłubacz z wieloletnim doświadczeniem (expert:)...że sobie jakiś tablet podłączę...do wzmacniacza. Mając na uwadze, że będą rozwiązania bez przestarzałego WindowsMobile...to sobie coś kupię z gwarancją 2 letnią i wytrzymałością panelu poniżej -10'C. Telefon nawet 5 cali na szybie wyraźnie mnie denerwuje...i wkurwia przyciskanie/dostosowywanie do "jazdy" w sensie odpalania nawigacji i stada programów, które używam podczas jazdy. Kamera cofania, kamera "przód" czy nawet DOBRA kamera IR/rejestrator+możliwość online/YT (od groma wszelakiego...zastosowań) Jeśli wsiadając do samochodu mam wyciągać za każdym razem telefon, mocować, odpalać +10x/dziennie wejścia/wyjścia z samochodu, to najzwyczajniej czasem mi się nie chce. Mając WSZYTKO w tandemie...automatyka, całość staje się fajniejsza, tym bardziej na większym ekranie i nie 'kierunkowym/kąt' ale dostępnym nawet z pozycji pasażera, który też może coś doradzić...czasem, lub odpuścić fajną muzę na ucho/BT/WiFi/Net/3G/DVB-T :)

--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2015-01-08 09:34:02
Autor: Ghost

Użytkownik "MichaelData®"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m8kes5$qgl$1@mx1.internetia.pl...

[...]

Sprawdziłem, na aliexpress (tyle ze egzekucja gwarancji problematyczna) jest tych androidów od cholery, w dodatku sporo, nie zwykle 2DIN do których często potrzebna będzie ramka, w dodatku obsługują CAN (czyli np. sterowanie z kierownicy). Chyba zakupie.

Data: 2015-01-08 09:36:43
Autor: Ghost

[...]

mialo byc "sporo dedykowanych pod marke/model"

Data: 2015-01-08 12:32:30
Autor: dddddddd
W dniu 2015-01-08 o 09:36, Ghost pisze:

[...]

do mojego niestety nie ma (nic dziwnego, bo to bodajże 2 din + kawałek wyżej wyświetlacz)

Łukasz

Data: 2015-01-08 12:37:12
Autor: Ghost

Użytkownik "dddddddd"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m8lprh$mul$1@dont-email.me...

W dniu 2015-01-08 o 09:36, Ghost pisze:

mialo byc "sporo dedykowanych pod marke/model"

do mojego niestety nie ma (nic dziwnego, bo to bodajże 2 din + kawałek wyżej wyświetlacz)

Gratuluje wyboru śmiesznego auta :-)

Data: 2015-01-08 15:53:15
Autor: dddddddd
W dniu 2015-01-08 o 12:37, Ghost pisze:

[...]

cóż, nie zmienię auta dla androida :)

Łukasz

Data: 2015-01-08 17:52:47
Autor: dddddddd
W dniu 2015-01-08 o 15:53, dddddddd pisze:
[...]

w zasadzie android nie jest mi jakoś szczególnie potrzebny, bardziej chciałbym mieć możliwość włączenia TV, ale pewnie dvbt i tak nie będzie odbierać w czasie jazdy więc łatwiej puścić streaming kiepskiej jakości (nie ściągam fimów, ale czasem puściłbym jakiś film albo bajkę dla zabicia czasu pasażerów)

Łukasz

Data: 2015-01-08 21:28:02
Autor: Ghost

Użytkownik "dddddddd"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m8mck3$4vi$1@dont-email.me...

w zasadzie android nie jest mi jakoś szczególnie potrzebny, bardziej chciałbym mieć możliwość włączenia TV, ale pewnie dvbt i tak nie będzie odbierać w czasie jazdy więc łatwiej puścić streaming kiepskiej jakości

Poza tym, ze to nie za mądry pomysł oglądać telewizje w czasie jazdy, to czemu miałoby nie działać?

Data: 2015-01-08 22:14:54
Autor: dddddddd
W dniu 2015-01-08 o 21:28, Ghost pisze:

[...]

dlaczego?

czemu miałoby nie działać?

z tego co gdzieś wyczytałem to w PL moc nadajników DVB-T jest niska i nie da się tego oglądać w wersji mobilnej (jak ktoś ma inne doświadczenia to chętnie posłucham)

Łukasz

Data: 2015-01-09 08:17:38
Autor: Ghost

Użytkownik "dddddddd"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m8mrvg$a8m$1@dont-email.me...

[...]

zartujesz?

czemu miałoby nie działać?

z tego co gdzieś wyczytałem to w PL moc nadajników DVB-T jest niska i nie da się tego oglądać w wersji mobilnej (jak ktoś ma inne doświadczenia to chętnie posłucham)

nie ogladalem nigdy w samochodzie, ale na stacjonarnym o sygnal bylo o wiele latwiej niz w analogu

Data: 2015-01-09 10:32:21
Autor: dddddddd
W dniu 2015-01-09 o 08:17, Ghost pisze:

[...]

przecież to nie dla kierowcy (w zasadzie dla kierowcy też - czasem muszę poczekać z pół godziny czy godzinę w aucie...)

[...]

ja nigdy nie uruchomiłem tv w aucie, ale na jakiejś małej antence klejonej do szyby (jeszcze nie przyklejonej, testowane "z ręki" na podwórku) pod domem ledwo sygnał łapałem

Łukasz

Data: 2015-01-09 11:10:53
Autor: Ghost

Użytkownik "dddddddd"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m8o768$a6a$1@dont-email.me...

[...]

Nawet jeśli nie dla kierowcy, to będziesz zerkał - w Volvo jak masz wyposażenie w TV w czasie jazdy po prostu wyłącza, możesz oglądać tylko z tylu na zagłówkach.

Ale cyfrowy?

Data: 2015-01-09 13:55:11
Autor: dddddddd
W dniu 2015-01-09 o 11:10, Ghost pisze:
[...]

zwykle się wyłącza. Ale puszczałem kiedyś filmy na nawigacji i nie miałem z tym kłopotu. Problem w tym że nie ściągam filmów na bieżąco więc i nie ma co oglądać

[...]

tak, mały tuner dvb-t, mały monitorek i test na przedłużaczu
Testowałem tylko w tym jednym miejscu, być może tragedii nie ma, ale nie zdecydowałem się zainstalować tego w aucie (mimo że wszystko w zasadzie miałem.

Łukasz

Łukasz

Data: 2015-01-08 12:59:17
Autor: MichaelData®
pomysł na...androida ze zbitym wyświetlaczem
Ghost wydumał(a) w news:54ae419d$0$2155$65785112news.neostrada.pl :
[...]

Tyle że te dedykowane to najczęsciej starocie w sensie produkcji z 2012 a cena z kosmosu. Andek stary jak i procek+reszta. Taniej dorobić sobie ramkę do "noname'. Co tutaj duzo ukrywać...technologia idzie szybciej niż "co dwa lata" i mnie interesuje szybkie/tanie z mozliwosciami+kompatybilne z resztą. Są modele nawet w oparciu o WM i tuner TV analog...gdzie jak wiadomo jest to już bezużyteczne na naszym terenie więc zakup takiego sprzętu to wyrzucone pieniądze. Jesli do wiosny (teraz nie bede kombinował bo za zimno) cena spadnie do ok 1tys to napewno kupię...no i mam nadzieje że wepchą tam lepszego Andka, chociaż 4.2 też mnie już zadowala.
W sumie to trochę "jazdy" z tymi cenami, bo niby tablet 7'' 3G mozna kupić za 300zł i wzmacniacz za 200 więc cena 2tys to jakies nieporozumienie.

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2015-01-08 13:24:25
Autor: Ghost

Użytkownik "MichaelData®"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m8lsmf$nov$1@mx1.internetia.pl...

Tyle że te dedykowane to najczęsciej starocie w sensie produkcji z 2012 a cena z kosmosu. Andek stary jak i procek+reszta. Taniej dorobić sobie ramkę do "noname'.

Ale to wygada jak kupa, no i nie wiem czy tak łatwo się zintegruje np. z kierownica.
Cena z wysylka $440 to kosmos?

Co tutaj duzo ukrywać...technologia idzie szybciej niż "co dwa lata" i mnie interesuje szybkie/tanie z mozliwosciami+kompatybilne z resztą.

Ma być wystarczająco dobre.

Data: 2015-01-08 14:04:36
Autor: AL
On 2015-01-08 12:59, MichaelData® wrote:
WM i tuner TV analog...gdzie jak wiadomo jest to już bezużyteczne na
naszym terenie więc zakup takiego sprzętu to wyrzucone pieniądze.

ja wstawialem dedykowana do konkretnej marki stacje multimedialna z 8" ekranikiem dotykowym  na WM6CE i domyslnie rowniez jest tylko TV analog (+dwie antenki), ale producent daje opcje dokupienia rozszerzenia do TV cyfrowej - i nawet probowal mnie do tego sklonic (ale mi TV w aucie jest niepotrzebne).
To samo dotyczy punktu AP w aucie - wkladasz modem (kiedys uzywalem Aero2) i internet w aucie był zawsze dla systemu/aplikacji (niestety yanosika nie ma pod WM) lub dzialal w trybie AP - wowczas inni uzytkownicy mogli w czasie jazdy koszystac z tego punktu z e swoich komorek (ten luksus skonczyl sie u mnie po wprowadzniu capcha w Aero2).

Natomiast cala reszta (dwie navi, glosnomowiacy, odtwarzanie filmow z dwoma strefami kontroli, wirtualne zmieniarki, odtwarzarka mediow z AUX, USB, kart SD, kamera cofania, sterowanie z kierownicy dziala jak najbardziej OK.

Data: 2015-01-08 14:37:05
Autor: MichaelData®
pomysł na...androida ze zbitym wyświetlaczem
AL wydumał(a) w news:m8lv89$b9k$2dont-email.me :
On 2015-01-08 12:59, MichaelData® wrote:
[...]

OK ale często nie ma napędu CD/DVD, który uzywam. Dodatkowo na WM6CE są dostepne starocie (programy) które nie są rozwijane. To droga do śmietnika.

[...]

Te z Andkiem też tak mają więc problem z netem w samochodzie pomijam. Raczej stawiam na mozliwości Andka wzgledem nowych programów jak i obsługę OBD2, którą sobie chwalę.

[...]

Ekhm...a jak sie zachowuje ten błyskotliwy jednordzeniowy procesor z zegarem 800MHz przy np...NOWEJ Automapie czy innych aplikacjach które wymagają prędkosci działania? Odczułem to nie raz...bo tez kiedyś używałem WM6 i wyraźnie idzie odczuc prędkość działania. Pomijam już wszelakie akcelerometry, których Twój sprzęt nie posiada. Nie ukrywam że jestem gadgeciarzem ale współpraca telefonu z Andkiem do WM6 też nie idzie w parze i nie chodzi tutaj o sam telefon czy ksiązkę ale o zwykłe synchronizowanie danych, czy korzystanie z aplikacji online, które np w domu moge sobie edytowac, porównywać itp. Głównie chodzi o możliwości potrzebne do...prowadzenia dziennika pojazdu (koszty) czy przypomnienia, komentarze (text to speech)...czyli sporo dalej niż WM6 potrafi. Nowe kodeki do filmów czy nawet nagrywanie w układzie "rejestratora", gdzie nie mam na szybie NIC oprócz lusterka, bo kamera jest mała i podłączona kabelkiem do...radia, bo jest wydajne i wielozadaniowe.
--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2015-01-08 15:37:19
Autor: AL
On 2015-01-08 12:59, MichaelData® wrote:
[...]

napęd CD/DVD z czytanie MP3/filmow/zdjec/... mam - dodatkowo dysk twardy z wirtualna zmieniarka na 8 plyt, odczyt muzy z pendriva, karty SD, wejscie AUX ew. po BT z telefonu tez sie da  - wiec czego chciec wiecej w aucie?

Na osobnej karcie SD dwie nawigacje, ktore moge przelaczac - AutoMape i IGO - preferuje IGO.

[...]

Obsluge OBD2 mam w telefonie (Torgue) po BT z kostka w zlaczu diagnostycznym - korzystam z tego rzadko - tylko jak chce cos przetestowac badz pojawil sie jakis blad - w celu zweryfikowania co to za blad zanim udam sie do 'kliniki samochodow' ;)
Nie czuje potrzeby, by caly czas ta funkcjonalnosc byla wlaczona.
Soft wszyty w radio do. podaje mi ciagle dane dot wielu punktow auta - w tym m.in. stanu ladowania aku - i to mi wystarcza na codzien - reszta to standardowe wskazniki.
Yanosika jak uzywam, to czesto ma on wygaszony ekran i siedzi u mnie w kieszonce - wystarczy, ze sie czasem odezwie nt. kontroli, wypadku czy innego zagrozenia na drodze - raczej nie przypinam niegdzie telefonu do szyby.

[...]

nie narzekam - jezdze z tym chinskim wynalazkiem juz ponad poltorej roku. W tym roku idealnie sprawowal sie i w Serbii i w Rumunii, Czarnogorze jak i w Albanii.  Trasa Polska-Albania (masz ok 2kkm) wyznaczana jest w IGO ok 30sek, ale IGO jednoczesnie wytycza pare tras na raz (najszybsza, ekonomiczna, etc).
W trakcie drogi - nieoczekiwana zmiana trasy (nawet przy tak dlugiej jak w/w)  - bardzo szybko przeklada sie na wytyczenie nowej trasy docelowej.   W trasach lokalnych (powiedzmy do 200km) - dzieje sie to prawie bez zwloki.
Czyli daje rade.

Odczułem to nie raz...bo tez kiedyś
używałem WM6 i wyraźnie idzie odczuc prędkość działania. Pomijam już
wszelakie akcelerometry, których Twój sprzęt nie posiada.

Akcelerometry, logger trasy (gps), etc - mam zabudowane na stale w kamerze-rejestratorze - nie potrzebuje na to patrzec w trakcie drogi (zreszta do tej pory praktycznie nie czulem wogole potrzeby analizowania tych wykresow jak tylko z ciekawosci).
Ale mam swiadomosc, ze moze w przypadku jakies przygody na drodze wiem gdzie siegnac po nie.

[...]

Nie ukreywam, ze nie rozwijany od lat WM6 w porownaniu do wciaz rozwijanego systemu (jak Android) to przepasc odnosnie mozliwosci - jednak w aucie nie zajmuje sie (jak to wyzej ujales): edytowaniem dokumentow, przesylaniem zdjec, porownywaniem, instalowaniem aplikacji online i cala masa innych rzeczy tylko skupiam sie na jezdzie.

Reszta elektroniki ma POMAGAC ale NIE PRZESZKADZAC i odwracac uwagi.
:)

Data: 2015-01-09 01:22:57
Autor: MichaelData®
pomysł na...androida ze zbitym wyświetlaczem
"AL" wydumał(a) w wiadomości ID news:m8m4m6$1mm$1dont-email.me

[...]

[...]

Wyjścia AVX na dodatkowe 2 monitory?
Że tak zapytam, obsługuje to BT3/4 A2DP?

Na osobnej karcie SD dwie nawigacje, ktore moge przelaczac - AutoMape i IGO - preferuje IGO.

Hmm, brak wsparcia dla 32GB?

[...]

[...]

Dla mnie "niedostępne" bo moje auto (rocznik 2005/6 KIA Carnival II) nie posiada wielu wskazań na tablicy. Ubolewam bo nawet ECU nie ma odpowiednich PIDów dla wskazań chwilowego zużycia paliwa co dla mnie jest dość ważne. Kombinuję sobie to jakoś ulepszyć ale WM6 całkowicie odpada. Z Andkiem jest alternatywa więc pokombinuję :)

[...]

Tutaj też problem, bo jesli mam tel w kieszeni, to nie dość że muszę włączyć Yanosika to jeszcze powinienem to usłyszeć a tutaj bez podłączenia via A2DP raczej niemożliwe, chociż Yanosik wspomaga funkcję "głośnomówiącą". Telefon w kieszeni dla mnie jest "za cichy". Z funkcją automtyczną pełnego połączenia przez BT (tel+multimedia) to OK :)

[...]
W trakcie drogi - nieoczekiwana zmiana trasy (nawet przy tak dlugiej jak /w)  - bardzo szybko przeklada sie na wytyczenie nowej trasy docelowej. W trasach lokalnych (powiedzmy do 200km) - dzieje sie to prawie bez zwloki.
Czyli daje rade.

Noo, na starych apkach OK. Gorzej jeśli spróbujesz czegoś ciekawszego...ale alternatywa Ci wygasła bo WM6 już jest trupem :/

[...]

Aha, czyli TRZECI gadget. Przypomnę:
1) Radio+multimedia z bezużyteczym TV analog
2)telefon w kieszeni, bez wsparcia dla WM6
3)dodatowy "zasłaniacz" szyby (rejestrator)+ osobne dojścia bez wsparcia online/WiFI/Backup

[...]

Nie zrozumiałeś mojego "przesłania". Radio ma mieć MAX bez mojego specjalnego udziału. Maxymalny AUTOMAT.

Jeden DISPLAY. Jedno źródło dzwięku (jeden przycisk MUTE)...czyli MINIMUM obsługi "dusików" a MAXIMUM pomocy, głównie AUDIO, gdyż TYLKO audio zapewnia dookólną (360')informację bez potrzeby kierowania WZROKU czy obsługi "wduszania" wielu urządzeń :)...dodatkowo i tak używam słuchawki BT (zaawansowanej) bo jakoś nie przekonałem się do obsługi zestawu głośnomówiącego w przypadku rozmów telefonicznych, kiedy mam pasażerów :) Na dodatek "czuję" kulturę rozmowy, gdzie zdaję sobie sprawę że mój rozmówca, nie ma zamiaru słuchać mojego burkotu silnika czy "pogłosu" zakłóconego wszelakim 3d otoczenia, więc używam DSP wbudowane w słuchawkę BT (Plantronics)...z funkcją "answer/ignore" (oczywiście głosową) :)...polecam również (Android/WM6) wybieranie głosowe z ksiązki " Cyberon Voice Comander" do dzwonienia. Działa wyśmienicie. Dodatkowo w WM6 odczytuje SmS ale w Android są aplikacje, które robią to z automatu, łącznie z "podyktowaniem SMS" w formie dźwięku w języku polskim.

Jak widzisz, forma maksymalnego skupienia się na jeździe jest dla mnie wyższa niż w Twoim przypadku...ale głownie dla tego że zdaję sobie sprawę z tych udogodnień :)

--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2015-01-09 11:21:37
Autor: AL
On 2015-01-09 01:22, MichaelData® wrote:
[...]

ma oczywiscie - na dwa dodatkowe monitory montowane np. do zagłówków (dodatkowo, definiujesz strefy: przod tyl i kazda moze zajmowac sie czyms innym. W komplecie jest pilocik - dla tych na tylnej kanapie)

Że tak zapytam, obsługuje to BT3/4 A2DP?

muze przesyla z telefonu, informacje z innych programow tez moze (dlatego w swoim telefonie ze wzgl. na Yanosika m.in. mam wylaczona opcje przesylu multimediow - bo mnie wkurza, gdyz w momencie wysylu komunikatow przyciszana jest muzyka w przednich glosnikach. M.in. z tego powodu rowniez mam wylaczone komunikaty glosowe z nawigacji samochodowej - wystarczy mi 8" ekran niemal przed nosem).

Jednoczesnie moze sie doc podlaczyc przynajmniej dwa odbiorniki po BT.
Jaki to konkretnie standard - przyznam, ze nie wiem i musialbym siegnac do pudelka.
W kazdym razie dziala i robi to czego oczekuje - i o to chodzi.

AAAA - w oryginalnym radio (tym przed zamiana - mialem sterowanie glosem - w tym chinskim tego nie mam.
W chinskim wynalazku nie synchronizuje mi sie ksiazka telefoniczna z telefonem, czyli pokazuje sie numer osoby dzwoniacej - ale nie nazwa z ksiazki telefonicznej.
Przy oddzanianiu podobnie - moge wklepac numer z palca, wybrac z historii wczesniej dzwoniacych oraz wybrac z listy numerow jakie sobie wczesniej wprowadzilem - np. najczesciej do kogo dzwonie (wowczas jest nazwa).
Wiec brak synchronizacji z ksiazka telefoniczna moglbym uznac za wade mojego chinczyka (ale nowsze wersje podobno sobie juz z tym radza).

Na osobnej karcie SD dwie nawigacje, ktore moge przelaczac - AutoMape
i IGO - preferuje IGO.

Hmm, brak wsparcia dla 32GB?

mam wlozona karte 32GB z muzyka - wiec dziala

[...]

[...]

dla mnie istotne bylo to, ze radio ma wygladac jak fabryczne - i tak wyglada.
Chinczyk byl dostarczony z czescia deski rozdzielczej, ktorej faktura idealnie odpowiada tej oryginalnej - wiec osoba nieswiadoma nie przypuszcza, ze radio nie jest oryginalne.

Zakladanie osobnego tabletu bedzie wygladac co najmniej dziwnie - zreszta nawet w oryginalnych rozwiazaniach niektorych marek nie podobaja mi sie wizualnie wysuwane konsole a'la tablety - sterczace nad deska rozdzielcza.

[...]

IGO - mamy mam najnowsze (system - tzn licencje dostarczal producent radia).  IGO ma ta przewage, ze interfejs mam spory potencjal konfiguracyjny (skorki) oraz moge sciagnac mape dowolnego kraju jak i POI, w tym radary dla roznych krajow z niezaleznych serwerow (nie znalazlem tej funkcjonalnosci dla AutoMapy)

Przykład:
http://poiplaza.com/index.php?p=dc&c=32&lpg=&d=&pg=12

[...]

TV bym wycial - ale bylo standardem.
Za drobna doplata moglem miec DVBT - ale nie ogladam TV w aucie - wiec podziekowalem sprzedawcy - natomiast jest to wciaz do kupienia

2)telefon w kieszeni, bez wsparcia dla WM6

Navi w aucie, jeden dotyk NFC i wlacza sie Yanosik (stosuje tylko przy dluzszych trasach) - wiec telefonu praktycznie ie wyciagam (BT zawsze w telefonie wlaczony, wiec zawsze laczy sie automatycznie)

3)dodatowy "zasłaniacz" szyby (rejestrator)+ osobne dojścia bez wsparcia
online/WiFI/Backup

Rejestrator jest za lusterkiem - i jest tak ukryty, ze 99% pasazerow nawet nie uwaza, ze tam cokolwiek jest (i od roku go nawet nie sciagalem).

Dodatkowa zaleta: brak potrzeby jakichkolwiek uchwytow na telefon, szukania ladowarki, plataniny kabli - jest wrecz ascetycznie - wszystko co potrzebne jest albo zabudowane w deske albo poukrywane.

[...]

jak rowniez wymowieniem osoby, ktora dzwoni - i to mozna ustawic z automatu (patrz NFC) - bo na codzien nie zawsze potrzeba aby byla ta funkcjonalnosc wlaczona.

Jak widzisz, forma maksymalnego skupienia się na jeździe jest dla mnie
wyższa niż w Twoim przypadku...ale głownie dla tego że zdaję sobie
sprawę z tych udogodnień :)

z tym bym sie klocil - ale kazdy ma swoj punkt widzenia :-D

Data: 2015-01-10 18:15:34
Autor: Ghost

Użytkownik "AL"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m8oa2n$l1s$1@dont-email.me...

[...]

Chińczyk dostarczył legalnego IGO? A jak z aktualizacjami map?

Data: 2015-01-11 23:50:21
Autor: Ghost

Data: 2015-01-12 23:37:20
Autor: MichaelData®
pomysł na...androida ze zbitym wyświetlaczem
"Ghost" wydumał(a) w wiadomości ID news:54b2fe31$0$2648$65785112news.neostrada.pl

[...]

Jak już "drążysz" to ja zapytam o model tego "Chińczyka" bo jakoś wierzyć mi się nie chce że ma 8 cali ekranu :>
Wcześniej rozkminiałem jakieś Kruger&Matz ale z w/w powodów (głównie z powodu WM6ce) odpadło.

--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2015-01-13 09:13:25
Autor: AL
On 2015-01-12 23:37, MichaelData® wrote:
[...]

człowieki małej wiary ;)
cały wątek z opisem dostępny jest tu (są też linki do zdjęć jakie zrobiłem) - jak jestes zainteresowany stacja - polecam poczytac rowniez n/w watek od poczatku
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45184&postdays=0&postorder=asc&highlight=kierownicy&start=2100

https://www.dropbox.com/s/wwckv4r8yt2gmw5/radio0.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/w7484x8io23h4l3/radio_navi1.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/8t2hjo8wnspfn7y/radio_navi_ekranstartowy.jpg?dl=0

Data: 2015-01-08 13:54:52
Autor: AL
On 2015-01-07 23:56, MichaelData® wrote:
a przyciskanie/dostosowywanie do "jazdy" w sensie odpalania nawigacji i
stada programów, które używam podczas jazd

do tego używam jednej pastylki NFC - przykładasz i odpala się 'stado programow' ktore uzywam w aucie + BT + transmisja danych + ustawienia telefonu w tryb 'samochod'

Tak samo mam w domu - pastylka NFC wisi sobie na garderobie, w pracy i jedna w portfelu.
Dzieki temu jednym ruchem zmieniasz profile swojego telefonu.

Z kazdej pastylki moga korzystac rowniez wspoldomownicy - preferencje co telefon ma robic po jej zidentyfikowaniu ustawia sie od strony telefonu.
Wygodne i funkcjonalne.

Data: 2015-01-08 14:23:09
Autor: MichaelData®
pomysł na...androida ze zbitym wyświetlaczem
AL wydumał(a) w news:m8lum2$96o$1dont-email.me :
On 2015-01-07 23:56, MichaelData® wrote:
[...]

Ja do tego używam "Lama" bo...mój 2 letni telefon nie ma NFC...a za "punkt" w Lama mam właczoną detekcję LM327/BT (OBD2), które jest w samochodzie. Nie mniej i tak muszę wyciagac telefon i wkładać go do uchwytu oraz ładowarki i wyciągać. Nawigacja+jakiś program wyżera baterię w 2-3 godziny do zera. Dodatkowo ekran. Lubie duży ekran a telefon mam obecnie 4,2. Nie chcę wiekszego telefonu bo mi nie pasuje do kieszeni.nastepny telefon kupię z NFC ale nie po to zeby używać go w samochodzie.
--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2015-01-08 08:00:22
Autor: dddddddd
W dniu 2015-01-07 21:25, MichaelData® pisze:
[...]

ale powyższe mam na dysku Synology, więc nie mam takiej potrzeby

[...]

to raczej nie przejdzie - radio fabryczne chyba niestandardowe, do tego sterowanie w kierownicy z którego nie zrezygnuję, z wyświetlacza radia ustawia się sporo funkcji (m.in. ogrzewanie) oryginały na tyle drogie że nie ma sensu za nimi patrzeć (bo skąd mam wiedzieć ile jeszcze będę ten samochód miał)

Łukasz

Data: 2015-01-08 01:43:07
Autor: Marek
pomysł na...androida ze zbitym wyświetlaczem
On Wed, 07 Jan 2015 21:08:16 +0100, dddddddd <fejk@email.com> wrote:
Macie jakiś pomysł na wykorzystanie XPerii Z ze zbitym
wyświetlaczem?

Wymienić wyświetlacz?

--
Marek

Data: 2015-01-08 22:14:56
Autor: ToMasz
pomysł na...androida ze zbitym wyświ etlaczem
1 smart tv, o ile może działać równocześnie hdmi i zasilanie
2 namierzanie własnego auta, o ile znajdziesz darmowy soft, bo mnie się udało co najwyżej zmusić do tego "android lost"(czyli ratunku) a wolałbym "glimpse"(czyli mapa online)

ToMasz

Data: 2015-01-09 18:34:23
Autor: Irokez
W dniu 2015-01-07 o 21:08, dddddddd pisze:

[...]

Ja mam Xperie X8 z padniętym dotykiem, co to sam sobie wybiera co chce. Używałem jako hotspota do Aero2 dopóki nie wprowadzili wklepywania danych.
Leży jeszcze na półce, ale na dniach raczej w kontener poleci na złom elektroniczny.
A jak masz ze zbitym ekranem to chyba podobnie można zrobić jeżeli nie opłaca się jak u mnie wymieniać ekranu.

--
Irokez

pomysł na...androida ze zbitym wyświetl aczem