pomysl jak zamienic picki

Data: 2009-05-21 04:39:37
Autor: sooobi
pomysl jak zamienic picki
Wymyslilem 4stronna wymiane:)

Clippers oddaja: Camby (nets) Davis (volves) 1pick (memphis)
Nets oddaja: Simmons (clippers) Yi (clippers) 11pick (clippers)
Wolves oddaja: Cardinal (memphis) Gomes (memphis) 6pick (clippers)
Memphis oddaja : Gay (clippers) buckner (nets) 2pick (clippers)

Clippers dostaja: Simmons (nets) Yi (nets) 2pick (memphis) 6pick
(wolves) 11pick (nets)
Nets dostaja: Camby (clippers) Buckner (memphis)
Wolvers dostaja: B.Davis (clippers)
Memphis dostaja: 1 pick (clippers) gomes (wolves)

Clippers:

Ida w mlodosc i oszczednosc oddaja starego Cambego , Davisa i 1 pick.
Dostaja z 2 pickiem Rubio, dostaja niezlego perspektywicznego Gay'a,
Yi ktory z medialnego punktu widzenia trafi w dobre miejsce,
koszykarska tez nie jest jakas totalna nogą. Dodatkowo maja 6 i 11
pick z i moga wziac Jenningsa jakby Rubio okazal sie bustem i Clarka.
Piatka Clippers wygladalaby nastepujaco:

Kaman (Jordan)
Zach (Yi, Thorton)
Gay (Thorton, Clark)
Gordon (Jennings, Thorton)
Rubio(Jennings)

Nieglupio a przedewszystkim oszczednie mlodo i perspektywnicznie.

Nets:

Netsi ida w walke tu i teraz. Lopez okazal sie lepszy niz oczekiwano,
Harris zrobil duzy postep, to ostatnia szansa zeby sprobowac zrobic
cos z Vincem na pokladzie. Tak naprawde nie oddaja duzo (yi, pick,
simmons) a dostaja gracza ktory z miejsca pozwala sie martwic Netson
tylko o atak. Nets z miejsca staja sie jednym z mocniejszych ekip na
wschodzie. Jakies wzmocnienia weteranami, MLE sa oczywiscie konieczne
na pozycje (sf,sg) ale o to nie powinno byc trudno
Piatka Nets wygladalaby nastepujaco:

Lopez (Boone)
Camby (Williams, Najera, Anderson)
Carter (Najera, Anderson)
Dooling (Buckner)
Harris (Douglas)

Wolves:

Minnesota idzie na calosc. Nie bedzie 5 lat ogrywac mlodych po to zeby
moze powalczyc o PO. Chca je miec tu i teraz z Foyem jako etatowym sg.
Traca wprawdzie niezlego Gomes, ale maja kim go zastapic (Miller) wiec
nie ma problemu. Oddaja takze ciezki kontrakt Cardinala wiec nie jest
zle.
Piatka Wolves:

Jefferson (Collins?)
Love (Smith)
Gomes (Carney)
Foye (Brewer)
Davis (Telfair)

Powinni sie jeszcze wzmocnic jesli chodzi o zmiennikow na pozycji sf i
c, zeby powalczyc na coraz starszym zachodzie.

Memphis
Chcecie numer 1 to musicie cos poswiecic, wszak nie za darmo daja
Blake'a Griffina. Tak naprawde kosztuje ich to przyjecie kontraktu
Cardinala i obnizenie potencjalu na sf, ale tylko potencjalu bo
koszykarska Gomes wcale nie jest gorszy niz Gay. Czyli wychodzi to na
zamiane Rubio + Gay = Griffin + Gomes jak dla mnie bomba, tym bardziej
ze nie przekonuje mnie ten Rubio.
Piatka Memphis:

Gasol (Darko)
Griffin (Arthur, Warrick?)
Gomes (bryndza)
Mayo (bryndza)
Conley (bryndza)

Chlopaki musza sie wzmocnic jeszcze na niskich pozycjach bo nie za
bardzo maja kim tam grac.

To teraz czekam na ochy i achy nad moim pomyslem:)

pzdr

Data: 2009-05-21 14:08:41
Autor: s
pomysl jak zamienic picki
[...]

A mowiles, ze zarobiony jestes :D

[...]

Gdyby tak jeszcze udalo sie upchnac Zacha, chocby i z jakims pickiem, to mieliby pozamiatane :-) Cos za latwo by poszlo! No i nie wiem, moze onie na serio wierza, ze od nastepnego roku beda walczyc w playoffs?

[...]

Nie jest tak, ze Camby z miejsca zalatwia im obrone. Wszak Denverom niespecjalnie zalatwil. Clippom raczej tez nie :-) No i w sumie Netsi w zeszlym roku z niskiego picka loteryjnego skarb wyciagneli. Moze beda liczyc na podobne szczescie i preferowac ten pick nad rok grania Cambymana?

[...]

To Cardinal powinien miec dwa domy, bo a nuz tak co rok bedzie sie przenosil w te i nazad :D
Pytanie, na ile Davis jest w stanie szarpnac Wolves. Obawiam sie, ze nie na tyle, by uzasadnione bylo branie jego kontraktu. Zwlaszcza, ze nie wiemy, co bedzie z Jeffersonem. Tu chyba wolalbym ow 6ty pick i Gomesa, zwlaszcza, jezeli wrozysz Jenningsowi ostanie sie do tej pory.

[...]

Warrick SFa moze grac.
A co do obsady malych - moze skusza sie siegnac do kieszeni i jakiegos przyzwoitego (w znosnej cenie) weterana sciagna? Ceny powinny byc promocyjne w tym roku.

Co do Gaya - nie wiem, na ile w niego wierza. W pierwszej chwili w sumie chcialem zaprotestowac, ze to zbyt wiele i w ogole. Ale, po namysle - moze i faktycznie Gomes pasowalby niezle do tej mieszanki, bo szczerze mowiac, Mayo + Gay wygladaja mi dosc efektownie, ale czy da sie na takiej podstawie zbudowac team gryzacy parkiet i spojny - nie mam przekonania.

To teraz czekam na ochy i achy nad moim pomyslem:)

Och, Ziuta!

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-21 06:01:36
Autor: sooobi
pomysl jak zamienic picki
On 21 Maj, 14:08, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Wymyslilem 4stronna wymiane:)
A mowiles, ze zarobiony jestes :D

A wyskok na prsk to taka chwila relaxu. Jedni ida na fajka inni
wskakuja na prsk:) W obu przypadkach nie wplywa to pozytywnie na
zdrowie:)

> [...]

mieliby pozamiatane :-) Cos za latwo by poszlo! No i nie wiem, moze onie
na serio wierza, ze od nastepnego roku beda walczyc w playoffs?

A wierza?

> [...]

> na pozycje (sf,sg) ale o to nie powinno byc trudno

Nie jest tak, ze Camby z miejsca zalatwia im obrone.

[FB] Podbijam jego cene [/FB]

[...]

Tak w sumie to Nets wymagaliby jeszcze jakiegos solidnego wzmocnienia
zeby zaczac sie liczyc. Ale nie wiem co oni zamierzaja zrobic z
Carterem albo trzymaja i walcza albo fruu go pchnac, ale jesli nie
zrobili tego w tym offseason to chyba stawiaja na ta 1 opcje.

> [...]

Pytanie, na ile Davis jest w stanie szarpnac Wolves. Obawiam sie, ze nie
na tyle, by uzasadnione bylo branie jego kontraktu.

Ja tez tak uwazam, ale jesli kto ma zrobic glupi trade i stracic to
kto inni niz Wolves(zakladamy ze Clippers wyjatkowo zrobia dobry)

wiemy, co bedzie z Jeffersonem. Tu chyba wolalbym ow 6ty pick i Gomesa,
zwlaszcza, jezeli wrozysz Jenningsowi ostanie sie do tej pory.

Jesli Kings go nie wezma to sie ostanie.

Ja tez nie mam.

pzdr

Data: 2009-05-21 15:27:32
Autor: s
pomysl jak zamienic picki
[...]

Tak sobie mysle, czy oni aby nie zrobili bledu, biorac tego Mayoneza.
Teraz mieliby Love'a z przodu wraz z Gasolem i mogliby kombinowac, jak z tylu ustawic duo Rubio - Conley (jeden moglby dzielic obowiazki SG z Millerem albo Gayem).

Data: 2009-05-22 14:03:16
Autor: wiLQ
pomysl jak zamienic picki
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A wyskok na prsk to taka chwila relaxu. Jedni ida na fajka inni
wskakuja na prsk:) W obu przypadkach nie wplywa to pozytywnie na
zdrowie:)

ROTFL, ladna analogia.

> [...]

Ja tez tak uwazam, ale jesli kto ma zrobic glupi trade i stracic to
kto inni niz Wolves(zakladamy ze Clippers wyjatkowo zrobia dobry)

Musze przyznac, ze mam problem ze zrozumieniem tego zdania :-(

> wiemy, co bedzie z Jeffersonem. Tu chyba wolalbym ow 6ty pick i Gomesa,
> zwlaszcza, jezeli wrozysz Jenningsowi ostanie sie do tej pory.

Jesli Kings go nie wezma to sie ostanie.

To nie jest takie oczywiste. Wizards z #5 zdaja sie byc dobrym kandydatem do sprzedania picku by ktos
inny mogl wydraftowac np wlasnie Jenningsa.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-22 05:11:21
Autor: sooobi
pomysl jak zamienic picki

> Ja tez tak uwazam, ale jesli kto ma zrobic glupi trade i stracic to
> kto inni niz Wolves(zakladamy ze Clippers wyjatkowo zrobia dobry)

Musze przyznac, ze mam problem ze zrozumieniem tego zdania :-(

Jesli ktos w NBA ma zrobic glupi trade to beda to albo Wolves albo
Clippers (do niedawna Knicks). W tym przypadku zakladamy ze jakims
cudem zrobia dobry trade, wiec zostaja tylko Wolves;)

> Jesli Kings go nie wezma to sie ostanie.

To nie jest takie oczywiste.
Wizards z #5 zdaja sie byc dobrym kandydatem do sprzedania picku by ktos
inny mogl wydraftowac np wlasnie Jenningsa.

Jesli nie dostana Hill'a to pewnie sprzedadza, ale Kings pewnie wezma
pg, wiec Wizards dostana Hilla. Chyba ze ostanie im Thabet( czy jak on
tam sie nazywa?) to wtedy Jennings na pewno sie ostanie:)

pzdr

Data: 2009-05-22 14:17:47
Autor: s
pomysl jak zamienic picki
Jesli nie dostana Hill'a to pewnie sprzedadza, ale Kings pewnie wezma
pg, wiec Wizards dostana Hilla. Chyba ze ostanie im Thabet( czy jak on
tam sie nazywa?) to wtedy Jennings na pewno sie ostanie:)

Chyba, ze ostanie sie Thabett, bo Sonics pojda w Jenningsa :D
Tzn, sens w tym IMO niewielki, ale co ja sie bede wymadrzal?

Albo Sonics kupia podkoszowca i oddadza pick w rozliczeniu.
Mozliwosci jest naprawde tak wiele, ze chyba szkoda czasu i zdrowia na szersze analizy ;-)

Data: 2009-05-22 14:47:25
Autor: wiLQ
pomysl jak zamienic picki
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

bo Sonics

Hmm, przyzwyczajnie czy pietno?

Tzn, sens w tym IMO niewielki, ale co ja sie bede wymadrzal?

Dlaczego niewielki? Dryblasa moga chciec sciagnac poprzez trejd, wiec
Jennings bylby poczatkowo backupem na PG, a pozniej moze i starterem
[choc tu wiele zalezy od ich planow wobec Westbrooka - PG czy SG?].

Mozliwosci jest naprawde tak wiele, ze chyba szkoda czasu i zdrowia na szersze analizy ;-)

Co nam zwykle nie przeszkadzalo tego robic ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-22 14:58:12
Autor: s
pomysl jak zamienic picki
bo Sonics

Hmm, przyzwyczajnie czy pietno?

??
Przyzwyczajenie... A czemu pietno?

[...]

wiLQ, kto to powiedzial: "Nie zużywa się picków loteryjnych, by ściągnąć backupa"? A co dopiero top3!

Mozliwosci jest naprawde tak wiele, ze chyba szkoda czasu i zdrowia na szersze analizy ;-)

Co nam zwykle nie przeszkadzalo tego robic ;-)

Widzisz, wyraznie sie starzeje :-(

Data: 2009-05-24 23:36:36
Autor: wiLQ
pomysl jak zamienic picki

??
Przyzwyczajenie... A czemu pietno?

Na zasadzie "nie uznaje OKC, wiec bede pisal Sonics".

> [...]

wiLQ, kto to powiedzial: "Nie zużywa się picków loteryjnych, by ściągnąć backupa"? A co dopiero top3!

To bylo w innej dyskusji, wiec sie nie liczy ;-)
A powazniej, pominales istotny drobiazg: _docelowego_ backupa.
Tzn zawodnika, ktory w optymistycznym wariancie bedzie solidnym
rezerwowym [ale za slabym na startera]. Natomiast nie mam nic przeciwko
by [teoretycznie] przyszla gwiazda zaczynala kariere z lawki.
Zwlaszcza gdy mowa o kims takim jak Jennings, ktory fizycznie jest
jeszcze slaby i prawdopodobnie czeka go wydluzony okres przejsciowy.

Widzisz, wyraznie sie starzeje :-(

Coz, po prostu zaczales bardziej szanowac czas i zdrowie...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-22 14:43:40
Autor: wiLQ
pomysl jak zamienic picki
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jesli ktos w NBA ma zrobic glupi trade to beda to albo Wolves albo
Clippers (do niedawna Knicks).

Eeee, po co sie tak ograniczac? Np wierze w Warriors ;-)

W tym przypadku zakladamy ze jakims
cudem zrobia dobry trade, wiec zostaja tylko Wolves;)

Moze byc trudniej bo McHale przestal byc GMem ;-)

> [...]

pg, wiec Wizards dostana Hilla. Chyba ze ostanie im Thabet( czy jak on
tam sie nazywa?) to wtedy Jennings na pewno sie ostanie:)

Hmm, ale dlaczego uzalezniasz to od Hilla? Tak bardzo sa na niego napaleni? Tak bardzo im potrzebny? IMHO Wizards wykorzystaja ten pick by ciac koszty. Np #5, Thomas i Crittenton za drugorundowy pick.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-22 06:19:30
Autor: sooobi
pomysl jak zamienic picki
IMHO Wizards wykorzystaja ten pick by ciac koszty.
Np #5, Thomas i Crittenton za drugorundowy pick.

Znaczy co wg Ciebie Wizards powinni oddadza 5 pick za pick 2rundowy?

pzdr

Data: 2009-05-24 23:30:03
Autor: wiLQ
pomysl jak zamienic picki
> [...]

> Np #5, Thomas i Crittenton za drugorundowy pick.

Znaczy co wg Ciebie Wizards powinni oddadza 5 pick za pick 2rundowy?

Czy wg mnie powinni? Od strony sportowej oczywiscie nie, ale hej,
rowniez nie pisalem, ze powinni dac taki kontrakt np Arenasowi ;-)
Sami zapedzili sie w ten rog i jesli wlasciciel nie bedzie chcial placic
luxury tax [co uznam za zrozumiale] to beda musieli cos takiego zrobic.

BTW, zgadzacie sie z opinia Simmonsa, ze luxury tax jest zly dla ligi?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-25 01:05:00
Autor: sooobi
pomysl jak zamienic picki
On 24 Maj, 23:30, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Sami zapedzili sie w ten rog i jesli wlasciciel nie bedzie chcial placic
luxury tax [co uznam za zrozumiale] to beda musieli cos takiego zrobic.

To ja na ich miejscu wolalbym sprzedac sell high Jamisona z jego
kontraktem i wziac w drafcie Hill'a.

pzdr

Data: 2009-05-25 21:26:21
Autor: wiLQ
pomysl jak zamienic picki
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

To ja na ich miejscu wolalbym sprzedac sell high Jamisona z jego
kontraktem i wziac w drafcie Hill'a.

Fajnie, tylko komu chcesz go sprzedac? Zwlaszcza, ze druzyn ponizej sc jest garstka.

 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-26 00:16:38
Autor: L'e-szczur
pomysl jak zamienic picki
On 25 Maj, 21:26, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> kontraktem i wziac w drafcie Hill'a.

Fajnie, tylko komu chcesz go sprzedac?
Zwlaszcza, ze druzyn ponizej sc jest garstka.

Jamison bylby bardzo trudny do ruszenia. Po pierwsze ma nieciekawy
kontrakt 40M$ za 3 lata, konczacy sie w 2012, gdy 36-letni zawodnik
bedzie zarabial 15M$. Brrr.
Po drugie wlasnie przeszedl operacje stawu skokowego. Niby tylko
"czyszczenie", ale w tych warunkach to nie dziala na jego korzysc.
Juz predzej uda sie sprzedac Butlera.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-22 10:18:54
Autor: Hubertus Blues
pomysl jak zamienic picki
sooobi pisze:
Wymyslilem 4stronna wymiane:)

Podeślij ją komu trzeba i zażądaj tantiemy

[...]

Zgadzam się ze Sławkiem - zostanie im jeszcze problem co zrobić z Zachariuszem.

[...]

Czterech znośnych koszykarzy nie wchodzących sobie nawzajem w paradę w jednej piątce to więcej niż nieźle. Na tym Twoim pomyśle to Nets zyskują najwięcej

[...]

A Wolves mają dwóch Gomesów? Jednego oddaja a drugiego zostawiaja?

[...]

Gasol+Griffin+Gomes? Siła pod koszem za 2-3 lata. Tyle czasu powinno wystarczyc na dobudowanie rezerw.

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-05-22 02:33:05
Autor: sooobi
pomysl jak zamienic picki
On 22 Maj, 10:18, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
sooobi pisze:

> [...]

> Nieglupio a przedewszystkim oszczednie mlodo i perspektywnicznie.

Zgadzam się ze Sławkiem - zostanie im jeszcze problem co zrobić z

Do Nets zamiast Cambego moglby isc Zachariasz:P

Mial byc Miller

pzdr

Data: 2009-05-22 10:36:47
Autor: s
pomysl jak zamienic picki
[...]

Pewnie o Millera szlo.

Data: 2009-05-22 14:33:58
Autor: wiLQ
pomysl jak zamienic picki
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Clippers oddaja: Camby (nets) Davis (volves) 1pick (memphis)
Clippers dostaja: Simmons (nets) Yi (nets) 2pick (memphis) 6pick
(wolves) 11pick (nets)

To nie przechodzi przez salary cap... Clippers musieliby dostac jeszcze pare baniek w placach. Niemniej gdyby
udalo im sie cos takiego klepnac pewnie skakaliby z radosci.

Wolves oddaja: Cardinal (memphis) Gomes (memphis) 6pick (clippers)
Wolvers dostaja: B.Davis (clippers)

Wolves maja sciagnac Hinricha ;-)

Memphis oddaja : Gay (clippers) buckner (nets) 2pick (clippers)
Memphis dostaja: 1 pick (clippers) gomes (wolves)

Tu wg mnie Twoj pomysl lezy i kwiczy. Piszesz o tym samym Gayu, ktory byl nietykalny w rozmowach za Amare pol
roku temu? I ktory jeszcze jedzie na rookie kontrakcie? Gomes byl fajnym
ziutkiem za pol darmo, ale juz nim nie jest przy 4-5M$/y. Co wiecej, mam wrazenie, ze Memphis zaplaciloby za duzo by podskoczyc o
1 pick w gore. OK, moze i Griffin bedzie nastepym Malonem i zgadzam sie,
ze pasowalby w Memphis, ale to brzmi dla mnie jak oferta rzucona na stol
w ostatniej chwili by przechylic desperacko szale na swoja korzysc.

[...]

Zgubiles Simmonsa [chyba, ze traktujesz go jako wygasajacy kontrakt].
No i Jennings na SG to dobry zart ;-)

Netsi ida w walke tu i teraz.

Poczekaj chwile, czy oni nie sa nastawieni na offseason 2010?
Jesli tak to walka tu i teraz z 36-letnim Cambym jest bez sensu bo da im
to nizszy pick i ograniczony fundament na przyszlosc.

Minnesota idzie na calosc. Nie bedzie 5 lat ogrywac mlodych po to zeby
moze powalczyc o PO. Chca je miec tu i teraz z Foyem jako etatowym sg.
[...]
Piatka Wolves:

Jefferson (Collins?)
Love (Smith)
[Miller] (Carney)
Foye (Brewer)
Davis (Telfair)

Hinrich! Hinrich!

Memphis
Chcecie numer 1 to musicie cos poswiecic, wszak nie za darmo daja
Blake'a Griffina.

Jak to nie? Clippersi go dostali za darmo ;-P

Czyli wychodzi to na
zamiane Rubio + Gay = Griffin + Gomes jak dla mnie bomba, tym bardziej
ze nie przekonuje mnie ten Rubio.

Tu mam dla Ciebie podchwytliwe pytanie, dlaczego Wolves mieliby klepnac
taki koronkowy trejd by pomoc Grizzlies sciagnac Griffina skoro mogliby
przyjac Barona w trejdzie 1-na-1?

To teraz czekam na ochy i achy nad moim pomyslem:)

ROTFL.
Jesli chciales ochow i achow to trzeba bylo go zostawic dla siebie ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-22 06:18:47
Autor: sooobi
pomysl jak zamienic picki
On 22 Maj, 14:33, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Clippers musieliby dostac jeszcze pare baniek w placach. Niemniej gdyby
udalo im sie cos takiego klepnac pewnie skakaliby z radosci.

Na trade machine przeszlo...

> Wolves oddaja: Cardinal (memphis) Gomes (memphis) 6pick (clippers)
> Wolvers dostaja: B.Davis (clippers)

Wolves maja sciagnac Hinricha ;-)

A ja bym chcial zeby Hinrich zostal w Bulls. Taki 6th man to skarb.

> [...]

Piszesz o tym samym Gayu, ktory byl nietykalny w rozmowach za Amare pol
roku temu? I ktory jeszcze jedzie na rookie kontrakcie?

Tak o tym samym Gay'a, ktory niczym poza potencjalem nie zachwyca.

Gomes byl fajnym
ziutkiem za pol darmo, ale juz nim nie jest przy 4-5M$/y.

Hmm uwazasz ze Gomes nie jest wart tych pieniedzy?

> [...]

> Nieglupio a przedewszystkim oszczednie mlodo i perspektywnicznie.

Zgubiles Simmonsa [chyba, ze traktujesz go jako wygasajacy kontrakt].

Simmons wygasajacy a Jennings to drugi monta, pg/sg :)

> Netsi ida w walke tu i teraz.

Poczekaj chwile, czy oni nie sa nastawieni na offseason 2010?

Chyba nie sa skoro ciagle maja Vince'a...

> Jefferson (Collins?)
> Love (Smith)
> [Miller] (Carney)
> Foye (Brewer)
> Davis (Telfair)

Hinrich! Hinrich!

Czemu akurat Hinrich i czemu akurat tam?:)

> [...]

Tu mam dla Ciebie podchwytliwe pytanie, dlaczego Wolves mieliby klepnac
taki koronkowy trejd by pomoc Grizzlies sciagnac Griffina skoro mogliby

Zeby pozbyc sie kontraktu Cardinala, czyli dla oszczednosci.

pzdr

Data: 2009-05-24 23:23:32
Autor: wiLQ
pomysl jak zamienic picki

> To nie przechodzi przez salary cap...
> Clippers musieliby dostac jeszcze pare baniek w placach. Niemniej gdyby
> udalo im sie cos takiego klepnac pewnie skakaliby z radosci.

Na trade machine przeszlo...

Hmm, ciekawa sprawa. Bo:
Camby + Davis = 21,25M$,
Simmons + Yi = 13,4M$,
a to wieksza roznica niz 25% + 100k$ i za FAQiem Coona: "Draft picks
(both first and second round) count $0 for salary matching purposes".

> Wolves maja sciagnac Hinricha ;-)

A ja bym chcial zeby Hinrich zostal w Bulls. Taki 6th man to skarb.

W przenosni moze i skarb, ale doslownie to "za drogi by go trzymac" ;-)

> [...]
> roku temu? I ktory jeszcze jedzie na rookie kontrakcie?

Tak o tym samym Gay'a, ktory niczym poza potencjalem nie zachwyca.

Ciebie nie zachwyca. Wlasciciel/GM Grizzlies moga widziec w nim wiecej.

> Gomes byl fajnym
> ziutkiem za pol darmo, ale juz nim nie jest przy 4-5M$/y.

Hmm uwazasz ze Gomes nie jest wart tych pieniedzy?

Nie w tym rzecz, Grizzlies nie slyna z checi wydawania pieniedzy na
zawodnikow, wiec zalozenie, ze przyjma nie-gwiazde z takim wieloletnim
kontraktem wydaje mi sie nierealistyczne.

> Poczekaj chwile, czy oni nie sa nastawieni na offseason 2010?

Chyba nie sa skoro ciagle maja Vince'a...

Spokojnie, w tym offseason zaliczaja sell-high ;-)

> Hinrich! Hinrich!

Czemu akurat Hinrich i czemu akurat tam?:)

Patrz na RFA w keeperze ;-)

> [...]
> przyjac Barona w trejdzie 1-na-1?

Zeby pozbyc sie kontraktu Cardinala, czyli dla oszczednosci.

Pomijajac, ze jako wygasajacy kontrakt moze sie przydac to przeciez
mogliby go po prostu sprzedac Clippersom w ramach zrownywania plac w
trejdzie za Barona.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-25 01:40:35
Autor: Tomasz Radko
pomysl jak zamienic picki
wiLQ pisze:
[...]

Najwyraźniej partnerzy Clippers w tej wymianie są poniżej s.c.

pzdr

TRad

Data: 2009-05-25 02:14:37
Autor: sooobi
pomysl jak zamienic picki

> Czemu akurat Hinrich i czemu akurat tam?:)

Patrz na RFA w keeperze ;-)

Po skipowaniu Gasola i Terrego zostaja Ci 2 sloty (Jefferson,
Sefolosha, Andersen) Hinrich jest Ci zbedny:P

pzdr

Data: 2009-05-25 21:28:03
Autor: wiLQ
pomysl jak zamienic picki
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Po skipowaniu Gasola i Terrego zostaja Ci 2 sloty (Jefferson,
Sefolosha, Andersen) Hinrich jest Ci zbedny:P

ROTFL, teraz nagle Terry jest kandydatem na keepera? Prosze Cie ;-)
A Andersen bedzie do kupienia za grosze ze wzgledu na minuty.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-26 00:58:52
Autor: sooobi
pomysl jak zamienic picki
On 25 Maj, 21:28, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> Sefolosha, Andersen) Hinrich jest Ci zbedny:P

ROTFL, teraz nagle Terry jest kandydatem na keepera? Prosze Cie ;-)

Twoim kandydatem pewnie jest, moim niebylby nawet za 2,1:P

A Andersen bedzie do kupienia za grosze ze wzgledu na minuty.

I wlasnie dlatego go zatrzymasz.

pzdr

Data: 2009-05-26 06:13:56
Autor: L'e-szczur
pomysl jak zamienic picki
On 26 Maj, 09:58, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> ROTFL, teraz nagle Terry jest kandydatem na keepera? Prosze Cie ;-)

Twoim kandydatem pewnie jest, moim niebylby nawet za 2,1:P

Nie jest. wiLQ chcialby go zatrzymac, ale zaloze sie, ze bedzie liczyl
ze nizej uda mu sie taniej wylicytowac Jet'a lub jego analog. Stad
wciskal go do kazdego propose, zeby wyczuc wartosc ;-)

> A Andersen bedzie do kupienia za grosze ze wzgledu na minuty.

I wlasnie dlatego go zatrzymasz.

Spokojnie. Andersen jest przykladem jak bardzo na postawe zawodnika
moze miec fakt, ze gra o zawodowe zycie. Bedac UFA poprosi o MLE, a
gdy je dostanie to spusci nieco z tonu, bo i nie bedzie o co sie
zabijac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-27 00:19:25
Autor: wiLQ
pomysl jak zamienic picki
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

ze nizej uda mu sie taniej wylicytowac Jet'a lub jego analog. Stad
wciskal go do kazdego propose, zeby wyczuc wartosc ;-)

Trafiles w sedno, ale pokreciles kolejnosc. W swoim czasie powaznie uwazalem Terrego za kandydata na keepera, ale
proba sprzedania go uswiadomila mi, ze jestem w tej mysli osamotniony...
a skoro tak, to oznacza, ze w licytacji pojdzie taniej ;-)

> [...]

moze miec fakt, ze gra o zawodowe zycie. Bedac UFA poprosi o MLE, a
gdy je dostanie to spusci nieco z tonu, bo i nie bedzie o co sie

... i wlasnie dlatego jesli bede chcial to go kupie za pare stow bez
zuzywania slota na RFA.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-26 22:54:08
Autor: L'e-szczur
pomysl jak zamienic picki
On 27 Maj, 00:19, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

proba sprzedania go uswiadomila mi, ze jestem w tej mysli osamotniony...
a skoro tak, to oznacza, ze w licytacji pojdzie taniej ;-)

No chyba, ze nie pojdzie bo juz wiemy jaki jest pulap Twoich
oczekiwan ;-)

> [...]
> zabijac.

.. i wlasnie dlatego jesli bede chcial to go kupie za pare stow bez

Albo z węża go potraktować. Chociaż i ryzyko większe.

Pozdro

L'e-szczur

pomysl jak zamienic picki