pomysl jak zamienic picki

Data: 2009-05-22 10:18:54
Autor: Hubertus Blues
pomysl jak zamienic picki
sooobi pisze:
Wymyslilem 4stronna wymiane:)

Podeślij ją komu trzeba i zażądaj tantiemy

Clippers:

Ida w mlodosc i oszczednosc oddaja starego Cambego , Davisa i 1 pick.
Dostaja z 2 pickiem Rubio, dostaja niezlego perspektywicznego Gay'a,
Yi ktory z medialnego punktu widzenia trafi w dobre miejsce,
koszykarska tez nie jest jakas totalna nogą. Dodatkowo maja 6 i 11
pick z i moga wziac Jenningsa jakby Rubio okazal sie bustem i Clarka.
Piatka Clippers wygladalaby nastepujaco:

Kaman (Jordan)
Zach (Yi, Thorton)
Gay (Thorton, Clark)
Gordon (Jennings, Thorton)
Rubio(Jennings)

Nieglupio a przedewszystkim oszczednie mlodo i perspektywnicznie.

Zgadzam się ze Sławkiem - zostanie im jeszcze problem co zrobić z Zachariuszem.

Nets:

Netsi ida w walke tu i teraz. Lopez okazal sie lepszy niz oczekiwano,
Harris zrobil duzy postep, to ostatnia szansa zeby sprobowac zrobic
cos z Vincem na pokladzie. Tak naprawde nie oddaja duzo (yi, pick,
simmons) a dostaja gracza ktory z miejsca pozwala sie martwic Netson
tylko o atak. Nets z miejsca staja sie jednym z mocniejszych ekip na
wschodzie. Jakies wzmocnienia weteranami, MLE sa oczywiscie konieczne
na pozycje (sf,sg) ale o to nie powinno byc trudno
Piatka Nets wygladalaby nastepujaco:

Lopez (Boone)
Camby (Williams, Najera, Anderson)
Carter (Najera, Anderson)
Dooling (Buckner)
Harris (Douglas)

Czterech znośnych koszykarzy nie wchodzących sobie nawzajem w paradę w jednej piątce to więcej niż nieźle. Na tym Twoim pomyśle to Nets zyskują najwięcej

Wolves:

Minnesota idzie na calosc. Nie bedzie 5 lat ogrywac mlodych po to zeby
moze powalczyc o PO. Chca je miec tu i teraz z Foyem jako etatowym sg.
Traca wprawdzie niezlego Gomes, ale maja kim go zastapic (Miller) wiec
nie ma problemu. Oddaja takze ciezki kontrakt Cardinala wiec nie jest
zle.
Piatka Wolves:

Jefferson (Collins?)
Love (Smith)
Gomes (Carney)
Foye (Brewer)
Davis (Telfair)

A Wolves mają dwóch Gomesów? Jednego oddaja a drugiego zostawiaja?

Memphis
Chcecie numer 1 to musicie cos poswiecic, wszak nie za darmo daja
Blake'a Griffina. Tak naprawde kosztuje ich to przyjecie kontraktu
Cardinala i obnizenie potencjalu na sf, ale tylko potencjalu bo
koszykarska Gomes wcale nie jest gorszy niz Gay. Czyli wychodzi to na
zamiane Rubio + Gay = Griffin + Gomes jak dla mnie bomba, tym bardziej
ze nie przekonuje mnie ten Rubio.
Piatka Memphis:

Gasol (Darko)
Griffin (Arthur, Warrick?)
Gomes (bryndza)
Mayo (bryndza)
Conley (bryndza)

Gasol+Griffin+Gomes? Siła pod koszem za 2-3 lata. Tyle czasu powinno wystarczyc na dobudowanie rezerw.

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-05-22 02:33:05
Autor: sooobi
pomysl jak zamienic picki
On 22 Maj, 10:18, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
sooobi pisze:

> [...]

> Nieglupio a przedewszystkim oszczednie mlodo i perspektywnicznie.

Zgadzam się ze Sławkiem - zostanie im jeszcze problem co zrobić z

Do Nets zamiast Cambego moglby isc Zachariasz:P

Mial byc Miller

pzdr

Data: 2009-05-22 10:36:47
Autor: s
pomysl jak zamienic picki
[...]

Pewnie o Millera szlo.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

pomysl jak zamienic picki