pomysl jak zamienic picki

Data: 2009-05-22 14:33:58
Autor: wiLQ
pomysl jak zamienic picki
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Clippers oddaja: Camby (nets) Davis (volves) 1pick (memphis)
Clippers dostaja: Simmons (nets) Yi (nets) 2pick (memphis) 6pick
(wolves) 11pick (nets)

To nie przechodzi przez salary cap... Clippers musieliby dostac jeszcze pare baniek w placach. Niemniej gdyby
udalo im sie cos takiego klepnac pewnie skakaliby z radosci.

Wolves oddaja: Cardinal (memphis) Gomes (memphis) 6pick (clippers)
Wolvers dostaja: B.Davis (clippers)

Wolves maja sciagnac Hinricha ;-)

Memphis oddaja : Gay (clippers) buckner (nets) 2pick (clippers)
Memphis dostaja: 1 pick (clippers) gomes (wolves)

Tu wg mnie Twoj pomysl lezy i kwiczy. Piszesz o tym samym Gayu, ktory byl nietykalny w rozmowach za Amare pol
roku temu? I ktory jeszcze jedzie na rookie kontrakcie? Gomes byl fajnym
ziutkiem za pol darmo, ale juz nim nie jest przy 4-5M$/y. Co wiecej, mam wrazenie, ze Memphis zaplaciloby za duzo by podskoczyc o
1 pick w gore. OK, moze i Griffin bedzie nastepym Malonem i zgadzam sie,
ze pasowalby w Memphis, ale to brzmi dla mnie jak oferta rzucona na stol
w ostatniej chwili by przechylic desperacko szale na swoja korzysc.

Piatka Clippers wygladalaby nastepujaco:

Kaman (Jordan)
Zach (Yi, Thorton)
Gay (Thorton, Clark)
Gordon (Jennings, Thorton)
Rubio(Jennings)

Nieglupio a przedewszystkim oszczednie mlodo i perspektywnicznie.

Zgubiles Simmonsa [chyba, ze traktujesz go jako wygasajacy kontrakt].
No i Jennings na SG to dobry zart ;-)

Netsi ida w walke tu i teraz.

Poczekaj chwile, czy oni nie sa nastawieni na offseason 2010?
Jesli tak to walka tu i teraz z 36-letnim Cambym jest bez sensu bo da im
to nizszy pick i ograniczony fundament na przyszlosc.

Minnesota idzie na calosc. Nie bedzie 5 lat ogrywac mlodych po to zeby
moze powalczyc o PO. Chca je miec tu i teraz z Foyem jako etatowym sg.
[...]
Piatka Wolves:

Jefferson (Collins?)
Love (Smith)
[Miller] (Carney)
Foye (Brewer)
Davis (Telfair)

Hinrich! Hinrich!

Memphis
Chcecie numer 1 to musicie cos poswiecic, wszak nie za darmo daja
Blake'a Griffina.

Jak to nie? Clippersi go dostali za darmo ;-P

Czyli wychodzi to na
zamiane Rubio + Gay = Griffin + Gomes jak dla mnie bomba, tym bardziej
ze nie przekonuje mnie ten Rubio.

Tu mam dla Ciebie podchwytliwe pytanie, dlaczego Wolves mieliby klepnac
taki koronkowy trejd by pomoc Grizzlies sciagnac Griffina skoro mogliby
przyjac Barona w trejdzie 1-na-1?

To teraz czekam na ochy i achy nad moim pomyslem:)

ROTFL.
Jesli chciales ochow i achow to trzeba bylo go zostawic dla siebie ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-22 06:18:47
Autor: sooobi
pomysl jak zamienic picki
On 22 Maj, 14:33, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Clippers musieliby dostac jeszcze pare baniek w placach. Niemniej gdyby
udalo im sie cos takiego klepnac pewnie skakaliby z radosci.

Na trade machine przeszlo...

> Wolves oddaja: Cardinal (memphis) Gomes (memphis) 6pick (clippers)
> Wolvers dostaja: B.Davis (clippers)

Wolves maja sciagnac Hinricha ;-)

A ja bym chcial zeby Hinrich zostal w Bulls. Taki 6th man to skarb.

> [...]

Piszesz o tym samym Gayu, ktory byl nietykalny w rozmowach za Amare pol
roku temu? I ktory jeszcze jedzie na rookie kontrakcie?

Tak o tym samym Gay'a, ktory niczym poza potencjalem nie zachwyca.

Gomes byl fajnym
ziutkiem za pol darmo, ale juz nim nie jest przy 4-5M$/y.

Hmm uwazasz ze Gomes nie jest wart tych pieniedzy?

> [...]

> Nieglupio a przedewszystkim oszczednie mlodo i perspektywnicznie.

Zgubiles Simmonsa [chyba, ze traktujesz go jako wygasajacy kontrakt].

Simmons wygasajacy a Jennings to drugi monta, pg/sg :)

> Netsi ida w walke tu i teraz.

Poczekaj chwile, czy oni nie sa nastawieni na offseason 2010?

Chyba nie sa skoro ciagle maja Vince'a...

> Jefferson (Collins?)
> Love (Smith)
> [Miller] (Carney)
> Foye (Brewer)
> Davis (Telfair)

Hinrich! Hinrich!

Czemu akurat Hinrich i czemu akurat tam?:)

> [...]

Tu mam dla Ciebie podchwytliwe pytanie, dlaczego Wolves mieliby klepnac
taki koronkowy trejd by pomoc Grizzlies sciagnac Griffina skoro mogliby

Zeby pozbyc sie kontraktu Cardinala, czyli dla oszczednosci.

pzdr

Data: 2009-05-24 23:23:32
Autor: wiLQ
pomysl jak zamienic picki

> To nie przechodzi przez salary cap...
> Clippers musieliby dostac jeszcze pare baniek w placach. Niemniej gdyby
> udalo im sie cos takiego klepnac pewnie skakaliby z radosci.

Na trade machine przeszlo...

Hmm, ciekawa sprawa. Bo:
Camby + Davis = 21,25M$,
Simmons + Yi = 13,4M$,
a to wieksza roznica niz 25% + 100k$ i za FAQiem Coona: "Draft picks
(both first and second round) count $0 for salary matching purposes".

> Wolves maja sciagnac Hinricha ;-)

A ja bym chcial zeby Hinrich zostal w Bulls. Taki 6th man to skarb.

W przenosni moze i skarb, ale doslownie to "za drogi by go trzymac" ;-)

> [...]
> roku temu? I ktory jeszcze jedzie na rookie kontrakcie?

Tak o tym samym Gay'a, ktory niczym poza potencjalem nie zachwyca.

Ciebie nie zachwyca. Wlasciciel/GM Grizzlies moga widziec w nim wiecej.

> Gomes byl fajnym
> ziutkiem za pol darmo, ale juz nim nie jest przy 4-5M$/y.

Hmm uwazasz ze Gomes nie jest wart tych pieniedzy?

Nie w tym rzecz, Grizzlies nie slyna z checi wydawania pieniedzy na
zawodnikow, wiec zalozenie, ze przyjma nie-gwiazde z takim wieloletnim
kontraktem wydaje mi sie nierealistyczne.

> Poczekaj chwile, czy oni nie sa nastawieni na offseason 2010?

Chyba nie sa skoro ciagle maja Vince'a...

Spokojnie, w tym offseason zaliczaja sell-high ;-)

> Hinrich! Hinrich!

Czemu akurat Hinrich i czemu akurat tam?:)

Patrz na RFA w keeperze ;-)

> [...]
> przyjac Barona w trejdzie 1-na-1?

Zeby pozbyc sie kontraktu Cardinala, czyli dla oszczednosci.

Pomijajac, ze jako wygasajacy kontrakt moze sie przydac to przeciez
mogliby go po prostu sprzedac Clippersom w ramach zrownywania plac w
trejdzie za Barona.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-25 01:40:35
Autor: Tomasz Radko
pomysl jak zamienic picki
wiLQ pisze:
[...]

Najwyraźniej partnerzy Clippers w tej wymianie są poniżej s.c.

pzdr

TRad

Data: 2009-05-25 02:14:37
Autor: sooobi
pomysl jak zamienic picki

> Czemu akurat Hinrich i czemu akurat tam?:)

Patrz na RFA w keeperze ;-)

Po skipowaniu Gasola i Terrego zostaja Ci 2 sloty (Jefferson,
Sefolosha, Andersen) Hinrich jest Ci zbedny:P

pzdr

Data: 2009-05-25 21:28:03
Autor: wiLQ
pomysl jak zamienic picki
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Po skipowaniu Gasola i Terrego zostaja Ci 2 sloty (Jefferson,
Sefolosha, Andersen) Hinrich jest Ci zbedny:P

ROTFL, teraz nagle Terry jest kandydatem na keepera? Prosze Cie ;-)
A Andersen bedzie do kupienia za grosze ze wzgledu na minuty.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-26 00:58:52
Autor: sooobi
pomysl jak zamienic picki
On 25 Maj, 21:28, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> Sefolosha, Andersen) Hinrich jest Ci zbedny:P

ROTFL, teraz nagle Terry jest kandydatem na keepera? Prosze Cie ;-)

Twoim kandydatem pewnie jest, moim niebylby nawet za 2,1:P

A Andersen bedzie do kupienia za grosze ze wzgledu na minuty.

I wlasnie dlatego go zatrzymasz.

pzdr

Data: 2009-05-26 06:13:56
Autor: L'e-szczur
pomysl jak zamienic picki
On 26 Maj, 09:58, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> ROTFL, teraz nagle Terry jest kandydatem na keepera? Prosze Cie ;-)

Twoim kandydatem pewnie jest, moim niebylby nawet za 2,1:P

Nie jest. wiLQ chcialby go zatrzymac, ale zaloze sie, ze bedzie liczyl
ze nizej uda mu sie taniej wylicytowac Jet'a lub jego analog. Stad
wciskal go do kazdego propose, zeby wyczuc wartosc ;-)

> A Andersen bedzie do kupienia za grosze ze wzgledu na minuty.

I wlasnie dlatego go zatrzymasz.

Spokojnie. Andersen jest przykladem jak bardzo na postawe zawodnika
moze miec fakt, ze gra o zawodowe zycie. Bedac UFA poprosi o MLE, a
gdy je dostanie to spusci nieco z tonu, bo i nie bedzie o co sie
zabijac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-27 00:19:25
Autor: wiLQ
pomysl jak zamienic picki
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

ze nizej uda mu sie taniej wylicytowac Jet'a lub jego analog. Stad
wciskal go do kazdego propose, zeby wyczuc wartosc ;-)

Trafiles w sedno, ale pokreciles kolejnosc. W swoim czasie powaznie uwazalem Terrego za kandydata na keepera, ale
proba sprzedania go uswiadomila mi, ze jestem w tej mysli osamotniony...
a skoro tak, to oznacza, ze w licytacji pojdzie taniej ;-)

> [...]

moze miec fakt, ze gra o zawodowe zycie. Bedac UFA poprosi o MLE, a
gdy je dostanie to spusci nieco z tonu, bo i nie bedzie o co sie

... i wlasnie dlatego jesli bede chcial to go kupie za pare stow bez
zuzywania slota na RFA.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-26 22:54:08
Autor: L'e-szczur
pomysl jak zamienic picki
On 27 Maj, 00:19, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

proba sprzedania go uswiadomila mi, ze jestem w tej mysli osamotniony...
a skoro tak, to oznacza, ze w licytacji pojdzie taniej ;-)

No chyba, ze nie pojdzie bo juz wiemy jaki jest pulap Twoich
oczekiwan ;-)

> [...]
> zabijac.

.. i wlasnie dlatego jesli bede chcial to go kupie za pare stow bez

Albo z węża go potraktować. Chociaż i ryzyko większe.

Pozdro

L'e-szczur

pomysl jak zamienic picki