pomysł na dekoder za darmo

Data: 2010-09-28 13:01:56
Autor: adressss
pomysł na dekoder za darmo
Czesc,

gdzies niedawno byla jakas wypowiedz (chyba kogos z PSL), gdzie
rzucali kwotami cen odbiornikow do NTC i wymieniona byla kwota 400 zl.
Ja pytam, czy przypadkiem nie bedzie to kolejny skok na "publiczna -
czyli nasza" kase? Przeciez juz dzis w mojej malej miejscowosci (ca
100+) mozna pojsc do sklepu i kupic z polki tuner dvb-t za 199 zl
BRUTTO - przy minimalnym popycie!!! Juz ktos pisal, ze na allegro mogl
kupic za 160. Jak ruszy NTC, to bedzie to normalna cena.

Wiec jezeli ma na tym jakis koles zarabiac, to ja sie nie zgadzam na
rozdawanie pieniedzy - naszych pieniedzy, bo to z podatkow. Niech np.
UKE zamowi 1 milion tunerow na swoj koszt i sprzeda aby mu sie tylko
koszt zwrocil. Przy duzym zamowieniu, cena moze  byc niska (nawet na
raty)! I to bylaby pomoc panstwa dla obywateli.

--
ThinkXtra

Data: 2010-09-28 13:13:53
Autor: Robert_J
pomysł na dekoder za darmo
Przeciez juz dzis w mojej malej miejscowosci (ca
100+) mozna pojsc do sklepu i kupic z polki tuner dvb-t za 199 zl

Mozna kupic nawet za 150 zl. Wczoraj akurat orientowalem sie, bo wprowadzam pakiet cyfrowy i bede musial do swojej sieci troche nabyc, dla klientów. Ale tych nie kupie bo nie maja one HDMI, tyle ze sa MPEG-4. Za jakies 2 miesiace producent (GLOBO) ma wypuscic model juz z HDMI, pewnie bedzie niewiele drozszy, a te bez HD potanieja :-). Wczesniej mialem propozycje od kolegi (sklep z takim sprzetem) na Ferdki MPEG-4 z HDMI za ok. 300 szt, ale jak wieksza ilosc (czyt. 20-30 sztuk) to po 200 :-).

Niech np.
UKE zamowi 1 milion tunerow na swoj koszt i sprzeda aby mu sie tylko
koszt zwrocil.

Dokladnie. Dlaczego ktos nie wpadl na pomysl rozdawnictwa jak trzeba bylo dowody osobiste wymieniac? Kazdy musial bulic z wlasnej kieszeni...

Przy duzym zamowieniu, cena moze  byc niska

Pewnie kilkadziesiat zlotych max :-). A i zóltki by sie najadly przy okazji...

> I to bylaby pomoc panstwa dla obywateli.

Ty jeszcze wierzysz ze panstwo jest od tego, zeby pomagac obywatelom? ;-)))

Data: 2010-09-29 16:04:28
Autor: SW3
pomysł na dekoder za darmo
Dnia 28-09-2010 o 13:01:56 <adressss@poczta.pl> napisał(a):

Wiec jezeli ma na tym jakis koles zarabiac, to ja sie nie zgadzam na
rozdawanie pieniedzy - naszych pieniedzy, bo to z podatkow.

Ja się wogóle nie zgadzam na rozdawanie naszych pieniędzy. Nawet jakby  żaden koleś by się na tym nie dorabiał. Tylko, że nikt nas o zgode nie  będzie pytał.

--
SW3
-- --

pomysł na dekoder za darmo